Spijkenisse present!

Heej welkom op het forum!

Leuke replica's vooral die 1911 en luger!
Heb ze zelf ook. Tip: weather die pistols voor een mooie authentieke look.

Thanks! Die zien er goed uit.
Vraag me af of het weatheren bij de TM 1911a1 zou lukken ivm de kunstof behuizing. Hoe heb je dit bij de Luger gedaan? Doormiddel van zo'n grijs wondersponsje?

Mogelijk dat ik ergens nog een keer een Guarder Frame & Slide op de kop ga tikken zodat hij wat meer gewicht krijgt, dan hou ik dit even in mijn achterhoofd. :)
 
Scothspad van de action. Beetje vochtig maken en wrijven tot je resultaat ziet. Duurt wel ff maar t resultaat mag er wezen! Of dit ook op plastic werkt vraag ik mijzelf ook af. Wellicht dat iemand anders dit weet.
 
Onwaarschijnlijk gezien het plastic waarschijnlijk gewoon door en door zwart is en je dus geen verf eraf kan, wordt tijdens het spuitgieten waarschijnlijk gewoon een verf additief toegevoegd dat het hele plastic zwart maakt.
 
Onwaarschijnlijk gezien het plastic waarschijnlijk gewoon door en door zwart is en je dus geen verf eraf kan, wordt tijdens het spuitgieten waarschijnlijk gewoon een verf additief toegevoegd dat het hele plastic zwart maakt.

Ja dat vermoeden had ik ook al. :)
 
Tijd om een cursus highlighting van wargame models te nemen en het met een vers kwast te doen :) en nee dan bedoel ik niet een vrouwelijk model na schilderen :p.

Tijd lang modelbouw gedaan (doe het af en toe nog steeds) maar al mijn modellen zien er uit alsof ze net de fabriek zijn uitgerold. Nooit mijn sterkste punt geweest dat weatheren. :p
 
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf