En wat Zweden betreft we gaan het inderdaad zien over 2 weken , vooralsnog zijn de cijfers niet verontrustender dan de rest van Europa
Beste Dodgy je schijnt het allemaal wel heel goed te snappen terwijl de experts elke dag met verschillende data elke dag om de oren slaan over het te voeren beleid.
Wel mooi dat eerst iedereen wilde weten wat de respons van NABV zou zijn. Nu hebben we die inmiddels al een paar dagen en hoor je er niemand over
Vond het goed om te lezen dat noodondersteuning door de overheid mogelijk was , hoop dat dat de veldeigenaren door de ergste nood helpt .
Wat ik nu al 4 x voorbij zie komen is deze opmerking : De NABV is een vereniging. Een vereniging mag volgens de wet geen directe financiële ondersteuning bieden aan commerciële partijen.
Zouden ze dat wel doen als dit was toegestaan ?
Zou mooi zijn als er wat contributie geld direct naar de mensen zou gaan die airsoft activiteiten faciliteren .
Vind ik persoonlijk zinvoller dan een groot gebouw ergens in de middle of nowhere
En zonder organisators van skirms en allerhande activiteiten m.b.t airsoft zouden er aanzienlijk minder leden zijn .
Robin
Lijkt er op dat we na 11 mei weer mogen? Aangezien airsoft geen contactsport is?
Ik denk dat het op zijn best na 1 juli wordt, wanneer evenementen tot 100 man weer toegestaan zijn. Tot dan zou er na 11 mei misschien weer kleine evenementen tot 30 man mogelijk zijn. Het nac zou mogelijk weer open kunnen bijvoorbeeld. We zullen zien wat de nabv ervan kan maken.
Precies mijn reaktie toen ik las dat je alleen in de trein mag met een niet-medisch mondmasker... bijvoorbeeld zelf gemaakt. WTF heeft dat uberhaupt voor zin dan?Jeeezus cristus wat een waanzin .
Dat was ook mijn voorzichtig positieve interpretatie.Ik denk dat het op zijn best na 1 juli wordt, wanneer evenementen tot 100 man weer toegestaan zijn