een goede dag iedereen,
ik ben sinds vandaag nieuw in de airsoft wereld.
mijn naam is robert, ben 21 jaar en woonachtig in haarlem.
sinds mijn aanmelding ben bij de NABV ben ik al opzoek naar een AA voor mijzelf.
echter telkens als ik iets op het oog ben komen er weer nieuwe dingen voorbij waardoor ik het nu echt niet meer weet.
de vraag aan jullie of jullie mij zouden kunnen helpen met het zoeken naar een juiste AA.
zelf ben ik opzoek naar een m4 of iets wat hier in de buurt komt graag de metalen uitvoering.
ik heb zelf al zitten kijken naar een AS-A03 en AS-A04.
mijn budget ligt rond de 200 euro en dit is dan alleen voor de AA aangezien ik van veel mensen begrijp dat de lader vaak slecht is die er bij is geleverd.
ik hoor graag wat jullie mij zouden adviseren.
p.s. 29-10-2017 ga ik mijn eerste skirm spelen bij Gladiator.
ik ben sinds vandaag nieuw in de airsoft wereld.
mijn naam is robert, ben 21 jaar en woonachtig in haarlem.
sinds mijn aanmelding ben bij de NABV ben ik al opzoek naar een AA voor mijzelf.
echter telkens als ik iets op het oog ben komen er weer nieuwe dingen voorbij waardoor ik het nu echt niet meer weet.
de vraag aan jullie of jullie mij zouden kunnen helpen met het zoeken naar een juiste AA.
zelf ben ik opzoek naar een m4 of iets wat hier in de buurt komt graag de metalen uitvoering.
ik heb zelf al zitten kijken naar een AS-A03 en AS-A04.
mijn budget ligt rond de 200 euro en dit is dan alleen voor de AA aangezien ik van veel mensen begrijp dat de lader vaak slecht is die er bij is geleverd.
ik hoor graag wat jullie mij zouden adviseren.
p.s. 29-10-2017 ga ik mijn eerste skirm spelen bij Gladiator.