De goggles die je linkt zijn niet meer op voorraad; echter bij Great Oak Dumpstore zijn ze (voor zover ik weet) wel leverbaar en anders kan @Boudewijn je wel vertellen wanneer ze er weer zijn (en krijg je als forumlid nog 5% korting extra ook)Welkom op het forum.
Een apparaat in jouw budget welke ook echt goed is kan wat lastiger zijn. Een apparaat in jouw budget waar ik een goede ervaring mee heb is de Cyma CM.077(A). Ik heb er een review van geschreven als je dat interessant vindt: https://airsoftclubnederland.nl/community/threads/review-cyma-ak-cm-077-a.2867/
Qua bril gebruik ik zelf deze goggle in combinatie met dit mesh mask. Ervaar dat als een prettige combo en kan altijd goed richten. Heb meestal geen tot weinig problemen met beslaan.
Veel plezier met de hobby.
ik ben zelf voor de Specna arms SA-A03 gegaan,
ben er heel erg te vreden mee qua looks.
nu zijn er bij de AA geen batterijen geleverd iemand enig idee welke lipo batterij hier het beste voor is en welke hier in past ?
ook ben ik nog op zoek naar goed passende mags als iemand tips heeft heel graag.
(de hi-cap mags van specna arms die er bij geleverd is zit namelijk erg los en durf het niet aan om gelijk 5 mid-caps te bestellen van specna arms)
ik had een vraag gaan er 1 of 2 van die stick batterijen in de AA ? aangezien ik bijna iedereen zie met 2 stickbatterijen ?Ik had bij mijn specna gelijk 3 extra high caps bij besteld. Geen problemen mee tot nu toe. Zit wel te denken om naar low cap te gaan ivm realistischere gameplay. Zelfde als dat ik maar 16 bb's in mijn pistol mag doe ipv 22.
Verder heb ik in mijn specna de nuprol lipo battery 7.4v 1450Mah (stick type) in zitten. Die past goed in mijn stock. Ik wissel hem nog wel halverwege de dag voor de zekerheid.
Over internals kan ik je weinig vertellen. Ben nog niet zo ver dat ik men daarin wegwijs kan maken.
Nee, dit zijn nunchuck Lipo's. Deze heb ik in mijn replica.
En deze passen in je Specna Arms SA-A03 ??