Reinforcements incoming!

21 feb 2018
13
5
Trophies
3
Hoi!

Een collega van me vertelde onlangs dat ie best heel erg veel plezier beleeft aan airsoft. En weet je wat, ik wil meedoen met deze sport! Ik niet alleen trouwens - Kevinvr is namelijk óók een collega van me en heeft zich net al voorgesteld.

Dus... Aangenaam! Ik ben Johannes Huisman, een 25 jarig broekie uit Utrecht. Ben eigenlijk een Fries, maar voor werk ben ik in Midden Nederland gaan wonen. En dat bevalt heel goed! Ook voor de toekomstige Skirms zit ik nu lekker centraal :p

Afijn: er zijn drie momenten in m'n (korte) leven geweest dat ik erover na zat te denken om met airsoft te beginnen. De eerste keer was ik nog onder de 18, de tweede keer was ik student (en dus blut). Driemaal is scheepsrecht en dus is het nu tijd om er echt iets mee te doen.

De pas is binnen, maar ik ben wel echt een rookie/noob. Dus tips e.d. zijn zeer welkom!

Aankomende zaterdag zijn Kevinvr en ik dus @ Dark Forest te vinden. Tot dan, we hebben er zin in!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Robin2k7
Welkom! Utrect is een prima plek om te zijn! Veel forumleden komen daar ook vandaan!
 
Welkom op het forum. Ben voor de liefde uit Utrecht vertrokken maar blijft een mooie stad.
 
Welkom Johannes! Ik ben ook een noob en nog in afwachting van m'n pas, dus sparren mag altijd!
 
Welkom! Vraag ook bij Kevin gesteld... Zijn jullie gister geweest? En hoe was het??
 
Welkom! :D

Inderdaad, uitstekende plek om te zitten vanwege alle skirms om je heen. Veel plezier in Dark Forest!
 
Hi! Welkom op het forum. Kan je zeker aanraden om het 'Skirm'-gedeelte in de gaten te houden. Daar lees je welke ACN'ers en forumleden naar welke skirm gaan!