Voorstellen!

Welkom op dit mooie forum!
Voor vragen stel ze gerust

Dank! Heb de meeste vragen al gesteld. Wacht nu nog op mijn VOG zodat mijn aanvraag bij de NABV kan worden afgerond. Ondertussen ga ik proberen wat spullen te verzamelen, kleding, bril, lenzen.

Daarna een replica bestellen (Ares Amoeba AM-014 of misschien de Nuprol versie), maar gezien het prijsverschil van 170 euro in het voordeel van de Ares ga ik daarvoor denk, dan besteed ik het verschil wel aan upgrades. In iedergeval een motor, bearings, shims en nozzle voor zover ik info kon vinden.

• Leuk
Waarderingen: AirsoftVlogs
Ik denk dat ik maar voor daglenzen ga, met een bril blijft het toch prutsen met goggles. Thanks voor de tips iedereen! Nu gauw ergens mee doen met een skirm, en proberen niet een AA te kopen voordat ik ergens mee heb gedaan...

Edit: Iemand trouwens ervaring hoe lang het duurt voordat je de VOG binnen krijgt?

Ik zelf gebruik een bril op sterkte. Dus die optie bestaat ook nog.

• Leuk
Waarderingen: McGarrett
Dat moment dat je de VOG na 5 dagen binnen hebt, maar je 1 augustus gaat verhuizen en het oude adres hebt opgegeven bij de NABV..

Welkom nog op het forum.

Nja, dat had iedereen kunnen overkomen, met de VOG..
Natuurlijk is het balen, maar ook dit komt weer goed!

Nou een kleine update van mijn kant:
Inmiddels is mijn NABV pas binnen, en heb ik ook mijn eerste replica binnen:
Een Ares Octarms 9" Dark Earth.
Goggles zijn onderweg (Revision Desert Locust).
Verder ben ik nog aan het kijken naar een vest en een helm.

• Leuk
Waarderingen: Jan en Robbie
Nou een kleine update van mijn kant:
Inmiddels is mijn NABV pas binnen, en heb ik ook mijn eerste replica binnen:
Een Ares Octarms 9" Dark Earth.
Goggles zijn onderweg (Revision Desert Locust).
Verder ben ik nog aan het kijken naar een vest en een helm.
Zo, wat een duur ding!
Nog welkom van mij.

Met welk ACU wil je gaan spelen?

Vond het relatief meevallen, 310 euro ofzo. ACU ben ik nog niet over uit. Tips wat een beetje gangbaar is of wat niet verstandig is?
Ikzelf heb de amerikaanse ACU. Setje koste rond de 50 euro (broek en blousje).
Je kunt ook als een rus gaan, of gewoon lekker de nederlandse nemen! :)

Wat niet verstandig is? Een nazi swastika om je arm ;)

Vond het relatief meevallen, 310 euro ofzo. ACU ben ik nog niet over uit. Tips wat een beetje gangbaar is of wat niet verstandig is?

300 voor een replica is inderdaad relatief goedkoop! Wel mooi ding :) Veel plezier er mee!