voorstellen en vragen

robertV

Member
13 okt 2017
11
1
Trophies
2
een goede dag iedereen,
ik ben sinds vandaag nieuw in de airsoft wereld.
mijn naam is robert, ben 21 jaar en woonachtig in haarlem.

sinds mijn aanmelding ben bij de NABV ben ik al opzoek naar een AA voor mijzelf.
echter telkens als ik iets op het oog ben komen er weer nieuwe dingen voorbij waardoor ik het nu echt niet meer weet.
de vraag aan jullie of jullie mij zouden kunnen helpen met het zoeken naar een juiste AA.

zelf ben ik opzoek naar een m4 of iets wat hier in de buurt komt graag de metalen uitvoering.
ik heb zelf al zitten kijken naar een AS-A03 en AS-A04.
mijn budget ligt rond de 200 euro en dit is dan alleen voor de AA aangezien ik van veel mensen begrijp dat de lader vaak slecht is die er bij is geleverd.

ik hoor graag wat jullie mij zouden adviseren.

p.s. 29-10-2017 ga ik mijn eerste skirm spelen bij Gladiator.

• Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom Robert. Ben zelf erg tevreden met mijn G&G, maar die zijn wel duurder (denk aan zo'n € 300/350). Er zijn hier zeker mensen die je beter kunnen adviseren obv ervaring met de door jou genoemde modellen.

oke ja aangezien ik nieuw ben wil ik er niet te veel geld aan uit geven.
ik heb zelf op de site van gunfire gekeken en er is inderdaad veel te koop,
mochten er mensen zijn die een goed type AA weten voor een niet te duren prijs dan hoor ik het graag.

ook vernam ik dat de laders die worden bij geleverd vaak slecht zijn en je ook het beste extra batterijen kan bestellen iemand een idee welke hier goed voor zijn ?

Hé Robert,

Welkom! Een betrouwbare replica voor 200 euro die ook nog eens full metal moet zijn, wordt lastig. Wat ik je zou adviseren is nét even door te sparen voor bijvoorbeeld een G&G CM16 (https://gunfire.pl/product-eng-1152207750-CM16-SRL-Assault-Rifle-Replica.html).