Voorstellen

Ralph_T

Member
28 nov 2017
6
1
Trophies
2
Hey allen,

Afgelopen maandag heb ik een aanvraag gedaan voor lidmaatschap bij de NABV. Airsoften heeft mij altijd wel getrokken maar ik heb er nooit iets serieus aan gedaan, tot nu toe.

om de standaard vragen te beantwoorden:

- Welk land woon je?
Ik woon in Nederland, vlak bij Leiden.
- Wel of niet lid van de NABV
Zoals boven aangegeven ben ik onderweg.
- Je leeftijd
Ik ben een welgetelde 28 jaar op deze wereld.
- Wel of niet al een replica aangeschaft.
Aangezien ik nog geen pasje heb (lidamaatschap) van de NABV moet ik helaas afwachten tot dit kan.

Ik ben zoals ze dat noemen echt een "NOOB" en hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen. Vooral met het kiezen van een goed(e) wapen/uitrusting en mogelijk een leuke groep/clan te vinden.

Met vriendelijke groet,
Ralph
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom! Kijk eens in de link onderaan mijn bericht voor replica suggesties en meer dingen die je misschien wilt weten over airsoft. We spreken trouwens ook over replica's, geen wapens. Volgens de wet zijn airsoft replica's misschien wel wapens, maar in de airsoft wereld prefereren we om ze replica's te noemen. Dit voorkomt verwarring en onaangename situaties.
 
Welkom Ralph!
Leiden is een leuke stad met sinds een tijdje een eigen airsoftlocatie!
 
Welkom! Kijk eens in de link onderaan mijn bericht voor replica suggesties en meer dingen die je misschien wilt weten over airsoft. We spreken trouwens ook over replica's, geen wapens. Volgens de wet zijn airsoft replica's misschien wel wapens, maar in de airsoft wereld prefereren we om ze replica's te noemen. Dit voorkomt verwarring en onaangename situaties.


Thanks voor de link, ik heb hem even vluchtig doorgelezen en zal hem zeker met wat meer aandacht doorlezen. Bij deze duly noted dat het geen wapens maar replica's zijn!
 
Welkom Ralph!

Leuk dat je de weg naar ons forum hebt gevonden!
 
Ja, Welkom natuurlijk. Mocht ja naar de airsoft locatie in Leuden zijn geweest. Laat even weten of het wel of geen aanrader is.