Roffa uit Baarland / Zeeland

Roffa

New Member
24 mrt 2024
2
1
Hoi ik ben Roffa aka Marcel.
Denk er best wel al lang aan om te gaan spelen, nu echt de knoop doorgehakt en mij bik diverse facebook groepen aangemeld en nu dus ook hier. Zoals gezegd compleet nieuw dus moet alles nog leren en oriënteren.
Ben 54 en kom dus uit Zeeland, en zou graag in contact komen met iemand die mij een keer wegwijs wil maken.
 
Welkom Marcel.

Ik kan jou helpen met gear ect, verder woon ik te ver weg om je met anderen dingen te helpen (kop van noord-holland) Of je bent berijd om een stuk te rijden. Maar ik help je graag
 
  • Leuk
Waarderingen: Roffa
Hoi Marcel, Welkom! Helaas voor je woon ik ook in NH. Er zullen vast mensen uit Zeeland, Brabant of België zijn die je verder kunnen helpen? Veel plezier met de sport!
 
  • Leuk
Waarderingen: Roffa
Welkom Marcel.

Ik kan jou helpen met gear ect, verder woon ik te ver weg om je met anderen dingen te helpen (kop van noord-holland) Of je bent berijd om een stuk te rijden. Maar ik help je graag
@gambit Kijk, dat is altijd fijn als er even iemand mee wil denken en je op weg wil helpen, ik ga daar zeker gebruik van maken!
Dank je wel !
 
  • Leuk
Waarderingen: gambit
Stuur maar een prive bericht als je hulp nodig hebt. Ik kijk elke dag wel even hier op het forum
 
  • Leuk
Waarderingen: Roffa
Welkom Marcel. kom zelf uit zeeuws vlaanderen. mocht je vragen hebben of iets anders neem gerust contact op