Russia loadout

Wat ook ontiegelijk mooi is om te hebben in je collectie/loadout is een gorka in mountain flora camo.....alleen moeilijk te vinden helaas.
Ik heb zelf een gorka ss-leto (ss-summer) van SSO/SPOSN en persoonlijk vind ik deze heel erg mooi. Niet lastig te vinden en past eigenlijk overal bij.
Ik heb hem van http://specialrussianshop.com

Bijlagen

• Gragov 03:10:2017.jpg
    Gragov 03:10:2017.jpg
    467,4 KB · Weergaven: 696
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: markiemark
Wat ook ontiegelijk mooi is om te hebben in je collectie/loadout is een gorka in mountain flora camo.....alleen moeilijk te vinden helaas.

AFAIK bestaan die niet eens, en zowel zijn ze custom gemaakt. Dat zie je nu veel omdat meerdere spelers RUSFED hebben gevonden en allemaal een GORKA willen :P Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat er een multicam gorka komt...

Since we are sharing pics..

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    961,9 KB · Weergaven: 380
  • 2.jpg
    2.jpg
    890,7 KB · Weergaven: 337
  • Leuk
Waarderingen: Stey en Camilo
AFAIK bestaan die niet eens, en zowel zijn ze custom gemaakt. Dat zie je nu veel omdat meerdere spelers RUSFED hebben gevonden en allemaal een GORKA willen :p Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat er een multicam gorka komt...

Since we are sharing pics..

Aait die foto's zijn echt baas! :D
En Multi-cam GORKA, ''This is getting too silly, stop that!'' :p

• Leuk
Waarderingen: Stey en Pietjepuk123
Altijd mooi om een paar ruskies te zien:)

Om weer ontopic te gaan, welke eenheid wil je uitbeelden? Fsb, vityaz, mvd, gru, alpha, etc ja het zijn allemaal Spetsnaz. Dit betekent speciale troepen en bepaalde eenheden dragen weer speciale spullen en camos.
Mijn advies? Maak een mooie load out wat er cool uit ziet met bijv zwarte defender II als FSB. Op facebook zijn een aantal besloten groepen zoals nothern pact en russian airsoft international community waar je heel veel info vandaan kan halen. En als je echt voor correcte outfit wil gaan, doe je huiswerk en wees bereid om goed te betalen, helemaal voor orginele spullen.
Waar te kopen? Via facebook groepen, ebay, greyshop, red army airsoft etc. Direct uit rusland is vaak goedkoper.

Zo even update!

Mijn E&L is binnen en de E&L mags passen trouwens goed en zitten ook echt vast.
Ik weet nog niet wat ik wil. Kwa speciale troepen. FSB lijkt me wel wat.
Hier wil ik me ook wel in verdiepen. Zal eens even op Facebook kijken op die groepen.

Heb nu de Progranichnik camo.
Weet niet eenheid die draagt?

Pogranichnye Voyska, Oftwel grensbewaking draagt de camouflage welke van hun groep afstamt namelijk ''Pogranichnik''. Zij zijn voor zover ik weet de enige die deze camouflage dragen.

• Leuk
Waarderingen: Quickjo1nt
Ziet er goed uit! Gefeliciteerd.

Mijn AK had de zelfde "Flashhider". Moet je voor de grap eens met je hand op het uiteinde van deze flashhider tikken. Super scherp! Aangezien ik
niet wou weten wat er zou gebeuren als ik een keer zou struikelen en dit monster in 1 van mijn lichaamsdelen zou planten, heb ik er voor gekozen met een haakse slijper de punten te verwijderen.

• Leuk
Waarderingen: markiemark
Zo hier is de E&L!
Zo zo....ziet dr goed uit moet ik zeggen. Ik zie dat je ook al een mount hebt...nice.
Moet ik ook nog doen...denk wel meer aan een pko sight om t echt Russish te houden. Zaterdag kan die van mij weer aan de bak in Ulicoten

Gefeliciteerd met je E&L :)
Welke ''PKO'' denk je aan @markiemark? Ik ben vrij thuis in de vizieren, maar daar heb ik nog nooit van gehoord. Bedoel je niet toevallig PK-A, of een van de PK-0X versies?

Gefeliciteerd met je E&L :)
Welke ''PKO'' denk je aan @markiemark? Ik ben vrij thuis in de vizieren, maar daar heb ik nog nooit van gehoord. Bedoel je niet toevallig PK-A, of een van de PK-0X versies?

Deze is t. Staat als PKO te koop maar is denk is wat jij al zij een PK-A.

Bijlagen

• we-webirsk-pko.jpg
    we-webirsk-pko.jpg
    37,7 KB · Weergaven: 315
Deze is t. Staat als PKO te koop maar is denk is wat jij al zij een PK-A.

Yup, dat is een PK-A. Best wel een low-grade reprotje. heb er wel eens eentje gezien in het veld. Voor het geld kun je beter een echte kopen van bijv. BelOmo. Die gaan soms voor de 250.

Hier een van mijn PK-A'S.

Let bij het aanschaffen op dat je de non-export versie koopt. Ze hebben er eentje speciaal voor Venezuela gemaakt.
pka2.jpg

• Leuk
Waarderingen: Camilo
Zoon PK-A's zijn wel echt mooi! Wil ook beetje FSB Alpha kant op. Zie dat deze de holo's gewoon gebruiken.
Welke camo dragen hun eigelijk. Vind veel op multicam lijken eigelijk.

Klopt, tegenwoordig draagt alpha veel multicam. Zelfs de vesten en hele equipment in deze camo.
Op de wapens worden inderdaad holo's en andere moderne kijkers gemonteerd, silencers etc. Kijk maar naar fotos van spetsnaz in syrie. Ook hebben ze glock 18 idv makarov etc. Je ziet veel westerse prut bij alpha.

En als "rus" vind ik dat jammer, digi flora ziet er bijv prima uit. Heb een pest hekel aan multicam omdat iedereen er op airsoft veld mee loopt, niks orgineels meer aan. Maar ik beleef een hoop lol aan gear uitzoeken en overal vandaan halen en dat doet niet iedereen....

• Leuk
Waarderingen: Quickjo1nt