Ziet er goed uit!
Ben ook wel benieuwd naar meer info over t lampje.

Wat wil je weten ?

Het lampje heeft geen Strobe Functie , wel de fijnste swithes die er zijn zowel links als rechts , waterdicht en is echt RS spul voor een kleine prijs 60Euro ,
je heb ook nieuwe versies maar dit Lock systeem bevalt mij zeer goed maak ook geen krassen in je rail want het past niet nou het glijd er zo over je rail , ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
Shootinggear.nl

Maar die zijn traag moest wel Mh-schietsport had hem niet nu wel dus zou hem daar kopen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
Hier nog even mijn nieuwe kast op zijn plek en ingericht:

20170112_212124.jpg


ASG (King Arms) CAA M4
ASG STI TAC 1911
TM P90 TR
JG BAR-10

Gamo 4,5mm knikloop

niet op de foto:
JG AUGA3 (build in progress)
Socom Gear Punisher 1911
 
@Stey Dat klopt :p

Kast is ook op de groei gekocht ;) Al word het grootste gat straks gevuld met de AUG die ik aan het opbouwen ben.
 
Super vette 1911!

Heb nog liggen twijfelen om zelf een ics g36c tekopen ben uit eindelijk op een ics cxp uit gekomen


Die 1911 is al weer retour want na 3 Mags zaten er al krassen op de slede , vond Cybergun zelf ook niet normaal , heb nu een andere van ASG/KWC een Dan wesson 1911 voelt beter aan vooral de trigger ;)

maar heb ook 2 CXP modellen Concept-08 sportline en een Uk1R proline , maar die G33 schieten beter dan een cxp , wel 0,25 BBs gebruiken 0,20 geeft al backspin zonder hop-up haha

Nu heeft de G33 een Tan-grip geruild met een team-maat bij B&A want de shop daar had enkel Tan dus we hebben geruild :D

aSsAPhA.jpg


Flashlight' is Gisteren binnengekomen staat netjes, specs 210Lumen met Strobe Functie Cr2 Batterij
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter en Sadiek
Hallo allemaal,

Na veel tips adviezen en tijd is mijn replica eindelijk compleet.
TqNnb6G.jpg

JPmHmx9.jpg

special credits to Robin, die mij heeft geholpen om alle gear bij elkaar te krijgen.

specificaties:
Tokyo Marui scar l dark earth
Leapers 3.8 Inch single dot sight
Leapers 3x flip-to-side qd magnifier ts
Ncstar precision bipod
(niet op foto) dark earth angled grip


Hoop jullie snel op de velden te zien om deze beauty te kunnen testen.
 
Laatst bewerkt:
35ivy50.jpg


Mijn aeg (tijdelijk) omgebouwd tot dmr semi only.
Kijken of het me ligt aangezien deze toch intern al helemaal ge upgrade is.
Misschien van de zomer een sr25 halen mocht het mee zitten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick191
Ben nu ook aan het kijken naar een dmr. Een SR-25 ziet er ook goed uit.
 
Vette g17! Kom ik aan met men standaard g18 :p

Thx, en maak je geen zorgen om je standaard G18, Als het een replica is om mee te spelen dan maakt het niet uit hoe die eruit ziet maar hoe goed je ermee overweg kunt ;)