Mooie capa heb je gemaakt hoor! Die M4 adapters (en HPA trouwens ook) krijgen altijd veel negatieve reacties, maar mensen die ze gebruiken weten hoe lekker het speelt. Een deel van de airsoft gemeenschap hecht veel waarde het realisme en dat alles zo dicht mogelijk bij 'echte w4pens' in de buurt moet komen. Dat is helemaal prima natuurlijk, iedereen zijn ding
Ik denk oprecht dat het niet anders is dan mensen met een mooie platecarrier en een heel leger aan pouches erop. Als ik zie hoevaak ik buiten als sniper (2.2J met .40 (in NL) of .46 (in BE)) iemand raak op die platecarrier en ze het niet voelen... Écht vaak!
Bij CQB dubbel- of tripletap ik dan ook graag. Als mensen de eerste bb niet voelen, dan voelen ze meestal wel de 2de of 3e bb. Op die manier overshoot ik niet, en krijg je minder discussie over dat ze het niet voelen.
Als je bij het speedqb livestream eens zou zien hoeveel hits er komen, bij verschillende mensen, op die tas/tank. Maar het dan (kunnen) niet voelen.
Ik denk oprecht dat het niet anders is dan mensen met een mooie platecarrier en een heel leger aan pouches erop. Als ik zie hoevaak ik buiten als sniper (2.2J met .40 (in NL) of .46 (in BE)) iemand raak op die platecarrier en ze het niet voelen... Écht vaak!
Bij CQB dubbel- of tripletap ik dan ook graag. Als mensen de eerste bb niet voelen, dan voelen ze meestal wel de 2de of 3e bb. Op die manier overshoot ik niet, en krijg je minder discussie over dat ze het niet voelen.