Waar koop jij een Krytac

Ik ben er een paar dagen geleden met andere Niels naar Qtac geweest. omdat hij een Krytac wilde kopen. We werden goed geholpen, en niks aangesmeerd had ik het idee. Uiteindelijk omdat de krytac die hij gekocht had in de showroom hing, iets dat Niels niet erg leuk vond. Kreeg hij een gratis downgrade erbij, dus gratis een andere veer in laten zetten. Hierbij ook duidelijk gezegt dat het om een NIEUWE veer gaat, en dat ook graag willen controleren. Misschien komt het erdoor dat ik mee ging, en ze door hadden dat ik wel redelijk wist waar ik het over had. Maar ik heb persoonlijk altijd goede ervaringen gehad met Qtac. Goede levertijden en nog nooit problemen gehad met retourneren. Okal was de verpakking kapot is er nog nooit moeilijk over gedaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Niels Nguyen
Jammer genoeg Joris is het toch vaak dat je bij QTAC meer mee krijgt dan je werkelijk nodig had. Ik moet toch nog steeds elke keer lachen als ik bedenk dat een Gate Titan installatie daar 180 euro kosten en dat is exclusief de Gate Titan zelf.
PARDON????? dat is wel een beetje heel veel
oef
 
En daar zit het hem Niels, als ze weten dat je alles zelf weet ben je niet meer interessant, elke keer dat ik daar kwam wist ik precies wat ik wilde en dan boden ze maar weinig aandacht aan me. De enige keer dat er wat tijd in me werd gestopt is toen ik een vest wilde kopen en nog niet wist wat ik wilde, maar de andere keren was het redelijk snel klaar, zelfs als ik vragen had. Ieder moet gewoon zijn eigen keuze maken en daar ga ik me ook niet mee bemoeien, ik deel alleen mijn eigen ervaringen en mijn keuze is gemaakt wat QTAC betreft.

PARDON????? dat is wel een beetje heel veel
oef

Jup, alleen een krytac is wat meer werk vanwege het dremelen maar dan nog 180 euro en ze doen er 45 minuten over, op die manier wil ik ook wel als ZZP techneut aan de slag voor zulke uur lonen.

PS: Ik zal ook maar stoppen met reageren want anders ben ik weer zo'n azijnpisser.
 
Laatst bewerkt:
Nog bedankt dat jij mee met mij naar QTAC gegaan was. :)

Ik ben er een paar dagen geleden met andere Niels naar Qtac geweest. omdat hij een Krytac wilde kopen. We werden goed geholpen, en niks aangesmeerd had ik het idee. Uiteindelijk omdat de krytac die hij gekocht had in de showroom hing, iets dat Niels niet erg leuk vond. Kreeg hij een gratis downgrade erbij, dus gratis een andere veer in laten zetten. Hierbij ook duidelijk gezegt dat het om een NIEUWE veer gaat, en dat ook graag willen controleren. Misschien komt het erdoor dat ik mee ging, en ze door hadden dat ik wel redelijk wist waar ik het over had. Maar ik heb persoonlijk altijd goede ervaringen gehad met Qtac. Goede levertijden en nog nooit problemen gehad met retourneren. Okal was de verpakking kapot is er nog nooit moeilijk over gedaan.
 
Oa op basis van jou suggestie serieus gekeken naar Umrella Armory, maar dit bedrijf blijk serieuze issues to hebben met kwaliteits controle en klantenservice.

Tja, ik vraag mij dan af of zo'n video representatief is. Mensen klagen online sneller dan dat ze positieve reviews achter laten.
Ik kom gemiddeld meer positiviteit tegen over UA dan negativiteit.
Wil niet zeggen dat ik roep dat je ze moet kopen, ik blijf het absurd duur vinden.
 
Tja, ik vraag mij dan af of zo'n video representatief is. Mensen klagen online sneller dan dat ze positieve reviews achter laten.
Ik kom gemiddeld meer positiviteit tegen over UA dan negativiteit.
Wil niet zeggen dat ik roep dat je ze moet kopen, ik blijf het absurd duur vinden.

Mee eens, al was de reactie van UA wel heel erg zwak.
Ik zelf heb afgezien van een bestelling bij UA gezien de ervaringen van kopers wat betreft de leveringstijden en de customer service. Gezien de prijs mag je naar mijn idee to minstens verwachten dat de customer service op orde is en de raactie van UA toont voor aan dat er hier een kans voor ze ligt voor een verbeterslag. Ik overweeg nu om een replica aan te schaffen bij een andere leverancier die poogt UA te emuleren, natuurlijk weet je ook hier niet precies wat kunt verwachten al is het iig aan te rijden in het geval dat er iets niet op orde is.