Waar koop jij een Krytac

Niels Nguyen

Member
10 dec 2017
22
7
Trophies
4
Een hele fijne feestdagen allemaal,
Bedankt al eerst voor al jullie adviezen en het delen van jullie ervaringen.

Ik wil graag een Krytac SPR of een CRB Mk 2 kopen. Hebben jullie ook een advies voor mij vaar kan ik het beste deze replica's te gaan kopen? Ik heb zelf een winkel gevonden QTAC.nl. Heeft iemand ervaring met deze winkel?

Heel erg bedankt

Grts
 
Hé Niels! Er is een speciale sectie op het forum waar je info/ervaringen over (web)shops kunt vinden.

Om je het zoeken te besparen: ik heb prima ervaringen met Qtac. Koop er wel alleen wat klein spul (< 50,00 euro). Dat kom doordat ik bevooroordeeld ben door slechtere ervaringen van mede-forummers die daar iets bestelde.

Mijn Krytac heb ik toentertijd gekocht bij de dochteronderneming van Com-Bat in Geldermalsen (dat was www.com-bat.eu) maar die zijn tijdelijk gestopt.

Ik weet niet of Firesupport ook Krytacs verkoopt, maar daar heb ik mijn Tokyo Marui Glock 18c vandaan; goede kwaliteit en service, snelle levering en stukje goedkoper dan in NL in mijn geval.

Zeker het kijken even waard lijkt me. Succes!
 
ik heb mijn krytac crb bij qtac vandaan. Super tevreden over
 
Ik raad QTAC niet meer aan door eigen slechte ervaring en ook slechte ervaring van anderen, recentelijk nog iemand die een crycrack heeft gekocht bij QTAC waar ze de veer knippen en niet netjes afwerken en nog wat rare dingen. Ik zou kijken of je een meer lokale winkel kan vinden die het verkoopt, zoals dus mogelijk com-bat als die weer gaan verkopen. Jammer genoeg is volgens mij QTAC een van de weinige met ook redelijke prijzen, gezien ze in polen ook veel duurder zijn.

Oh in Engeland zijn ze relatief ook niet zo duur: http://www.patrolbase.co.uk/airsoft-m4-m15-m16-variants/KRYTAC
 
  • Leuk
Waarderingen: Niels Nguyen
Vandaag heb ik QTAC gebeld en ook wordt ik geadviseerd om de veer gelijk te vervangen met andere veer omdat de originele veer van Krytac is 400FPS is. De nieuwe veer + het wisselen a' €19. Ik mag de originele veer meenemen :)

Aangezien het wisselen van veer bij Krytac is niet zo simple zoals Specna Arms, Durf ik deze klus niet zelf doen. De QTAC winkel die ik van morgen heb gebeld is in Wouw Nederland .
:((

Ik raad QTAC niet meer aan door eigen slechte ervaring en ook slechte ervaring van anderen, recentelijk nog iemand die een crycrack heeft gekocht bij QTAC waar ze de veer knippen en niet netjes afwerken en nog wat rare dingen. Ik zou kijken of je een meer lokale winkel kan vinden die het verkoopt, zoals dus mogelijk com-bat als die weer gaan verkopen. Jammer genoeg is volgens mij QTAC een van de weinige met ook redelijke prijzen, gezien ze in polen ook veel duurder zijn.

Oh in Engeland zijn ze relatief ook niet zo duur: http://www.patrolbase.co.uk/airsoft-m4-m15-m16-variants/KRYTAC
 
Ik heb zelf geen slechte ervaringen met Qtac. Ik heb er mijn eerste replica gekocht en een hoop van mijn eerste spul. Levertijd was altijd prima en goede prijzen. Ook met garantie nooit problemen gehad. Heb meerdere keren spullen terug gestuurd en zonder problemen mijn geld terug gekregen. Ook nadat 1 van mijn 1911 magazijnen kapot ging, heb ik gewoon een reserve onderdeel gekregen. En die was de dag erna al binnen!

Ik zou kijken naar de prijs, Als die redelijk is zou ik zeker bij Qtac de replica halen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Niels Nguyen
Het was een grapje, UA is cool maar oh zo duur. Beetje veel voor een hobby naar mijn mening.

Tja. Dat is een keus die ieder voor zich moet maken. Je zou hetzelfde over een hoop gear kunnen zeggen, maar het maakt het net allemaal ff wat makkelijker als het allemaal goed werkt en fijn zit.
 
Tja. Dat is een keus die ieder voor zich moet maken. Je zou hetzelfde over een hoop gear kunnen zeggen, maar het maakt het net allemaal ff wat makkelijker als het allemaal goed werkt en fijn zit.

Dat ieder die keus zelf moet maken, meen ik ook te zeggen met naar mijn mening. Als je een custom build replica wil die op de top van prestatie zit dan moet je er zeker daar een halen, geen enkele shop in NL die wat UA doet kan evenaren, echter zelf doen of een individuele tech betalen is een stuk goedkoper. Het is dan natuurlijk de vraag voor mensen of ze liever de tijd of het geld er voor over hebben.
 
