20170423_210517.jpg


Eindelijk alle spulletjes binnen voor mijn SR-25. Nu binnenkort eens op een skirm uitproberen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en WaterIsNat
Nice, ziet er goed uit!

Hmm dat koffertje is wel badass, misschien dat ik dat idee wel van je ga jatten voor mijn Hi-capa build :rolleyes:

Heb je er intern ook wat aan gedaan of alleen extern?
 
Ziet er zeker nice uit.
Gaat deze ook het veld zien of blijft het een collectors item?

Heb zelf een normale standaard high capa.
Zo niet weten waarom je die dingen zou willen upgraden.
Schieten standaard al zo ver en zo ziek precies dat het er zeer waarschijnlijk alleen minder op zou worden.
 
Nice, ziet er goed uit!

Hmm dat koffertje is wel badass, misschien dat ik dat idee wel van je ga jatten voor mijn Hi-capa build :rolleyes:

Heb je er intern ook wat aan gedaan of alleen extern?

Koffertje is super makkelijk, zeker doen! Heb het foam met een goed broodmes gesneden. Intern ook aardig wat upgrades.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
Ziet er zeker nice uit.
Gaat deze ook het veld zien of blijft het een collectors item?

Heb zelf een normale standaard high capa.
Zo niet weten waarom je die dingen zou willen upgraden.
Schieten standaard al zo ver en zo ziek precies dat het er zeer waarschijnlijk alleen minder op zou worden.

Deze ziet het veld zeker! Gemaakt voor indoor cqb. Als je een tracer wilt op je hi capa en schieten met zwaardere bb's is upgraden wel aan te raden.
 
Oké. Wie weet kom ik je een keer tegen.

Wat voor upgrades heb je er in dan?
Schiet zelf met .28 en schiet awesome.
 
@Cooper2099 SWEET. Heb je em al geupgrade voor meer range?

Wel een joekel van een scope. Volgens mij heb je een variabele zoom? Zie tenminste een plek waar een hendeltje in zou passen.
Welke type scope is dit?

Ohja, is die barst in je scope protector voor de authenticiteit? :eek:
 
  • Leuk
Waarderingen: Cooper2099
@Cooper2099 SWEET. Heb je em al geupgrade voor meer range?

Wel een joekel van een scope. Volgens mij heb je een variabele zoom? Zie tenminste een plek waar een hendeltje in zou passen.
Welke type scope is dit?

Ohja, is die barst in je scope protector voor de authenticiteit? :eek:
Thx Victor! Nee nog niet geupgrade, ik heb wel een bestelling uit staan voor een Jefftron mosfet en een lonex silent cylinder setje. Hopelijk komt morgen alles binnen en dan ga ik deze hele replica uit elkaar bouwen:D Daarna flat-hop inbouwen met jou zelfde type inner barrel!

De scope is inderdaad variabel 3-9x50mm. Hij is inderdaad groot maar je kan de voorste ring eruit draaien, maar net wat je mooier vindt. De scope protector is al eens geraakt tijdens een skirm bij Chapter4, gebruik deze protector namelijk ook voor mn cqb m4 om m'n acog te beschermen.
 
  • Leuk
Waarderingen: victor