Sven voorstelrondje

@Tactical Bear thanks voor het sponge bob plaatje, kan nog eens van pas komen als ik het waarom van een airsoft uitgave moet gaan uitleggen aan het thuis front...

en daarbij, als @Crumble nog een half tot een jaar (ik weet het, nogal een opgave) dan zou ik toch echt eerder voor ATACS-FGX gaan. Zie mijn topic, waar ik nog niet van mening ben veranderd :cool:

Nog wat Concept art gevonden met de drie nieuw x varianten

15800047_1222960841090714_8639459667338478016_o.jpg

En wat het bedrijf zelf zegt over evt combineren van oude en nieuwe patronen

• Leuk
Waarderingen: Jan en Tactical Bear
Welkom Sven! Atacs FG blijft een goed werkende camo ja!

Mooi dat je hebt kunnen meelopen met een team. Dat werkt altijd wat lekkerder dan in je uppie wat proberen.

Ben nu nog niet echt aan het kijken naar nieuwe camo's :p heb deze net 1 week :p

Mooi dat je hebt kunnen meelopen met een team. Dat werkt altijd wat lekkerder dan in je uppie wat proberen.

@Jan dit helpt zeker ja :) Was een goeie dag en ook super veel tips gekregen van iedereen. Daarnaast ook mn ogen uitgekeken wat voor gear daar allemaal rondloopt.

• Leuk
Waarderingen: Jan
Kom eens langs bij RSL in Assendelft, leuk veld, lekker groot en ze zijn laatste tijd lekker actief met het opknappen ervan

Welkom hier, better late then never.

Upgrades voor je specna kan maar hoeft niet meteen je komt standaard aardig lekker mee.

Tot ooit op het veld!

• Leuk
Waarderingen: Crumble
Ben er even uit geweest (sinds oktober niets meer met airsoft gedaan), maar ben weer terug. Zijn er nog belangrijke dingen die ik heb gemist? Voordat ik alle 3 miljoen ongelezen items door moet werken?

Phooeee.... Paar mensen die klachten hadden over de NABV, nieuwe beginner replica's van Specna, RSL Assendelft is dicht, cqb locatie in Leiden is open, hele sloot nieuwe leden, je mag nu Europees alle onklaar gemaakte wapens met certificaat aanschaffen mits het magazijn er niet uit kan, en dan ben ik vast nog een hoop vergeten =P

• Leuk
Waarderingen: Crumble