Voorstel tijd

Sander Pagen

Member
3 jan 2017
18
4
Trophies
2
Hallo,

Ik ben Sander.
Ik woon en werk in Nijmegen (radboudumc).
Kom oorspronkelijk uit Zuid-Limburg.

Heb al een tijdje een interesse gehad in airsoft en heb nu besloten om de sprong te wagen.
Heb wel besloten om nog een keertje een skirm mee te doen met een huursetje om te kijken of het iets voor mij is (weet bijna 100% zeker van wel).

Als er nog vragen zijn hoor ik deze graag !

P.S. was me al een beetje aan het oriënteren op replica's. En heb altijd al een fascinatie gehad met bullpup's dus is mijn oog gevallen op de L85A1. Iemand toevallig hier ervaring mee ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Stey
Welkom Sander!

Ik heb geen ervaring met bullpups, dus daar kan ik je niets over vertellen... maar er zijn wel een aantal forumleden die een bullpup hebben.
Volgens mij heeft @Oddball een goeie verzameling waar een bullpup bij hoort.

Veel plezier op het forum!
 
  • Leuk
Waarderingen: Sander Pagen
Welkom op het forum! Je gaat het zeker weten leuk vinden, nog niemand heeft zich hier voorgesteld en daarna bericht dat airsoft niks aan was :p
 
Hey Sander,

Welkom op het forum.
Zoals je zelf al aan geeft is het wel aan te raden eerst eens met een huursetje te spelen.
Al is mijn mening dat je ervaring met een huur setje waarschijnlijk anders zal zijn dan met een beetje gemiddelde kwaliteit replica, aan gezien die huur setjes door iedereen misbruikt worden.

Bullpups huh, awesome :)
Ik heb zelf van het eerste moment dat ik airsoft de ICS L85a1 in gebruik.
En ben nog steeds zeer blij met deze replica.
Zeer degelijk, makkelijk te onderhouden en altijd veel interesse van mede airsofters omdat deze replica redelijk zeldzaam is in de sport.

Succes met het begin van je nieuwe verslaving.

Greetings
 
  • Leuk
Waarderingen: Sander Pagen
Welkom Sander: ik zag dat je ook interesse had om naar balls and arrows te gaan 15 januari... Ik ben er zelf ook bij.