Specna kiezen en tunen

Nou dat was het idee inderdaad, als je een vrij groot vierkant zichtveld door je sight/scope hebt is het makkelijker vinden + makkelijker om je bb te volgen en daar dan weer op in te spelen. Nu is dit opzich niet zo moeilijk volgens mij, gewoon een goedkope reflex sight scoren van aliexpress en kijken hoe dat bevalt. Maar als straks de blaadjes van de bomen zijn kan je weer verrekte ver kijken. Toen kwam ik op het idee om er een magnifier aanvast te plakken, maar daar zijn mensen tot nu toe heel dubbel over merk ik.
 
Magnifiers in airsoft zijn vaak niet geweldig en als je dan ook nog een okayish dot ervoor zet krijg je niet zo geweldig beeld. Kan je beter naar een iets duurdere short dot kijken, vaak niet gigantisch zoals de echte grote vergrotende scopes, wel wat groter als de gemiddelde red dot, maar je hebt zowel een bijna 1x vergroting (1.25) en ook nog steeds een 4/5/6 keer vergroting, plus afhankelijk van de kwaliteit kun je hier goed tussen wisselen zonder dat je, je zero verliest.
 
Oke, volgens mij is een goede dot best een investering waard. Heb je een suggestie/link voor iets wat ik zou kunnen overwegen?
 
Als je het kan betalen zijn de instap modellen voor vuurwapens meestal wel een goede optie, dan zit je wel al snel aan 150-200 minimaal te denken, anders heb je de optie om een short dot te nemen van bijvoorbeeld vision king die heeft een 1.25-5x vergroting en dan ben je meestal rond de 80-100 euro klaar.
 
Dank, heb de Visionking besteld op Ebay, we gaan het zien. En anders is ie vast leuk voor op een DMR in de toekomst
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan