Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Mijn eerste AA's, heel blij mee en ze hebben beide een goed gewicht.

w0x14up.jpg


LbG3X9X.jpg


wybqrzR.jpg
 
vkyhsxfcetrha.jpg

e0fdnkuka6smi.jpg


Lading bestellingen binnen gekregen vandaag :)
Vooral blij met nieuwe 11.1 lipo's, mosfet en micro fuse.
@Rebelattack echt bedankt voor advies van de pico ssr3 en de lipo. Ziet er naar uit dat ik heel mooi weg kan komen hiermee, vooral omdat mun vfc scar een pain in the a** is met ruimte.
Maby ga ik er wel even een tutorial voor mosfet maken omdat ik op internet ook niets kon vinden om vfc scar orginele bedrading in takt te houden i.v.m de stock. Maar ga iets proberen dus word leuk :)
 
Het kan volgens mij wel, maar dan moet je heel erg gaan zitten kloten met de bedrading tussen de gearbox en de connectors in de body zelf. Aanrader is om de volgende keer je shrinktube bij conrad of iets dergelijks te halen gezien je het daar 30 cent per meter of goedkoper is XD. Qua sommige artikelen zijn airsoft merken ontzettend duur. Ik haal ook een hoop qua connectors van hobbyking af en waarschijnlijk is het daar ook nog relatief duur.

Maar voor de rest, hehe looking good en straks mooi als het lekker schiet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Valmijaan
Het werd toch voor mij tijd om eens een BASR te proberen voor de lulz, Well MB-03, slechts 60 euro en komt met 3 mags, is een VSR-10 kopie. Stock internals zuigen natuurlijk uitermate, maar dat is praktisch met elke ACM kopie. Ik wil er niet ontzettend veel geld in stoppen, air seal verbeteren, hop up iets aanpassen, bucking en nub vervangen, barrel vervangen of lappen en dan proberen ~70m te halen en een beetje spelen kijken of ik het wat vind:
OUh22o9l.jpg
 
Hey rebel de stock internals zuigen niet gewoon een dikke m180 veer erin en schieten komt vast goed:p(trol momentje)

Nu effe serieus though have fun man en enjoy
 
Vandaag mijn recentste aanvullingen op mijn gear binnen gekregen. Uiteraard niet mijn laatste! :)

Extreme Pro BB 0.20 voor het FPS testen.
Condor Utility pouch
Condor M4 triple stacker
Kompas voor op m'n horloge band, zag het bij iemand anders afgelopen zondag en vond het wel grappig.
Prometheus 3.03 280mm voor m'n Krytac CRB
Odin speedloader, geen zere duim meer! :cool:
Prometheus spring MS100 en MS90

Vanavond voor de eerste keer mijn replica openschroeven, ik heb al een voorbeeld YouTube filmpje erbij dus dat moet hopelijk wel goed gaan! :D

IMG_2685.JPG

IMG_2686.JPG
 
Laatst bewerkt:
Haha, scherp! Nou hoop het maar! Staat allemaal in het chinees dus kan van alles zijn.
 
Ziet er goed edoch erg nieuw uit Dutchvader/-feder.

Wij,Lotte en ik,hebben ff wat magazijnen ingeslagen en een o zo bekende speedloader om al die mags te vullen.

SAM_3711.JPG



SAM_3713.JPG


Die magazijnen zitten absoluut 100% speling vrij in alle APS M4's!
 
  • Leuk
Waarderingen: Crumble en Daburg
Ik kon helaas niet eerder reageren, ivm slaap tekort voor me nachtdienst. Was wat later geworden bij Unit 13 dan verwacht :p

phpvtXgFQAM.jpg

20170721_201400.jpg

php1syqagAM.jpg

20170721_201738.jpg
rsz_120170721_185511.jpg


Me replica had ik al ergens anders gekocht:
20170721_200632.jpg


En me replica met accesoires:

rsz_20170721_190846.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Daburg en AirsoftVlogs
Dank je wel @AirsoftVlogs, dat zal zeker wel goed komen!

Ohh, was er alleen vergeten bij te vermelden dat de magazijnen universele dozen hebben.
Ik heb niet de hi-caps gekozen, maar de 79 rounds versie. Op de zijkant staat welke variant er in de doos zit.