Sven voorstelrondje

Crumble

Well-Known Member
23 mei 2017
564
426
Trophies
19
Goedemorgen allemaal!

Ik denk laat ik ook maar eens een account aanmaken en mezelf voorstellen. Ik ben Sven, 26 jaar, kom uit Haarlem en heb afgelopen zondag mijn eerste skirm gedaan.

Ik ben al ongeveer een jaar bezig met filmpjes kijken op youtube en vrienden om me heen die airsoften. Een paar weken geleden de knoop doorgehakt dat ik het zelf ook wil gaan doen.

Toen kwam de zoektocht naar de juiste gear. Welke camo wil ik, welk vest en dergelijke? Mijn replica was ik al vrij snel uit. Dit is de Specna Arms SA-B03 AR geworden. De camo is uiteindelijk, met behulp van de skirmshop, de AT-FG geworden. Een emerson uniform. Zit perfect en kreeg afgelopen zondag al wat complimentjes over de camo en hoe goed ik wegviel in de omgeving. Verder heb ik een plate carrier en is er nog een full modular vest onderweg. De plate carrier kan ik maar 2 magazijnen in kwijt en is niet heel veel ruimte om nog extra dingen aan te hangen. Verder loop ik met een green scarf en een pet in dezelfde camo als mijn uniform en een gunsling en gloves in multicam. Zie ook de bijgevoegde foto.

Afgelopen zondag heb ik meegelopen met de jongens van The corporation bij Balls&Arrows en het was echt super gaaf. Ik had mijn eigen gear dus al compleet behalve mijn replica. Deze komt hopelijk vandaag binnen. Ik zal waarschijnlijk nog veel vragen maar als ik al zo over het forum lees, moet dat geen probleem zijn.

Ik heb nog een foto toegevoegd van mijn gear afgelopen zondag.

Hopelijk tot snel op het veld :)

Groet, Sven

Bijlagen

• gear.jpg
    gear.jpg
    732,5 KB · Weergaven: 317
  • Leuk
Waarderingen: AirsoftVlogs
Ziet je netjes uit
Welkom op dit mooie forum
en Succes met het Airsoft-Virus!!! haha

Klinkt alsof je een goede intro hebt gehad in het airsoft. Ik ken het "probleem" haha. Zo te zien heb je ook al lekker uitgepakt!
Misschien tot snel op het veld!

Welkom op dit gezellige forum! En natuurlijk veel plezier in het veld gewenst ^^

Danku allen!! eerst in juni op vakantie en dan in juli weer lekker door met skirmen.

Wat adviseren jullie qua updates? Gelijk doen of nog even mee wachten?

Danku allen!! eerst in juni op vakantie en dan in juli weer lekker door met skirmen.

Ligt er helemaal aan wat jij wil. En wat je replica out of the box kan.

Ik adviseer je, om gewoon lekker een potje met je replica out of the box te skirmen. (Als hij netjes onder de 350 FPS schiet natuurlijk )

Upgraden kan altijd nog. Bovendien is het nooit verkeerd om eerst je replica goed te leren kennen qua gedrag zonder upgrades. Dan kun je er later voor kiezen om er stukje bij beetje wat aan te doen, ( en zo goed de verschillen te kunnen zien ) of alles er in een keer in knallen.

Tuurlijk zullen afhankelijk van de prijs en kwaliteit replica's out of the box zich anders gedragen. Mijn eerste replica was rond de 400 euro, en enkel heb ik de veer laten vervangen omdat ik anders te hard schoot. 4 jaar later heb ik er nog niets aan laten upgraden, omdat ik alles haal en raak wat ik wil. Met een replica van bijvoorbeeld 100 euro zal dat resultaat vast anders zijn.

My two cents

Welkom Sven,

wat @Strelok zegt. Ik heb zelf mijn replica gelijk laten modden/ upgraden. Met als gevolg dat ie nu lekker schiet, maar ik tegelijkertijd niet weet in hoeverre het allemaal verbetert is. Je mist een stukje feeling met de ins-outs van de mechaniek en het effect van upgraden van onderdelen.

ohja: ATACS-FG for the win :cool:

Wat ik als advies kreeg vorige week, en wat @Strelok ook al aan gaf.. speel eerst een paar skirms. Dan weet je ook precies wat je replica doet en daarna weet je beter wat je wilt verbeteren. Als je meteen al gaat updaten weet je ook niet wat je update dus doe je misschien iets onnodigs.

Succes!

*EDIT* Damm @victor je was me NET voor :P

Thanks all, dan ga ik dat gewoon eerst doen :) En me daarna verder verdiepen in eventuele upgrades

ohja: ATACS-FG for the win :cool:

Haha jazeker, het is misschien niet de meeste spectaculaire cammo... But damn it gets the job done!

Welkom!

Ik ben dan weer t tegen overgestelde vam @Strelok ik heb m'n upgrades meestal eerder in huis dan de replica zelf :p

Maar ik sluit me wel volledig aan bij hem, schiet er lekker stock mee en kijk wat die stock kan. Ga daarna lekker upgraden ;)

• Leuk
Waarderingen: Crumble
  • Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
@Tactical Bear grappig dat je CADPAT suggereert, terwijl je je eigen CADPAT topic afsluit met Multicam Tropic :eek:

I know victor.. Ik maakte de post voor Sven en toen zag ik de tropic en dacht ik "Shit.. dit is nog beter" :p En toen heb ik het CADPAT topic geupdate :p

Dus .. @Crumble neem gewoon een Tropic Multicam! CADPAT is net IETS te fel :p Geintje natuurlijk, je hebt alles al dus je hebt het niet nodig.. ik ook niet
88WQFXx.png

• Leuk
Waarderingen: Vladimir en victor