maar wie controleerd dat je ze echt verkocht hebtJe moet je replica's verkocht hebben voordat je nabv lidmaatschap afloopt. Magazijnen enzo weet ik niet zeker.
Vesten, holsters etc heb je geen nabv voor nodig dus mag je houden
maar wie controleerd dat je ze echt verkocht hebt![]()
oo oke bedankt maar ik ga dat niet doen hoorWord niet gedaan denk ik, maar als je gepakt word met die airsoft replica's zijn ze illegaal. Airsoft replica's zijn namelijk nog steeds illegaal maar met NABV krijg je uitzondering zodat je ze mag hebben. Maar de straf die erop staat zou ik zo niet weten. Dat weet @manderspaul beter.
dat is ook een optie hahaNote dat je replica's niet per se hoeft te verkopen, vernietigen mag ook.
zal het onthouden als ik ooit stopAan mij geven mag natuurlijk ook![]()
nee ik ook nietOvertreding WW&M liggen flink hoog. Exact durf ik het niet te zeggen maar het ligt ook aan de omstandigheden dat ze er achter komen dat je verboden wapens (lees replicas) bezit.
Geeft iemand je aan is het heel anders dan wanneer je er mee loopt te zwaaien op straat.
Maar deze sport is zo verslavend dat ik me niet voor kan stellen dat je zult stoppen als je eenmaal begonnen bent.
slimAls ik stop, dan stal ik het gewoon bij 1 van mijn broers welke ook airsoften![]()
ja zo is hetOm het nog eens samen te vatten:
Nee je mag replica's niet houden nadat je nabv lidmaatschap is opgezegd. Het houden van replica's nadat je bent gestopt is een overtreding van de wwm (wet wapens en munitie) en dat is niet een wet die je wil overtreden. Je wilt dus voordat het jaar voorbij is waarin je je nabv pas hebt opgezegt je replica's van de hand doen.
Dat kan op drie manieren:
1: ze verkopen (aan iemand met nabv).
2: ze weggeven (aan iemand met nabv).
3: Je replica's introduceren aan meneer of mevrouw hamer totdat deze niet meer herkenbaar is als zijnde een replica. Stukslaan dus
3: Je replica's introduceren aan meneer of mevrouw hamer totdat deze niet meer herkenbaar is als zijnde een replica. Stukslaan dus