RedruM signing in!

Redrum

Well-Known Member
31 mrt 2015
56
22
Trophies
8
Na een geruime tijd meelezen en filmpjes op joetoep kijken etc maar eens de stap genomen om mij te registreren...

Mijn Nickname is RedruM, deze komt eigenlijk uit de tijd dat ik Counter-Strike 1.6 speelde op de computer, sindsdien hier aan vastgehouden met wargames..... 

Mijn echte naam is Gerjo, ik woon alweer 25 jaar in Lelystad en ben tevens 25 jaar.

Mijn hobbies zijn motor rijden en motors verbouwen, en ik hoop dat ik van airsoft ook mijn hobby mag gaan maken. Ik heb een x een zaterdag met wat vrienden een ochtend geskirmd bij Balls and Arrows, dit was tevens mijn eerste ervaring met airsoft.

Ik heb qua studies veel gedaan. Als eerste een beveiligings opleiding met een orrientatie jaar van de landmacht gedaan. Daarna de AMO ingegaan, maar halverwege eruit gestapt wegens een vrij heftige vorm van Hooikoorts, waar ik altijd van heb gebaald. Hierna verder gegaan met de beveiliging en een vervolg opleiding gehad, voor deze opleiding heb ik nog gewoond op Aruba en heb fulltime gewerkt in Nederland. Aangezien ik de beveiliging gauw gezien had ben ik wat anders gaan doen, nu ben ik bezig met de studie Pedagogisch medewerker Jeugdzorg en werk tevens in de jeugdzorg

Ik heb sinds oktober 2014 mijn NABV pas en heb direct een replica aangeschaft..Helaas daarna weinig ermee gedaan en de replica verkocht, dat was een Cyma M14..Beetje lang en groot...Ik ga aankomende woensdag een ICS m4 R.I.S. crane stock ophalen, ben heel erg benieuwd!
j6ejXK5.jpg

Als het goed is komt er vandaag wat gear aan via Tnt....een KL broek + jas (de Kisten heb ik nog vanuit mijn AMO) een LiPo lader en een battlebelt van Condor....Ergens deze week komt er ook een zending van Gunfire! dus genoeg geld uitgegeven al hahaha

Mijn 2015 pas is helaas zoek, deze hebben ze verstuurd, maar is nooit bij mij aangekomen, dit komt door het adressen systeem in Lelystad. Dus er is een nieuwe opgestuurd naar mij en hopelijk komt die wel aan, ik mag via mijn dashboard profiel van de Nabv aantonen dat ik een replica mag bezitten.

Ik hoop hier veel te leren en af en toe met jullie te skirmen!

Gr

Redrum/Gerjo

Hey en welkom op het forum! CS 1.6, dat is alweer een tijdje geleden! Je hebt al redelijk wat gear zo te horen en dat voor 1 keer skirmen, mooi hoor! ICS m4 Crane stock is een goede keuze, die is ook een stuk korter als de m14 :-)

Beetje onhandig dat je NABV pas zoek is, hopelijk is die snel terecht anders moet je inloggen op events ( als ze dat al accepteren )

Hey en welkom op het forum! CS 1.6, dat is alweer een tijdje geleden! Je hebt al redelijk wat gear zo te horen en dat voor 1 keer skirmen, mooi hoor! ICS m4 Crane stock is een goede keuze, die is ook een stuk korter als de m14 :-)

Beetje onhandig dat je NABV pas zoek is, hopelijk is die snel terecht anders moet je inloggen op events ( als ze dat al accepteren )

Thnx! Haha zeker lang geleden..In die tijd brak ik altijd in op me broer zijn Pc om het te spelen..eerst half uur lang wachtwoorden raden en dan spelen....Tot me broer er achter kwam dat ik aardig goed was hahaha

Ja idd, ik weet dat ik het leuk vind om te doen, zeker na die ene X..helaas hebben mijn vrienden wat minder tijd ervoor en vandaar dat ik een leuke community zoek om af en toe eens te gaan skirmen!  Dus meteen wat basis gear bij elkaar gezocht....Kijken wat lekker werkt..ikzelf ben niet zo van de vesten, vandaar mijn keuze voor een battlebelt...

ja zeker..baal er verschrikkelijk van. Inrincipe maakt het niks uit, aangezien ik via mijn dashboard profiel kan aantonen dat ik speel gerechtigd ben (de 3 groenen vinkjes) pas maakt het alleen makkelijker...

Ik kan aan 5 metalen ICS midcaps komen, voor 50 euro..3 nieuw en 2 gebruikt...beetje goede prijs?

