Voorstel tijd

Sander Pagen

Member
3 jan 2017
18
4
Trophies
2
Hallo,

Ik ben Sander.
Ik woon en werk in Nijmegen (radboudumc).
Kom oorspronkelijk uit Zuid-Limburg.

Heb al een tijdje een interesse gehad in airsoft en heb nu besloten om de sprong te wagen.
Heb wel besloten om nog een keertje een skirm mee te doen met een huursetje om te kijken of het iets voor mij is (weet bijna 100% zeker van wel).

Als er nog vragen zijn hoor ik deze graag !

P.S. was me al een beetje aan het oriënteren op replica's. En heb altijd al een fascinatie gehad met bullpup's dus is mijn oog gevallen op de L85A1. Iemand toevallig hier ervaring mee ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Stey
Welkom Sander!

Ik heb geen ervaring met bullpups, dus daar kan ik je niets over vertellen... maar er zijn wel een aantal forumleden die een bullpup hebben.
Volgens mij heeft @Oddball een goeie verzameling waar een bullpup bij hoort.

Veel plezier op het forum!
 
  • Leuk
Waarderingen: Sander Pagen
Welkom op het forum! Je gaat het zeker weten leuk vinden, nog niemand heeft zich hier voorgesteld en daarna bericht dat airsoft niks aan was :p
 
Hey Sander,

Welkom op het forum.
Zoals je zelf al aan geeft is het wel aan te raden eerst eens met een huursetje te spelen.
Al is mijn mening dat je ervaring met een huur setje waarschijnlijk anders zal zijn dan met een beetje gemiddelde kwaliteit replica, aan gezien die huur setjes door iedereen misbruikt worden.

Bullpups huh, awesome :)
Ik heb zelf van het eerste moment dat ik airsoft de ICS L85a1 in gebruik.
En ben nog steeds zeer blij met deze replica.
Zeer degelijk, makkelijk te onderhouden en altijd veel interesse van mede airsofters omdat deze replica redelijk zeldzaam is in de sport.

Succes met het begin van je nieuwe verslaving.

Greetings
 
  • Leuk
Waarderingen: Sander Pagen
Welkom Sander: ik zag dat je ook interesse had om naar balls and arrows te gaan 15 januari... Ik ben er zelf ook bij.
Ook ik ben nog niet zo ervaren (dit wordt mijn 5e skirm). Lijkt mij leuk als je aansluit... Hoop je dan te zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sander Pagen
Welkom Sander: ik zag dat je ook interesse had om naar balls and arrows te gaan 15 januari... Ik ben er zelf ook bij.
Ook ik ben nog niet zo ervaren (dit wordt mijn 5e skirm). Lijkt mij leuk als je aansluit... Hoop je dan te zien.

Ik kan er de 15 helaas niet bij zijn maar hoop de volgende skirm wel te kunnen !
 
Hebben mensen nog andere aanraders voor een beginnende replica ? (150-175 euro hoeft geen bullpup te zijn).
Want de L85A1's die ik kan vinden liggen toch iets boven mijn price range.
 
Specna, G&G CM of een CYMA AK in de uitverkoop, maar 150-175 euro dan heb je alleen een (budget) replica en niet alle benodigdheden zoals batterijen, extra mags, etc.
 
Hebben mensen nog andere aanraders voor een beginnende replica ? (150-175 euro hoeft geen bullpup te zijn).
Want de L85A1's die ik kan vinden liggen toch iets boven mijn price range.
Als ik kijk naar mijn Army L85A1 zou ik zeggen spaar even door dat je m wel kan kopen. Mijn ics l86lsw en mijn l22a2 heb ik de meeste storingen mee gehad. Terwijl mijn l85a1 geen storingen heeft afgezien van losgetrilde pistonhead. Het is wat dat betreft een beest.
Kun je met geluk een ugl vinden dan past die er na 2gaatjes/modificatie gewoon op en staat mooi. Of zet er een daniel defense rissysterm op.
 
Welkom!

Misschien kan je met dat budget eens bij de gebruikte replica's kijken? Komen regelmatig leuke dingen voorbij, maar het blijft dan natuurlijk wel een gebruikte... als je iets langer doorspaart kan je gewoon een nieuwe kopen en een Specna Arms is echt wel een leuke start (alleen de gearbox even shimmen en smeren en je bent klaar voor de strijd!)

Let er idd wel op wat Rebelattack ook aangeeft dat je meer nodig hebt als alleen een replica: accu, lader, mag's, maar vergeet ook zeker niet een goede bril en schoenen.

Succes!

Groet,
Peter
 
  • Leuk
Waarderingen: Sander Pagen
Als ik kijk naar mijn Army L85A1 zou ik zeggen spaar even door dat je m wel kan kopen. Mijn ics l86lsw en mijn l22a2 heb ik de meeste storingen mee gehad. Terwijl mijn l85a1 geen storingen heeft afgezien van losgetrilde pistonhead. Het is wat dat betreft een beest.
Kun je met geluk een ugl vinden dan past die er na 2gaatjes/modificatie gewoon op en staat mooi. Of zet er een daniel defense rissysterm op.

Weet je nog waar je de army L85A1 gekocht hebt ?
Want ik kan hem alleen bij evike in Amerika vinden
 
De AUG's bij Taiwangun van Jing Gong zijn prima starters replica's.
En bullpup. :)
 
Maar lang niet zo mooi als een L85 :p

En de AUG vanwege de in-trigger fire selector niet altijd even geschikt voor CQB lijkt mij....
 
Daar heb j wel een punt.
Maar dat is iets wat je met de meeste bullpups hebt behalve met de L85 series.