TM Hi Capa upgraden. Wat precies nodig?

Mooie capa heb je gemaakt hoor! Die M4 adapters (en HPA trouwens ook) krijgen altijd veel negatieve reacties, maar mensen die ze gebruiken weten hoe lekker het speelt. Een deel van de airsoft gemeenschap hecht veel waarde het realisme en dat alles zo dicht mogelijk bij 'echte w4pens' in de buurt moet komen. Dat is helemaal prima natuurlijk, iedereen zijn ding :)

Als je bij het speedqb livestream eens zou zien hoeveel hits er komen, bij verschillende mensen, op die tas/tank. Maar het dan (kunnen) niet voelen.

Ik denk oprecht dat het niet anders is dan mensen met een mooie platecarrier en een heel leger aan pouches erop. Als ik zie hoevaak ik buiten als sniper (2.2J met .40 (in NL) of .46 (in BE)) iemand raak op die platecarrier en ze het niet voelen... Écht vaak!

Bij CQB dubbel- of tripletap ik dan ook graag. Als mensen de eerste bb niet voelen, dan voelen ze meestal wel de 2de of 3e bb. Op die manier overshoot ik niet, en krijg je minder discussie over dat ze het niet voelen.
 
Bovenstaande reacties hebben niet veel te maken bij topic dat hier gestart is hoor.
 
Ik had net een nieuw topic gemaakt voor een build van een hi capa, maar ik had uw topic nog niet gezien. Ik ben echter ook aan het uitkijken om 1 te laten bouwen, ook rond de €200,00 voor enkel de upgrades.
Enkel voor CQB , ook op HPA met m4 adapter :p
Dit zijn de 3 voorstellen die ik al ontvangen heb ( voorstel 2 en vooral voorstel 3 is stukje duurder dan €200,00).

1) Fixed outer barrel, short stroke, trigger response, shorter trigger, PDI Barrel, seal nozzle 100%.

2) Cowcow OB1 outer threaded outer barrel, ML super bucking, ML hop up chamber set, loading nozzle spring, pdi inner barrel,cowcow competition recoil bufferset.

3) voorstel van eliteshootcentre:
Alloy slide masterpiece anna, elite 6.02mm barrel, 140% recoil spring, elite loading nozzle, dp hop bucking, threaded outer barrel.

Wat vinden jullie het beste of wat zouden jullie aanraden? Sommige raden eliteshootcentre af wegens slechte kwaliteit...
 
Laatst bewerkt:
@Johny.be Good! Thanks! Schiet echt heerlijk accuraat met een lichte blowback en snelle trigger. Ook aan de range mankeert zeker niks! Ben uiteindelijk wel ver over de 200 gegaan met upgrades maar dat is net wat je uit de upgrades wilt halen.

Uit de 3 opties die je hebt zou ik persoonlijk voor de 3e gaan aangezien een alu slede sws beter is dan de standaard slede en Mike geeft zn oprecht eerlijke advies, en van wat ik allemaal gelezen heb over eliteshootingcentre en mijn ervaring tot nu toe erg positief is. Zou ook niet weten wat er niet goed aan eliteshootingcentre zn kwaliteit zou moeten zijn aangezien hij goede merken gebruikt en als er iets niet goed is van een bepaald merk hij dat uit het assortiment haalt of je eerlijk adviseerd het niet te kopen.

Zelf zou ik dus iets meer uitgeven en nemen wat je graag wilt ipv het later alsnog aan te schaffen. Tenzij je er echt geen geld voor heb dan houd het op.
 
Nou m'n order van elite is ook de deur uit :D
Samen met maatje.
voor 3 a 4 capa's en wat spare parts
6921f074-c571-4624-b51e-95a4730b8c1f.jpg
 
@Johny.be Good! Thanks! Schiet echt heerlijk accuraat met een lichte blowback en snelle trigger. Ook aan de range mankeert zeker niks! Ben uiteindelijk wel ver over de 200 gegaan met upgrades maar dat is net wat je uit de upgrades wilt halen.

Uit de 3 opties die je hebt zou ik persoonlijk voor de 3e gaan aangezien een alu slede sws beter is dan de standaard slede en Mike geeft zn oprecht eerlijke advies, en van wat ik allemaal gelezen heb over eliteshootingcentre en mijn ervaring tot nu toe erg positief is. Zou ook niet weten wat er niet goed aan eliteshootingcentre zn kwaliteit zou moeten zijn aangezien hij goede merken gebruikt en als er iets niet goed is van een bepaald merk hij dat uit het assortiment haalt of je eerlijk adviseerd het niet te kopen.

