Solotov stelt zich voor!

Solotov

Well-Known Member
13 nov 2018
118
89
Trophies
7
Al enige tijd rondgeneusd op het forum zonder een zinnig woord te zeggen. Daar moest maar even verandering in komen. Allereerst; een voorstelling van enige feiten die mijn leven hebben gemaakt. Zonder al te veel overbodige informatie het forum op te slingeren natuurlijk.

Ik kwam eruit met een slurfje op eerste paasdag in 1990, wat mij nu 28 lente's jong maakt. Dat gebeurde allemaal in Noord- Holland waar ik op dit moment nog steeds verblijf. Met interesses liggend in de natuur ben ik daar ook opleidingen in gaan volgen waarin ik op dit moment ook mijn eigen bedrijf in heb. Wegens een terugkerende blessure werd ik niet toegelaten tot het korps waarna ik andere interesses heb gekregen en op dat hele vlak eigenlijk niets meer heb gedaan.

Tot een paar maanden geleden toen ik via het paintballen in aanraking kwam met Airsoft, wat een verademing! Helaas nog geen echte evenementen meegepakt maar alleen wat ervaring met schieten opgedaan. En dat beviel erg goed. Ook het stukje realisme wat mee komt kijken bij deze 'sport' (mag ik het sport noemen ja?) vind ik erg gaaf.

Ondertussen zijn we een paar maanden verder en heb ik vele uren naar het beeldscherm gekeken om meer informatie in te winnen over Airsoft. Onderhand is ook het NABV pasje onderweg en ben ik mij meer in gaan verdiepen in alles wat er nog meer bij komt kijken. Alleen door alles wat zo mooi is kan ik door de bomen het bos niet meer zien. Kaartschieten vind ik leuk omdat ik het ook thuis of op locatie hier kan uitvoeren dus zal ik dan gaan voor een secondary in eerste instantie (wat misschien wat tegenspreekt)? Dat zal trouwens een TM Hi- Capa 5.1 worden waar ik al wat ervaring mee heb. Of zal het een leuke M4- achtige instapper worden? Het is allemaal zo leuk, zo mooi.. Genoeg om over na te denken dus.

Maar goed, nu weten jullie ook wie er dus al tijden op het forum stiekem zat mee te kijken. O, noem me gewoon Ruben in plaats van Solotov. Daar reageer ik beter op!
 
Welkom op het forum! Met een naam zoals Solotov is er maar 1 keuze als het gaat om replica: een ak. Past niet helemaal bij de hicapa maar daar let niemand op en anders koop je er een g17 bij :).
 
  • Leuk
Waarderingen: Sacramentum
Leuke introductie ;)

Welkom op het forum.
TM high capa is een prima keuze :cool:.

Succes
 
Welkom! TM hi Capa 5.1 ook hier op aanraden van anderen, heerlijke sidearm!
 
Laatst bewerkt:
Helemaal correct! Had even geen inspiratie buiten mijn eigen naam om. Ben de serie nu aan het afkijken vandaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: JWieleman
Hoi Ruben, Je bent van harte welkom als je binnenkort een skirm wilt bezoeken. We hebben in noordhollandairsoft nog geen leden met een AK. Dat wil zeggen 1 persoon die soms met een AK meespeelt daarbuiten gelaten (Beetje Oostblok, China, Noord Korea, Afrika is best leuk om er bij te hebben!)
 
Héhé. Ik was niet over een AK begonnen trouwens, het is meer passelijk bij de naam die ik hier draag maar ik luister nog altijd beter naar de naam Ruben. Wat betreft een replica ben ik het nog niet over uit. Weet ook nog niet wat het budget zal zijn wat er over gaat blijven na de eerste noodzakelijke uitgaven.
 
Wat betreft kosten..bespaar niet op je replica. Dat is althans mijn mening. Omdat ik een verzamelaar ben had ik al een zooi gear, dus daar zaten de kosten niet voor me, maar ik wilde aangezien ik niet zo technisch ben met replica's gewoon iets hebben waar ik goed mee kon komen met de rest, en geen technisch nakijken meer aan had. Nét dat extra beetje budget voor een replica heeft voor mij wonderen gedaan. Zoveel jaar later en nog geen enkel technisch mankement gehad. *knocks on wood*

Ben je wel handig met replica's..of van plan dat te worden, of anders nog, helemaal niet zeker of het wat voor je is ( lijkt me sterk, maar het kan ) kun je natuurlijk besparen om later zelf upgrades in te bouwen, maar dat leek mij persoonlijk niks.
 
  • Leuk
Waarderingen: Stey
Ik heb ook nog geen idee in wat voor richting ik moet kijken. Terzijde tijd zal ik meer zicht hebben op het budget en hopelijk ook meer zicht op welke kant ik op wil. Dat zal de keuze voor de rest van de benodigdheden ook wel beïnvloeden. Een half jaar geleden toen het allemaal begon te kriebelen heb ik uren, misschien wel dagen, gekeken naar de beelden van YouTube- bekendheden zoals Novritsch en Silo. Zo ook meer gaan verdiepen in het scherpschutter segment.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kpl1boon