Ik snap deze opmerking even niet, maar dat zal wel komen doordat ik niet op Twitter zit.
Beetje flauwe reactie, maar simpelweg omdat je op twitter (bijna) alles mag schrijven wat je denkt/vindt.
Ik hoor hier volgens mij een hoop frustratie/geklaag om iets wat schijnbaar niet goed verlopen is. Ik ken hier het verhaal van beide kanten ook niet, dus kan hier moeilijk iets over zeggen.
Das een verkeerde aanname. De frustratie in dit bericht gaat over het verwijderen van een negatieve review.
Als dit een klacht is over de gang van zaken bij Airsoftbazaar, dan is dit forum daar niet de goede plek voor. Je kunt je dan beter richten op de
klantenservice pagina, eventueel via de chat rechtonderin je scherm. Daar kunnen ze je vast beter helpen als random airsofters hier op een forum.
Ben ik niet helemaal met je eens. Door het forum te koppelen met de site van airsoftbazaar, krijg je nu eenmaal kruisbestuiving. Dus ook logisch dat hier op het forum dan ook gesproken wordt over het wel of niet functioneren van de site/forum/reviews/marktplaatshoek/whatever.
Als het goed is, kunnen zij van beide kanten het verhaal ook inzien en je daar een betere, inhoudelijk reactie opgeven als wij hier op het forum. Ze zullen een reden hebben dat je review is verwijderd. Dat zal men vast wel willen toelichten.
Als men de review verwijderd heeft vanwege taalgebruik of iemand zwart proberen te maken, terecht. Maar, als een medegebruiker zich niet aan afspraken houdt, er een potje van maakt of niet (of slechte waar ) levert, waarom niet ? Ik begrijp heel goed dat de grens tussen een slechte review, en iemand zwart maken flinterdun is. Maar aan de andere kant, als de slechte review terecht is, dan is het eigenlijk een vorm van "legaal" zwart maken, toch ? Daarvoor zijn er inderdaad moderators/beheerders, maar als die net zo actief zijn als hier op het forum.....
Deze forumpost geeft momenteel alleen maar reden tot speculatie, waar we qua forum niet zo mee opschieten, denk ik.
Zolang er geen namen genoemd worden, is er 0 speculatie. Dit bericht is bedoeld als vraagstuk : heeft het zin om een slechte review te plaatsen, als hij toch verwijderd wordt ? Als dit zo is, dan inderdaad nee, dan heeft het geen zin, tenzij het terecht verwijderd is. Daarover kan alleen MOD of beheerder beslissen, wij niet. Als test heb ik even een persoon opgezocht waar ik ooit een 4 sterren review over geplaatst heb, en nog wist dat er ook 1 sters reviews geplaatst waren door anderen. Deze reviews staan er nog steeds. Ook zijn er weer genoeg positieve reacties bijgekomen, dus ik denk dat die verkoper in kwestie wel iets geleerd heeft van de negatieve reacties (en dus iets geleerd heeft). Dus ik vermoed dat de review van R59 misschien te ver is gegaan. Maar, dat is nou een beslissing die hij/wij als forum gebruikers naast ons neer moeten leggen. Soms zal een review terecht verwijderd worden, soms niet, dat is nou eenmaal zo.