voorstelling #9001

timothy999

New Member
7 jan 2018
3
0
Trophies
1
Hallo beste mede airsofters!

Ik ben tim, 20 jaar oud en kom uit Arnhem.
ik airsoft nu een jaartje en heb al een kleine verzameling spullen opgebouwd in die tijd :p
Vandaag join ik jullie forum voor wat vragen en het showen van mijn projectjes waaraan ik werk!

Als IT student die richting robotica gaat, ben ik al een tijdje bezig met mijn JG mac 10 op een RC auto te zetten
en een losse sentry turret arm aan het bouwen waarin mijn JG aug a3 past.
Zoals je merkt ben ik begonnen met een JG replica en ben daar best zeer tevreden over :)
als side projectje probeer ik een 3rd shotgun om te bouwen naar full auto (maar die is nog in bedenk fase)

De hobby voor mij is 60% sleutelen aan replicas, 40% skirmen :rolleyes:
vandaar dat ik ook meer goedkopere replica's heb.

maar goed genoeg daarover :p
leuk jullie te leren kennen,
en misschien tot op het veld ooit! ;)

groetjes tim!
 
Laatst bewerkt:
Welkom!

Ik ben benieuwd hoe je projecten gaan! Er is een plaats op het forum met projecten, wellicht dat je je projecten daar op kan zetten! (Als je dat wilt ofcourse)
 
Welkom! Erg interessant wat je allemaal schrijft. Ik ga de sectie 'Projecten' zeker in de gaten houden de komende tijd ;)
 
me
Welkom! Erg interessant wat je allemaal schrijft. Ik ga de sectie 'Projecten' zeker in de gaten houden de komende tijd ;)

Me idem.
Welkom en inderdaad interessante onderwerpen die je aanstipt.:)
 
Klinkt als hele vette projecten :D Zeker de RC car.. en je zal dan ook in korte tijd de sleutel badge verdienen hier :p