Terug van weggeweest

Gunnah

New Member
28 jan 2019
4
2
Trophies
2
Hoi ACN,

Ruim een jaar geleden mezelf hier ook geregistreerd en kwam toen in aanraking met een leuke groep mensen (Saviours Airsoft). Helaas moeten afhaken ivm persoonlijke shit.
Ben terug en zoek mensen die in teamverband spelen en een “rookie” zoeken die uiteindelijk de rol van support of medic mag vervullen. Ik speel het liefst outdoor (woodland bijv) en milsim lijkt me ook wel geinig (maar nu nog niet belangrijk - eerst regular skirms).
Ook vroeg ik me af wat een betaalbaar instapmodel support gun is. En wat draagt een medic? Tips zijn welkom!

Als je iemand bent of kent in een team die openstaan voor een nieuweling dan zou ik dat tof vinden!

Groeten en thanks voor het lezen!
Gunnah aka David

• Leuk
Waarderingen: MauriceV92
Welkom! Hehe eindelijk iemand die niet vraagt welke sniper. Naar mijn mening lopen er veeel te weinig kerels met een 8kg wegend monster rond! Ik kan je bij die vraag niet helpen.

Wat medic betreft, 2 zuurstofflessen een hoop adrenaline en een licht gewicht loadout. Je bent meer aan het rennen kruipen rollen dan dat je echt op lui aan het knallen bent. Dus een kleine lichte replica waarmee je jezelf kunt verdedigen is voldoende. Sidearm kan ook. Kijk anders eens naar een arp of iets in de richting van compacte submachines. Weet wel dat je enorm veel bb's om je oren gaat krijgen aangezien je een high value target bent!

Succes!

Welkom op het forum!

Tja wat draagt de medic, dat is helemaal wat je zelf wilt :). Iets lichts is zeker aanbeveelbaar, maar je kan ook een impressie maken van een bepaald leger. Dan gaat het gegarandeerd zwaarder zijn en duurder, maar zie je er wel piekfijn uit. Het is net zoals met alles in airsoft net wat je wilt.

• Leuk
Waarderingen: Gunnah
Welkom! Hehe eindelijk iemand die niet vraagt welke sniper. Naar mijn mening lopen er veeel te weinig kerels met een 8kg wegend monster rond! Ik kan je bij die vraag niet helpen.

Wat medic betreft, 2 zuurstofflessen een hoop adrenaline en een licht gewicht loadout. Je bent meer aan het rennen kruipen rollen dan dat je echt op lui aan het knallen bent. Dus een kleine lichte replica waarmee je jezelf kunt verdedigen is voldoende. Sidearm kan ook. Kijk anders eens naar een arp of iets in de richting van compacte submachines. Weet wel dat je enorm veel bb's om je oren gaat krijgen aangezien je een high value target bent!

Succes!

Thx Denzel,

Even een korte reactie op deze koude dinsdag ochtend: een medic is alleen voor de show? (Zuurstofflessen?) Of is er bij elke skirm een medic nodig?

Groetjes

PS Aan de rest: bedankt voor alle reacties!!!

Thx Denzel,

Even een korte reactie op deze koude dinsdag ochtend: een medic is alleen voor de show? (Zuurstofflessen?) Of is er bij elke skirm een medic nodig?

Groetjes

PS Aan de rest: bedankt voor alle reacties!!!
Er zijn op veel velden wel ingame medics. Deze mensen kunnen spelers reviven.

• Leuk
Welkom!
Iedereen heeft het maar over medic, maar dat kun je met een assault/smg wel af.
Support is een ander verhaal.
Benniedictus en ik spelen support met pkm en rpk.
Helemaal op de wat serieuzere skirms is lmg mooi! Dan zijn er geen m4/ak met trommel magazijnen toegestaan.
Als de tegenstanders flink suppressed worden kiezen ze een andere route.

• Leuk
Leuk dat je je weer hebt aangemeld! sinds gisteren zit ik in een app groep van Dragon airsofters, misschien wel een aanrader als je weer gaat beginnen :)

• Leuk
Leuk dat je je weer hebt aangemeld! sinds gisteren zit ik in een app groep van Dragon airsofters, misschien wel een aanrader als je weer gaat beginnen :)

Waar komen de leden vandaan? Wat spelen ze? En zoeken ze nog leden?
Thanks!

• Leuk
Waarderingen: Wawa
Waar komen de leden vandaan? Wat spelen ze? En zoeken ze nog leden?
Thanks!

Ze zoeken altijd nog leden, anders moet je "Toothpick" even een berichtje sturen, meesten komen her en der van daan, beetje verspreid zeg maar :) zijn erg vriendelijk en best gezellig! :) beetje een "Community" zeg maar ;)

• Leuk
Welkom!
Iedereen heeft het maar over medic, maar dat kun je met een assault/smg wel af.
Support is een ander verhaal.
Benniedictus en ik spelen support met pkm en rpk.
Helemaal op de wat serieuzere skirms is lmg mooi! Dan zijn er geen m4/ak met trommel magazijnen toegestaan.
Als de tegenstanders flink suppressed worden kiezen ze een andere route.

Ik had een Cyma RPK maar had die weggedaan een jaar terug omdat ik er even mee ging stoppen.
Wil nu weer kijken naar een lmg uiteindelijk. Zou wel een keer mee willen kijken met jullie. Wat leren.

Ik had een Cyma RPK maar had die weggedaan een jaar terug omdat ik er even mee ging stoppen.
Wil nu weer kijken naar een lmg uiteindelijk. Zou wel een keer mee willen kijken met jullie. Wat leren.

Prima joh, pm maar als je de spullen voor elkaar hebt.

Lct rpk bij airsoft entrepot op voorraad
Cyma rpk bij airsoftpro
Verder is het aardig uitverkocht
Of een mg42 bij taiwangun hehe :)