Russia loadout

Bij mij moet het gewoon goed zijn. Budget heb ik daar eigelijk niet zo in als het maar geen 600+ is voor een replica. E&L heb ik zelf wel wat over gelezen.
Heb ook iets gelezen dat je deze moet in oliën?
Wil wel een moderne ak al vind ik het hout ook echt nog steeds wel mooi.

Ik heb een E&l AK74m. Destijds bij Gunfire besteld...ging prima. Heb er al een skirm mee gedpeeld en het ding bevalt enorm
Schiet super uit de doos ( let op je moet wel de fps downgraden als je m bij GF besteld )
Heb er een originele AK sling aan hangen en ga binnekort een PKO red dot bestellen...het moet tenslotte wel Russisch blijven.
Verder denk ik er aan om het ding te upgraden met een precision barrel....maar dat is nog toekomst muziek.

Netjes @markiemark !! Heb je foto? ik ga bij RA bestellen. Toch een nederlands bedrijfje. Is toch makkelijker.

Hier een actie foto van de AK....het uniform is Deens maar dit type camo wordt ook door de Russen gebruikt. De pet is wel Russisch en komt ook bij RA vandaan.

Bijlagen

• actie.jpg
    actie.jpg
    244,6 KB · Weergaven: 306
Zo even een Update!
Zojuist wat bestellingen geplaatst

- Gorka 5 progranichnik
- E&L ak-74

Nu hopen dat het snel binnen is :cool:

Nice, mooie replica! Hopelijk ook een 5 pack aan extra E&L magazijnen mee besteld voor 34 euro?

Oh trouwens, niet schrikken als het magazijn die standaard meegeleverd wordt niet stevig aansluit op je replica.
Dit is helaas vaker het geval.

Bij @Camilo en mij was het beide zo dat het meegeleverde magazijn een te kleine lip heeft waardoor deze niet goed vast klikt in de replica.
De magazijnen van zo'n 5-pack hebben een juiste formaat lip en zullen daarentegen wel goed vast zitten.

• Leuk
Waarderingen: Camilo en markiemark
Nice, mooie replica! Hopelijk ook een 5 pack aan extra E&L magazijnen mee besteld voor 34 euro?

Oh trouwens, niet schrikken als het magazijn die standaard meegeleverd wordt niet stevig aansluit op je replica.

Bij @Camilo en mij was het beide zo dat het meegeleverde magazijn een te kleine lip heeft waardoor deze niet goed vast klikt in de replica.
De magazijnen van zo'n 5-pack hebben een juiste formaat lip en zullen daarentegen wel goed vast zitten.

Heb ik weer ff gelluk gehad....dat probleem had ik niet bij de mee geleverde mag.

• Leuk
Waarderingen: michielvdz

Ja die zijn mee besteld! Hoop dat het snel binnen is haha. en dan 18 maart mooi mee skirmen!

Gorka zit levertijd op van 4 weken dus helaas moet ik daar nog even op wachten :(

• Leuk
Waarderingen: michielvdz
Ik had echt alleen maar ruzie met mijn E&L mags. Zeker de 5.45. De fakelite 5.45 oranje boven magazijnen die je bij de 74N kreeg waren echt pauper. Gebruik nu alleen nog maar Lonex mags (7.62) en die gaan als een malle.

E&L mags zijn niet zo best helaas. In mijn E&L zitten ze zo los dat ze niet feeden en bij die van mn vrouw werken ze prima. Zelf heb ik nu LCT mags en die werken perfect.

E&L mags zijn idd niet geweldig, bij mij werkte ze maar zaten idd relatief los en daarbij waren de mag springs redelijk crappy. Ik hoor altijd dat cyma mags prima zijn voor de prijs.

E&L mags zijn niet zo best helaas. In mijn E&L zitten ze zo los dat ze niet feeden en bij die van mn vrouw werken ze prima. Zelf heb ik nu LCT mags en die werken perfect.

E&L mags zijn idd niet geweldig, bij mij werkte ze maar zaten idd relatief los en daarbij waren de mag springs redelijk crappy. Ik hoor altijd dat cyma mags prima zijn voor de prijs.

Dus als ik jullie goed begrijp passen zowel Cyma als LCT magazijnen in een E&L replica?

LCT en Cyma passen prima in mijn E&L, maar daar moet je proefondervindelijk achter komen. Of je komt een keer langs met je AK. Ik heb alle merken thuis liggen :P

Wat ook ontiegelijk mooi is om te hebben in je collectie/loadout is een gorka in mountain flora camo.....alleen moeilijk te vinden helaas.