Welkom! alleen een paar dingetjes...
1* sniper is 1 van de lastigste diciplines. Ik adviseer zelf altijd eerst een jaar assault om de afstanden te leren. Veel snipers weten de afstanden niet.
2* Kicking mustang (en andere youtuders) laten het altijd erg makkelijk uitzien met "gescripte content" (trust me, alle gave vids zijn scripted).
3* probeer nooit bewust headshots te maken, 1 omdat een headshot gewoon kut aanvoelt en ik heb ook een aantal keren wel brillen kapot zien gaan daardoor (hoogstwaarschijnlijk waren dat ook geen goede brillen maar das een punt voor veel spelers die veel uitgeven aan gear en replicas en dan met een cheap-ass bril die veelal niet gekeurd is gaan spelen), en 2 omdat een hoofd relatief klein is in vergelijking met bodyshots. Dat wil niet zeggen dat als je niks anders kan raken je niet moet schieten, maar kies vooral het lichaam, dat word veelal meer gewaardeerd.
4* een standaard sniper is grappig, maar heeft in principe even veel range als een wat duurdere AEG (assault). Wil je de afstanden schieten wat op youtube beweerd word moet je zeker naast de replica tegen de 1000/1500 investeren aan upgrades en goed onderhoud.
Sorry voor het commentaar maar het is goed bedoeld.
PS. Met battlefield 1942 met alle uitbreidingen was ik ook begonnen met first person shooter