Solotov stelt zich voor!

Ik heb ook de cytac en die is erg fijn en een goede kwaliteit
 
Dat klopt, ik ben alleen linkshandig... Het lijkt onmogelijk om een passende holster te vinden hier voor.


Hey Solotov, weet niet of je nog en holster zocht maar novritsch verkoopt ook hicapa holsters voor bij zijn SSP1

https://novritsch.com/product/ssp1-holster/

je zal deze vast ook op andere plaatsen kunnen vinden, ben zelf zeer tevreden van mijn cytac holster.
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Zooo, daar zijn we weer met een update! Gisteren naar het hoge noorden gereden om daar mijn nieuwste aanwinst op te halen. Het betreft een nieuwe Specna Arms SA-H02 met upgrades die zijn gedaan door Airsoftshop.be zoals een Mad Bull inner barrel, nieuw Hop Up rubber, andere veer. Verder nog wat andere accessoires zoals een Pirate Arms silencer, Nuprol LiPo, twee Specna Arms 100RNDS midcaps en een grip.

Maar er zijn nog meer accessoires onderweg; 3 stalen Cyma 150RNDS midcaps, EOTECH552 clone Red Dot Sight, ACETECH AT-1000 Tracer.. Voor de TM Hi-Capa ook nog wat Airsoft Masterpiece upgrades ( en Fibre Optic sights).

Q9X5xVEH.jpg
 
Kleine update;

Theta Optics Red Dot Sight en Syma steel midcaps.

Volgende upgrades zijn ook onderweg. Tevens een linkshandige holster voor de Hi-Capa met dank aan Airsoft-Legends, ik had de rechtshandige al ontvangen en teruggestuurd. Rechts is niet zo mijn ding hehe.
IwPSiPgE.png
 
Ben wel nieuwsgierig naar de prestaties van je bestelde tracer. Ik heb zelf een TM tracer. Voorheen was dat altijd een van de betere,laten we ze eens vergelijken
 
Ben wel nieuwsgierig naar de prestaties van je bestelde tracer. Ik heb zelf een TM tracer. Voorheen was dat altijd een van de betere,laten we ze eens vergelijken

Hans dat komt goed! Eerst moet hij maar eens binnenkomen en moet het wat beter weer worden (vind ik.., voel me een soort van mooi weer speler :cool:)