SA-H02 of SA-H03

Daarom gebruik ik dus de combo red dot en magnifier net als zijn echte broertje de Colt C7NLD

Greets Roy AKA Smitty

Ik heb ook voornamelijke voor een scope gekozen omdat mijn replica nogal aan de maat is en een kleine red dot, zoals een T1, weg zou vallen ben ik bang.

Gebruik zelf de Comp M4 red dot replica van Aim-O en als ik wat meer range wil zien, zet ik er een 3X magnifier achter.
Werkt perfect en tot nu toe kan dit merk het geweld van de Tippmann goed aan zonder te verlopen oid.
Check out avatar voor een idee

Daarom gebruik ik dus de combo red dot en magnifier net als zijn echte broertje de Colt C7NLD

Ik wil idd nog wel een keer een magnifier halen maar ik ben nogal van de Ali-scopes zegmaar. Lees vaak dat een combo van een ali-dot en en ali-magnifier een beetje te wensen over laat.

Comp m4 + Eo tech flip up sight , die laatste 2 de hands gekocht , door de recoil van Tippmann versprong de lens iets uit het midden , simpel opgelost door beetje tape te plaatsten waardoor speling verdween , werkt perfect nu , die extra vergroter achter de red dot is overigens wel goed te merken in gewicht .

• Leuk
Waarderingen: Roy Pie
Hallo,

Even weer een update na een hele tijd. Ik gebruik nog steeds de DDAY mags, maar ze zitten bij mij erg los. Het lijkt erop dat ik net een milimeter mis waardoor ze iets minder sterk klemmen en voor feeding problemen zorgt. Heb de complete replica los gehaald, maar alles zit prima. Hebben andere hier ook last van? Zo ja, hoe lossen jullie dit op? Het aantal passende mags is namelijk al beperkt voor een H3

Hallo,

Even weer een update na een hele tijd. Ik gebruik nog steeds de DDAY mags, maar ze zitten bij mij erg los. Het lijkt erop dat ik net een milimeter mis waardoor ze iets minder sterk klemmen en voor feeding problemen zorgt. Heb de complete replica los gehaald, maar alles zit prima. Hebben andere hier ook last van? Zo ja, hoe lossen jullie dit op? Het aantal passende mags is namelijk al beperkt voor een H3
Had dit probleem ook! heb de Battle axe gen 3 mags van een teamgenoot mogen proberen en die zitten als gegoten en schieten als een malle! *Let op, voorgaande gens feeden niet in de H03 dus kies altijd de gen 3

Ik heb laatst een Specna Arms V39 gekocht en die had ook moeite om mijn dday mags te slikken. Had toen toevallig nog een mag release/catch liggen en die erop gezet. Daarna bleven ze keurig zitten. Gaat om deze klikkerdeklik

Sinds kort ook in het bezit van een H02 met hetzelfde euvel en heb hem net even daar op geschroefd en mijn ddays blijven nu keurig zitten.
Ik ga er dus nog een bestellen :D Het veertje van de catch een eindje oprekken deed bij mij ook al veel goeds trouwens.
Wie weet is dit voor jullie ook de oplossing!

Ohja en dit is de H02 inmiddels met een andere rail. Moet nog een andere barrel in en verder alleen optische leukigheidjes. Gearbox is geupgrade op een mosfet na.
wwWR2ID.jpg

Ik heb laatst een Specna Arms V39 gekocht en die had ook moeite om mijn dday mags te slikken. Had toen toevallig nog een mag release/catch liggen en die erop gezet. Daarna bleven ze keurig zitten. Gaat om deze klikkerdeklik

Sinds kort ook in het bezit van een H02 met hetzelfde euvel en heb hem net even daar op geschroefd en mijn ddays blijven nu keurig zitten.
Ik ga er dus nog een bestellen :D Het veertje van de catch een eindje oprekken deed bij mij ook al veel goeds trouwens.
Wie weet is dit voor jullie ook de oplossing!

Ohja en dit is de H02 inmiddels met een andere rail. Moet nog een andere barrel in en verder alleen optische leukigheidjes. Gearbox is geupgrade op een mosfet na.
wwWR2ID.jpg
Dik ding!

Beetje dit.. :p

QC5aLUR.jpg

De jouwe is ook mooi hoor. Maar idd, alle rail credits naar Rebel. En mijn H02 heb ik ook aan hem te danken dus nog meer credits :D

Haha ziet er goed uit! Wat betreft de mag release, wij hadden ook al het idee dat het hier misschien aan kan liggen dus deze eens gewisseld met een andere Specna maar probleem blijft bestaan. Vreemd toch dat eigenlijk bijna geen enkele mag goed past op de H03. Ik ga eens kijken of ik toch de andere mag release ga pakken of ik ga misschien eens de andere magazijnen proberen.

Ja idd zeg. Had die serie nog niet gezien.
Vind de kleur alleen wel minder mooi bij die nieuwe Specna.

Lol heb die ook nog niet gezien, had het een stuk makkelijker gemaakt XD. Wel cool om te zien dat ze weer nieuwe modellen hebben uitgebracht. Ze hadden ze al met zwarte rails, maar in het brons is hij gewoon mooier.