Zelf zou ik dus iets meer uitgeven en nemen wat je graag wilt ipv het later alsnog aan te schaffen. Tenzij je er echt geen geld voor heb dan houd het op.

Oke super, ik zal nog eens prijs aanvragen bij Mike. Bedankt voor uw reactie!
Mag ik ook eens vragen wat het nut is van deze upgrades ( ik heb er weinig kennis van ). Cocow short stroke buffer en de blowback unit?
Thanks!!
 
how man, serieus bestellingske
Valt toch wel mee.
Teamgenoot had de prijs van deze order en nog een beetje voor een capa besteed :D


Upper :
- am fiber sights rear and front
- am slide
- AIP Hammer plate
- cowcow bbu
- cowcow nozzle
- Cowcow nozzle return spring 180
- AIP recoil spring
- am spring guide
- am buffer set
- am recoil plug
- am outer barrel
- dp pro hop kamer
- elite 5 inch barrel
- maple leaf decepticon 60
Lower :
- am frame
- an hammer
- am steel disconnector & valve knocker
- am safeties spring pluger
- am slide stop
- am magazine release
- edge s2 trigger
- edge inf grip
- Cowcow Hammer tune kit
- am trigger bow
- am saftey pin
- thumb saftey en grip saftey Am
- am leaf spring
- am sear

Dit, dat kost wel wat :D
Met invoer etc etc 15-1600,-
 
Laatst bewerkt:
Valt toch wel mee.
Teamgenoot had de prijs van deze order en nog een beetje voor een capa besteed :D


Upper :
- am fiber sights rear and front
- am slide
- AIP Hammer plate
- cowcow bbu
- cowcow nozzle
- Cowcow nozzle return spring 180
- AIP recoil spring
- am spring guide
- am buffer set
- am recoil plug
- am outer barrel
- dp pro hop kamer
- elite 5 inch barrel
- maple leaf decepticon 60
Lower :
- am frame
- an hammer
- am steel disconnector & valve knocker
- am safeties spring pluger
- am slide stop
- am magazine release
- edge s2 trigger
- edge inf grip
- Cowcow Hammer tune kit
- am trigger bow
- am saftey pin
- thumb saftey en grip saftey Am
- am leaf spring
- am sear

Dit, dat kost wel wat :D
Met invoer etc etc 15-1600,-

Da's pas een bestelling. Nice! Ben benieuwd naar je/jullie builds wanner het zo ver is :D
 
Met juist dat zilver van de outerbarrel erbij vind ik gaaf.

Als ik die van jou zo zie, mijn invulling zal als volgt zijn:
Zilver gripsafety, zilver thumb safety, zilver mag release en zilver slide catch zijn. Dan lijkt het voor mij compleet.:cool:
 
Ik heb een hi-capa 5.1 gold match.
Ik wil hem nu gaan upgraden alleen snap ik er echt niks van.
- Ik wil een inner en een outer barrel maar weet niet hoeveel mm
- Een goede aluminium slide
- recoil spring
- hop up
- blowback housing
- nozzle


Iemand een idee welke ik moet kopen en waar ik het het beste kan kopen?
 
Ik heb een hi-capa 5.1 gold match.
Ik wil hem nu gaan upgraden alleen snap ik er echt niks van.
- Ik wil een inner en een outer barrel maar weet niet hoeveel mm
- Een goede aluminium slide
- recoil spring
- hop up
- blowback housing
- nozzle


Iemand een idee welke ik moet kopen en waar ik het het beste kan kopen?

Eliteshootingcentre in engeland
En dan de volgende onderdelen:
-Airsoft masterpiece slide
-elite 5.1 inner barrel
-elite 5.1 outer barrel
-aip 140 recoil and hammer spring
-dp pro hopup of am, ligt net even aan wat op voorraad is
-elite bbu
-elite nozzle
 
Eliteshootingcentre in engeland
En dan de volgende onderdelen:
-Airsoft masterpiece slide
-elite 5.1 inner barrel
-elite 5.1 outer barrel
-aip 140 recoil and hammer spring
-dp pro hopup of am, ligt net even aan wat op voorraad is
-elite bbu
-elite nozzle
Top dankjewel zal er is naar gaan kijken.
Even nog een vraagje als ik die onderdelen in mijn hi capa zet moet ik ze dan ook nog insmeren met iets zodat het soepel loopt?
 
Terug
Bovenaan