@Dingofox hoe heb je de blowback d'r afgesloopt? Ik heb zelf een ICS Par MK3 - ook met electronic blowback - maar daar merk ik in de praktijk nauwelijks tot niets van. Handig om de optie tot deactiveren te hebben, mocht dat in de toekomst van pas komen....Ik heb inmiddels de electric "blowback" eraf gesloopt en de mag-release linksonder verwijderd omdat die nog wel eens aan mijn vest bleef hangen (waardoor het magazijn eruit valt).
@Dingofox hoe heb je de blowback d'r afgesloopt? Ik heb zelf een ICS Par MK3 - ook met electronic blowback - maar daar merk ik in de praktijk nauwelijks tot niets van. Handig om de optie tot deactiveren te hebben, mocht dat in de toekomst van pas komen....
Neem aan dat het toch bijdraagt aan de slijtage op lange(re) termijn.
Dat is vgm een Spectre M4 die hij zelf heeft aangepastGaaf man. Hoe heet de replica op de onderste foto?
Hmmm volgens mij doen de fotos van het projectje het niet meer? Or is it just me?Moest ff zoeken maar hier is ook het topic van zijn knutselproject: https://airsoftclubnederland.nl/community/threads/knutselproject-ay-spectre-m4.2077/. @Sander, @Jan misschien meteen een goeie om naar projecten te verhuizen?
Hmmm volgens mij doen de fotos van het projectje het niet meer? Or is it just me?
Het kan ook zijn dat ik alle fotos in een andere map heb gezet in mn photobucket, zal het eens nakijkenAh klopt had niet helemaal naar beneden gescrolt, mogelijk uploaden op imgur dat ze daar langer blijven staan, maar dat weet ik ook niet 100% zeker.