Russia loadout

Klopt, tegenwoordig draagt alpha veel multicam. Zelfs de vesten en hele equipment in deze camo.
Op de wapens worden inderdaad holo's en andere moderne kijkers gemonteerd, silencers etc. Kijk maar naar fotos van spetsnaz in syrie. Ook hebben ze glock 18 idv makarov etc. Je ziet veel westerse prut bij alpha.

En als "rus" vind ik dat jammer, digi flora ziet er bijv prima uit. Heb een pest hekel aan multicam omdat iedereen er op airsoft veld mee loopt, niks orgineels meer aan. Maar ik beleef een hoop lol aan gear uitzoeken en overal vandaan halen en dat doet niet iedereen....

Sommige gaan zelfs M4's gebruiken lol.

Zondag met de E&L geskirmd en wat een aparaat. Ding voelt goed aan en schiet echt lekker.
Wat betreft de Multicam en Alpha. Dit wil ik dan wel 1 op 1 gaan namaken. Ik heb namelijk nog de multicam van mijn sniper loadout.
Nu heb ik al de orginele patches, Baret en wil ik nog een plate carier en helm ervoor halen.

Een goede en complete alpha kit is stiekem toch best wel cool....
Tip, met defender 2/plate carrier kun je de platen vervangen door een joga matje. Ong zelfde dikte maar geen extra gewicht. Of je moet willen milsimen

• Leuk
Waarderingen: Quickjo1nt
Mijn smersh (Grey-Shop) is vandaag binnen gekomen.

rWL6LdD.jpg

Nu snel nog 3 flares + wat extra magazijnen op de kop tikken.

E&L gebruikt gbb buffertubes en stocks. Op de E&L van mn vrouw zit ook een m4 stock, maar die is een stuk dikker dan een AEG m4 stock.
En om een buffertube op je AK te krijgen heb je een verloop nodig die je op de achterkant van de lower receiver schroeft.

hmm heb je ergens een linkje waar ik die kan vinden?
Heb wel rondgezocht maar weet zo niet of die gaan passen.