Voorstel tijd

Welkom! :D

Bullpups zijn ontzettend sexy! Wil ik ook nog zeker een keer hebben.

@Vladimir de SIG 552 van Tim was ook van jin gong, maar die heeft het nooit echt super lekker gedaan. :(
 
  • Leuk
Waarderingen: Sander Pagen
@Jan, bij dit soort merken is het altijd een hit or miss, maar de JG Aug's komen veelal goed uit de reviews (de ASG AUG's zijn ook van JG), maar het is altijd bij budget merken belangrijk dat je zelf goed uitzoekt wat de reviews over de replica zegt. CYMA AK's zijn ook heel erg budget maar die staan weer heel erg bekend om hun solide externals met degelijk internals, terwijl de DBOYS juist een stuk minder goed ervan af komen terwijl die een vergelijkbare prijs hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
@Jan, bij dit soort merken is het altijd een hit or miss, maar de JG Aug's komen veelal goed uit de reviews (de ASG AUG's zijn ook van JG), maar het is altijd bij budget merken belangrijk dat je zelf goed uitzoekt wat de reviews over de replica zegt. CYMA AK's zijn ook heel erg budget maar die staan weer heel erg bekend om hun solide externals met degelijk internals, terwijl de DBOYS juist een stuk minder goed ervan af komen terwijl die een vergelijkbare prijs hebben.
Bedankt voor de verduidelijking! Van de CYMA's wist ik het. Net als dat JG volgens mij bekend staat om hun G36's. Goed om te weten dat de Aug's aardig uit de test komen ^_^
 
Hoi Sander,
Ik heb 2x een L85-A1. Een van G&G en een van Army. Van een afstand zien ze er bijna het zelfde uit. De G&G is veel beter gebouwd dan de Army.
Is hierdoor makkelijker in en uit elkaar te halen. Het past allemaal wat beter op elkaar. Het prijsverschil is dan ook groot. De G&G kost ongeveer 400 euro en de Army moet je onder de 200 euro kunnen kopen. Uit ervaring weet ik dat de Army moeite heeft overschakelen van auto naar semi. Ik heb om deze reden gebruik ik een 9.6 V en heb de de blowback van de Army gehaald. Tot op heden werkt dat. Mocht je een L85 gaan kopen dan is de range stock niet slecht maar ook niet heel goed. rond de 45-50 meter.

Een maat van mij speelt met een JG aug. De prestaties hiervan zijn stock prima. Schiet ver en zuiver. Na ongeveer een jaar daalde de FPS wel heel snel. Dat heb je met meer replica's. Het zijn net auto's je moet ze wel onderhouden en af en toe iets vervangen.

Veel plezier met uit zoeken, Mocht je nog vragen hebben dan zie ik het wel.
Groet, Motorordonhans
 
  • Leuk
Waarderingen: Sander Pagen
Hoi Sander,
Ik heb 2x een L85-A1. Een van G&G en een van Army. Van een afstand zien ze er bijna het zelfde uit. De G&G is veel beter gebouwd dan de Army.
Is hierdoor makkelijker in en uit elkaar te halen. Het past allemaal wat beter op elkaar. Het prijsverschil is dan ook groot. De G&G kost ongeveer 400 euro en de Army moet je onder de 200 euro kunnen kopen. Uit ervaring weet ik dat de Army moeite heeft overschakelen van auto naar semi. Ik heb om deze reden gebruik ik een 9.6 V en heb de de blowback van de Army gehaald. Tot op heden werkt dat. Mocht je een L85 gaan kopen dan is de range stock niet slecht maar ook niet heel goed. rond de 45-50 meter.

Een maat van mij speelt met een JG aug. De prestaties hiervan zijn stock prima. Schiet ver en zuiver. Na ongeveer een jaar daalde de FPS wel heel snel. Dat heb je met meer replica's. Het zijn net auto's je moet ze wel onderhouden en af en toe iets vervangen.

Veel plezier met uit zoeken, Mocht je nog vragen hebben dan zie ik het wel.
Groet, Motorordonhans

Weetje toevallig welke aug hij heeft ?
 
Weet je nog waar je de army L85A1 gekocht hebt ?
Want ik kan hem alleen bij evike in Amerika vinden
Ehh deze komt nog uit het tijdperk dat de meeste Nederlanders nog niet wisten wat airsoft is(ca 2009). Is toen bij uxp gekocht maar deze bestaat niet meer.

Kijk evt in webshops in UK. Al weet ik niet hoe die met prijs zitten. Ik zal eens informeren bij ex-eigenaar van uxp voor je.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sander Pagen
Ik heb op verschillende plaatsen gelezen dat het niet handig is om voor een sniper te kiezen als eerste replica.
Maar omdat ik hier toch altijd een voorkeur voor heb gehad (games enz.).

Ben ik benieuwd hoe jullie hierover denken ?
 
Is je eigen keuze. Als je je realiseerd dat (afhankelijk van de speelstijl) je vaak moet wachten, en niet constant aanvallend bezig bent, en met 1 shot - cocken - weer een shot kunt leven... dan moet het geen probleem zijn.
 
Het is een speel stijl die je moet liggen.

Verder is het niet te vergelijken met real-life of games. Want je voordeel is minimaal (zonder upgrades), en om een acceptabel voordeel te krijgen kost je letterlijk een paar honderd euro.. En tegen een geupgrade AEG is dat voordeel ook weer nehiel..

Je moet dus echt geduldig zijn en wachten op dat ene schot wat je dag goed maakt.. En kunnen leven met de 50 hits die je daarvoor hebt moeten nemen.

Een sniper zoals in games met 10 hits en 0 deaths lukt dus niet (zo makkelijk) in de airsoft..
 
Dus het misschien dan het beste om te beginnen met een AEG en hier later een soort van DMR van te maken ?
 
Dus het misschien dan het beste om te beginnen met een AEG en hier later een soort van DMR van te maken ?

Jup of eerst met een AEG beginnen en dan daarmee een sniper stijl spelen en als je dat bevalt en het enigste wat je mist is de paar meter die je meer zou willen schieten dan als 2de replica een sniper kopen en die upgraden. Let er wel op dat naast een sniper replica er nog een side arm moet komen en je nog een aardige bedrag van 300-400 euro mag apart leggen om te zorgen dat je de sniper kan upgraden. Oh en niet elke sniper replica kan heel super erg worden geupgrade.
 
Afgelopen woensdag bij mijn lokale club mijn eerste airsoft game gespeeld. En die was zeer geslaagd want ben op het moment bezig met de aanvraag van mij NABV pas :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Stey