RedruM signing in!

<blockquote>
<blockquote> 5 moet genoeg zijn dacht ik zo....als back up de hicap erbij....
</blockquote>

Precies, heb ik ook. en daar haal ik meestal de pauze wel mee. Bunker hill als uitzondering dan :O, Maar dan heb ik een halve zak BBs in mijn broekzak. Met een Elastiek er omheen rammelt die ook niet meer ;)  Af en toe op spawn even een magazijntje bijvullen en dan haal je daar de pauze ook wel.

</blockquote>

Zie mij vorige post ;-)

5 midcaps ga ik het nergens mee redden ben ik achter ik heb deze inmiddels uit mijn tas gegooid en liggen netjes in de doos van mijn aeg. altijd thuis dus.

wij hebben in ons team inmiddels het doel om zoveel mogelijk bb's te verbruiken :-)

maar even zonder gekheid, ik verbruik met mijn ics m4 toch zeker gem 3000 bb's op een skirm. ik heb wel een upgrade en daardoor een hogere rate of fire.

ik heb vaak ervaren dat je gewoon in het nadeel bent tegen highcaps, en dat ik het minder leuk vond om daarmee te skirmen.

maar dat is dus mijn ervaring, er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het top vinden met midcaps!!

Het herladen is deel van de beleving.

Met een high-cap en dan gem.3000 bb's verschietteren???

Dat noem ik een sproeier.

Geeft nix hoor,die mogen ook meedoen.

Maar ik hou het liever bij mijn mid-caps.

Alleen voor noodgevallen of als ik als suport-gunner word gevraagd heb ik een alleraardigst boxmagazijntje liggen voor mijn M4.

Daar gaan 4000(!) bb's in.

Even een kleine nuance, we noemen bij ACN niet zo snel mensen iets Vladimir ;) Ieder zijn eigen voorkeur. Als er al één type magazijn/BB verbruikers een afkeur heeft, is het voor mij de boxmag onder een "assault rifle". 

Zelf heb ik het nog nooit zo gemerkt dat ik tegen met een hicap speel terwijl ik midcaps gebruik. Ik word er bij een hicap gewoon sip van dat je dan moet opdraaien. En helemaal gek wordt het als je dat netjes hebt gedaan en je dan alsnog maar 5 bb's kan schieten voordat je weer mag gaan draaien. 

Midcap schiet gewoon altijd! Punt. Als ie BB's heeft tenminste ;) 

O.K Jan,heb je helemaal gelijk in.

Ik nuanceer het naar mijn persoontje.

En zoals gezegd heb ik zelf ook een dikke boxmag.

Gebruik hem echter maar zelden.

Ik vind de mid-caps zoals gezegd veel interessanter vanwege het gebrek aan rammellen en het herladen.

Wil nog een mosfet in mijn M4 bouwen die vanzelf stopt na bijv.30 of 80 rounds.

Instelbaar naar keuze.

Dat komt de beleving helemaal ten goede.

Iedereen absoluut zijn eigen lol en fun! Ik denk dat ik persoonlijk meer neig naar het realisme, nou ben ik zelf meer van het aanleggen en gericht vuren maar dat is dan ook meer mijn rol, als support ben je daarintegen natuurlijk meer nodig om ook echt vuurdekking te geven en dan heb je zeker wat meer munitie nodig. 

Vandaag even de midcaps opnieuw in het satijn zwart gezet! ziet er wat netter uit, nu hopen dat ik niet teveel druipers heb gespoten..ze staan nu lekker te drogen in de schuur

10423833_10205470425533418_5075880589026856597_n.jpg

De eerste laag zit er nu op en van de week de tweede laag...

Ziet er goed uit ! Welke kleur hadden ze eerst?, gewoon zwart of grijs? 

Thnx..ze waren eerst beetje groen/grijzig...en heel wat krasjes..dit ziet er wat mooier en rustiger uit...

Ik ben een beetje van een modelb(r)ouwer dus ik spuit op z'n tijd wel eens iets.

