RedruM signing in!

Eventje terug maakte ik bekend dat ik door medische redenen moest stoppen met Airsoft. Ik heb toen besloten om mijn gear te verkopen, ik vond het erg jammer maar het was niet anders.

Gelukkig is er sinds ongeveer 2 weken verbetering geconstateerd met de werking van de medicatie. Deze week wat ziekenhuis onderzoeken gehad en er is veel verbetering te merken. Ik kan weer door de bossen lopen zonder al teveel last..wel iestjes, maar dat is te overleven. Wel moet ik trouw mijn medicatie blijven gebruiken...Maar dat vind ik niet erg als ik deze geweldige hobby mag en kan blijven doen!!!

Omdat ik natuurlijk al vrij veel verkocht had van mijn gear, ben ik weer aan het inkopen geslagen

Inmiddels is er een nieuwe Abima CB-1P Smartcharger bijgekomen en er is straks een IRT ak smersh vest onderweg.....

De replica die ik op dit moment op het oog heb is een Geupgrade Dboys Ak74 (Staal en Hout)Intern is die beoorlijk geupgrade, dus dat is super...Maar dan moet de verkoper wel mijn berichtjes even lezen haha

Dus jullie zijn nog niet helemaal van mij af!!!

Gr

RedruM

Had je natuurlijk al gesproken, maar toch blij dat het de goede kant op gaat gozer!

Thanks heren! Ik hoop het, zoals.het er nu naar uitziet moet het goed blijven...

Dit is nieuws wat we graag horen!.Zo zie je maar weer..Nooit te snel bij de pakken neer gaan zitten.!

Maar...Nieuwe/andere spullen kopen is natuurlijk wel een heeeeeeel lekker iets!

Haha inderdaad...maar met de spullen heb ik andere airsofters/mede forummers geholpen ;-)
Heeeel heerlijk, voel me net een klein kind als de spulletjes langzaam binnen druppelen

Welkom terug op het forum @Redrum hopelijk blijft de medicatie voor je werken zo dat nog lang van deze sport mag genieten.

Kijk! Goed nieuws man ^_^ Fijn dat je herstel zo goed gaat en de medicatie aanslaat! 

Well....niets is zo veranderlijk als een vrou..... ..euhh wacht...die moet anders...niets is zo veranderlijk als mijn brein....omdat ik het toch teveel mis en toch wel te leuk vind ben ik weer begonnen met gear verzamelen etc...pasje opnieuw aangevraagd, vog is nog mooi poosje geldig etc etc....
So Redrum is signing BACK in

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand he's back.
Hoelang dit keer? Wat ga je allemaal kopen om te verkopen? Neeeee grapje :p

Welkom terug, en we gaan elkaar zien op het veld :D

Sander;19560 zei:
Welkom terug, welkom terug :wink:
En nu niet meer weggaan hè.
Haha thnx! nee nee, we gaan er vanuit dat ik nu blijf :wink:

Stey;19561 zei:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand he's back.
Hoelang dit keer? Wat ga je allemaal kopen om te verkopen? Neeeee grapje :p

Welkom terug, en we gaan elkaar zien op het veld :D