Beetje laat op het feestje hier.
Opzich heb ik geen problemen met QTAC, maar je moet jezelf al goed hebben geinformeerd alvorens je daar heen gaat.
Eigenlijk moet je al precies weten wat je zoekt, omdat, uit eigen vervaring, er veel verkooppraatjes gehouden worden.
Ze hebben mijn veer vervangen en kwam op het veld met een Krytac die nog geen 300 fps haalde.... Weer een ritje naar Wouw (wat voor mij niet heel dicht bij is) om het te laten fixen. Ik krijg mijn replica terug en hij schiet inderdaad hoger. Daar getest en ook op het veld.
Nadeel, toen ik hem terug kreeg en vroeg wat ze gedaan hadden, werd mij verteld dat ze de veer geknipt hadden ipv een veer in z'n geheel te vervangen.
Dubieus...

Al m'n andere kleine spul was prima daar. Maar houdt rekening met potentie op lulkoek én halve oplossingen. (Sta ook sterk in je schoenen want ze willen je ook overal voor laten betalen.)
 
  • Leuk
Waarderingen: Niels Nguyen
Thanks Artilux voor het delen van jouw gouden tips en ervaring. Ik zou er rekening mee houden.


Beetje laat op het feestje hier.
Opzich heb ik geen problemen met QTAC, maar je moet jezelf al goed hebben geinformeerd alvorens je daar heen gaat.
Eigenlijk moet je al precies weten wat je zoekt, omdat, uit eigen vervaring, er veel verkooppraatjes gehouden worden.
Ze hebben mijn veer vervangen en kwam op het veld met een Krytac die nog geen 300 fps haalde.... Weer een ritje naar Wouw (wat voor mij niet heel dicht bij is) om het te laten fixen. Ik krijg mijn replica terug en hij schiet inderdaad hoger. Daar getest en ook op het veld.
Nadeel, toen ik hem terug kreeg en vroeg wat ze gedaan hadden, werd mij verteld dat ze de veer geknipt hadden ipv een veer in z'n geheel te vervangen.
Dubieus...

Al m'n andere kleine spul was prima daar. Maar houdt rekening met potentie op lulkoek én halve oplossingen. (Sta ook sterk in je schoenen want ze willen je ook overal voor laten betalen.)
 
@Artilux dan mag je blij zijn dat het bij veer only dan is gebleven.

ik vind je positief in de zin dat je dit goed heb aangepakt
 
Laatst bewerkt:
@Artilux dan mag je blij zijn dat het bij veer only dan is gebleven.

ik vind je positief in de zin dat je dit goed heb aangepakt

Tja, ik zou het zuur vinden dat het zelfde gebeurd met iemand anders, puur omdat ik mijn mond dicht hield.
Maar bedankt voor je compliment :)
 
Beetje laat op het feestje hier.
Opzich heb ik geen problemen met QTAC, maar je moet jezelf al goed hebben geinformeerd alvorens je daar heen gaat.
Eigenlijk moet je al precies weten wat je zoekt, omdat, uit eigen vervaring, er veel verkooppraatjes gehouden worden.
Ze hebben mijn veer vervangen en kwam op het veld met een Krytac die nog geen 300 fps haalde.... Weer een ritje naar Wouw (wat voor mij niet heel dicht bij is) om het te laten fixen. Ik krijg mijn replica terug en hij schiet inderdaad hoger. Daar getest en ook op het veld.
Nadeel, toen ik hem terug kreeg en vroeg wat ze gedaan hadden, werd mij verteld dat ze de veer geknipt hadden ipv een veer in z'n geheel te vervangen.
Dubieus...

Al m'n andere kleine spul was prima daar. Maar houdt rekening met potentie op lulkoek én halve oplossingen. (Sta ook sterk in je schoenen want ze willen je ook overal voor laten betalen.)

Mijns inziens moet je als je naar een winkel gaat niet voorbereiden op verkooppraatjes, nietwaar? Dan is dat toch al gelijk een no-go? Als je wéét dat je voorgelogen wordt? Dan gun je het de ondernemer toch niet?
 
Mijns inziens moet je als je naar een winkel gaat niet voorbereiden op verkooppraatjes, nietwaar? Dan is dat toch al gelijk een no-go? Als je wéét dat je voorgelogen wordt? Dan gun je het de ondernemer toch niet?
Ik wil je helemaal gelijk geven. Alleen was het met m'n Krytac even niet anders.
Ik ben ook van de meerdere kansen geven. Helaas ging het afgelopen week weer mis met QTAC bestellingen.

Het is een beetje alsof je in de bouwmarkt komt. Bij de Gamma moet je ook niet blind afgaan op het klusvermogen van de jonge dame die daar haar werk staat te doen. Maar als je weet wat je moet hebben kun je het er wel halen.
Helaas ging het nu zelfs in de communicatie volledig mis, dus heb ik gekozen om nu even een andere shop te supporten.

Toch denk ik dat het in de airsoft wereld altijd verstandig is om met kennis te gaan shoppen. Er worden veel auto's verkocht waarbij je de motor na enkele kilometers moet vervangen, als je snapt wat ik bedoel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Niels Nguyen
Jammer genoeg Joris is het toch vaak dat je bij QTAC meer mee krijgt dan je werkelijk nodig had. Ik moet toch nog steeds elke keer lachen als ik bedenk dat een Gate Titan installatie daar 180 euro kosten en dat is exclusief de Gate Titan zelf.