Heb zelf een complete badger verfspuit en afzuig instalatie  (past gewoon in een kastje) dus ik kan redelijk aardig uit de voeten

Ik neem aan dat dit met een spuitbus huis tuin en keuken zwart is gedaan ?.

Deze methode werkt natuurlijk ook prima maar ik vrees met vrezen dat  het er nu na een paar keer gebruiken heel makkelijk weer net zo hard afvliegt als dat het er op kwam

Lak hecht heel veel beter als je eerst primer gebruikt.Je koopt bij de Action voor een paar rotcenten een spuitbus en je zal zien dat de boel mooi hecht. Je kan uiteraard ook duurdere gebruiken,maar zelf gebruik ik deze al jaren en ben er zeeeeeer tevreden mee.Als je grijze (de meest gebruikte) neemt kan je ook gelijk mooi zien of je regelmatig spuit

Je hoeft ook geen dagen te wachten voor de volgende laag. Als je niet te dik spuit kan je na een minuut of 10 de volgende lagen aanbrengen.

Hahaha klopt, gewoon met de spuitbus gedaan..al eerder wat mee gespoten voor de Harley en dat bleeft prima zitten zonder primer.. Ondanks het mishandelen van dat specifieke onderdeel. ..maar goed primer is natuurlijk altijd wel beter om eerst te doen, maar ik was gister wat ongeduldig haha we zullen zien. Klopt, maar ik moest een half uurtje later op me werk zijn & ik moest nog wat spullen pakken ivm een slaapdienst hahaha

But, thanks voor de tips. Ik wel ffe wat primer halen voor de zekerheid

Nou nogmaals leuk je te hebben ontmoet! Deze keer in het eggie! Mooie replica hoor, zeker een mooie deal geweest! Tot de 25e dan maar :D

Zeker! Ik zag je toevallig lopen en dacht he daar heb ik gister een foto van gezien haha tot zaterdag!

Crap...net gemerkt dat mijn battle belt toch echt net te groot is....het is net te zwaar met volle mags en wat drinken om met rennen en springen op me heup te blijven....dat word dus een kleinere halen...maar dat ga ik voor zaterdag niet meer redden..
DUs nu als een malle opzoek naar een fysieke winkel, die niet langer dan 1 uur ongv rijden is die een condor battle belt heeft...op voorraad in Maat S en OD green.....

@Redrum Ik weet niet hoe je je belt opgezet hebt, maar als je magazijnpouches ook ringen hebben en breed genoeg zijn mag je wel een koppelriem van mij lenen, hoort dan wel niet bij je outfit maar misschien heb je er in nood wat aan :P, Ik heb ook nog wel een Fostex vest (Zwart), die is niet echt geschikt voor magazijnen maar je kan ze wel in een van de pouches op dat vest doen. Als je echt niks kan vinden of van een ander forumlid kan lenen hoor ik het wel :) .  

@Redrum Ik weet niet hoe je je belt opgezet hebt, maar als je magazijnpouches ook ringen hebben en breed genoeg zijn mag je wel een koppelriem van mij lenen, hoort dan wel niet bij je outfit maar misschien heb je er in nood wat aan :P, Ik heb ook nog wel een Fostex vest (Zwart), die is niet echt geschikt voor magazijnen maar je kan ze wel in een van de pouches op dat vest doen. Als je echt niks kan vinden of van een ander forumlid kan lenen hoor ik het wel :) .  

hey Strelok,

Mijn utility pouch en magazijn pouch hebben mollè. .dus op.een riem zouden ze moeten passen En een koppel riem (met van die gaatjes?) Zou moeten passen..

Ik heb in ieder geval 2 Russische officiers koppelriemen liggen die mij net te klein zijn. 

Het zijn Soviet riemen ( zou je niet verwachten in mijn collectie he ) :P

http://www.hikishop.com/images/l/201312/13873741840.jpg

http://www.hikishop.com/images/l/201312/13873741874.jpg

Het is geen modern spul, maarja, als laatste redding zou het wellicht kunnen. 

Zucht...en dan zijn natuurlijk mijn leger sokken ook verdwenen....maar goed..ik.heb meer goede sokken