Uit ervaring weet ik dat ICS M4 replica's kieskeurig zijn met mags. Dus wat dat betreft zeg ik doen. Alleen liggen de prijzen die jij noemt bijna op die van 5 nieuwe magazijnen dacht ik zo. Dus dat zal ik even checken als ik jouw Was. Anders kun je net zo goed nieuwen bestellen

Oke thnx..Ik vond het zelf ook aan de dure kant voor 2ehands midcaps...Ik ga vanaaf eerst de ICS m4 bekijken/kopen. Zijn er nog specifieke tips voor het bekijken/luisteren van 2ehands AA's? Van een motor weer ik waar ik naar moet kijken, maar een AA word toch iets lastiger... 

Welkom Redrum! 

Pedagogisch medewerker en Jeugdzorg, best heftig werk lijkt me. Dan is het wel fijn om af en toe stoom af te blazen via airsoft ;) 

Dank je Jan!

Hahaha Jazeker, ik maak wel eens wat mee, van een vechtpartij/bedreiging tot een automutilatie en psyschoses etc etc. Dat gaat je soms niet in de koude kleren zitten en dan heb je flinke afleiding nodig.. Ik gebruik ook de motor voor stoom afblazen maar Airsoft is daar ook zeker geschikt voor!!

Ondertussen de trotse eigenaar van een mooie ICS m4!! Man man man...wat een gaaf apperaat...nu nog kijken hoe ik hier een mooi plaatje kan plaatsen

Zo..bestelling van gunfire vandaag aangekomen..jeej!!
Dit heb ik voorlopig aan gear, me kisten staan er niet bij...hopelijk binnekort wat m4 pouches en een utility pouch kopen, moet alleen nog kijken of mijn wo2 US canteen and cup op de Condor battlebelt past..denk het niet aangezien er geen molle op zit... https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t31.0-8/10845699_10205342810303117_2029650454134685899_o.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9[/thumb]
Enn me mooie replica van dichtbij
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t31.0-8/11070842_10205342810823130_407745992940447740_o.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9[/thumb]

Uhhh hoe plaats je in je comments plaatjes?

Dag Redrum, jij ook welkom gewenst :)

Mooie replica heb je inderdaad! Je bent me al voor! :D

Haha Ik moest er gewoon 1 hebben. Ben er heel blij mee...wil nog wel wat kleine dingen veranderen, zoals deans of Xt contacten en me angled grip veranderen voor een normale foregrip... maar goed,dat komt vanzelf wel en ik heb met contacten veranderen helaas geen ervaring....

Ik heb gister trouwens me 5 midcaps van ICS binnen gekregen! alleen even een mooi laagje matzwart geven...Heb ik gelukkig nog liggen

Uhhh hoe plaats je in je comments plaatjes?

Slepen vanuit Imgur naar de tekst-editor van het forum.

En welkom op ons gezellige forum Redrum.

Mooie replica die M4 van ICS.

Ik heb zelf een Colt M4-A1 van King Arms.

De M4's zijn het meest vertegenwoordigd op de speelvelden durf ik wel met bijna 100% zekerheid te stellen.

En leuk om te lezen dat je al gelijk aan het modden van je waipen bent geslagen.

Thnx Vladimir! Voor de welkom en de tip! Dan ga ik even met imgur stoeien, ik plaatste ze altijd via feestboek...
Haha dat zal wel, normaal wil ik altijd iets anders dan anderen. Maar nu leek het mij wel.handig om een goed apparaat te halen die wat meer mensen hebben..ivm de kennis..
haha thnx!

Kijk aan! Mooie set ook al ja! En gelijk midcaps gebruiken dus! heel goed ;) 

Kijk aan! Mooie set ook al ja! En gelijk midcaps gebruiken dus! heel goed ;) 

Thanks @Jan ! Je haalt toch wel wat binnen als je wilt beginnen. ..heb vriendin lief maar niet verteld wat het allemaal kost hahaha
jup, de hicaps rammelen zo, best irritant als je wilt sneaken...dan maar wat minder sprayen en gerichter mikken ;-) en 5 moet genoeg zijn dacht ik zo....als back up de hicap erbij....

<blockquote> 5 moet genoeg zijn dacht ik zo....als back up de hicap erbij....
</blockquote>

Precies, heb ik ook. en daar haal ik meestal de pauze wel mee. Bunker hill als uitzondering dan :O, Maar dan heb ik een halve zak BBs in mijn broekzak. Met een Elastiek er omheen rammelt die ook niet meer ;)  Af en toe op spawn even een magazijntje bijvullen en dan haal je daar de pauze ook wel.

Hmm oké..ben er trouwens ook achter gekomen dat ik een speedloader nodig heb voor de midcaps haha duurt anders hele lang om die vol te krijgen

Ik heb vandaag in huis.even mijn nieuwe magazijnen getest...viel mij op dat de magszijne nogal wat speling hebben...denk dat ik.even ga spelen met tape..