Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

lcigje6jkcpq7.jpg

fv0argcgbfwii.jpg


Joepie net mun nieuwe roddot binnen gekregen en hierbij de scope setup compleet :)
 
@Valmijaan, heb je iets van een scope protector op de Magnifier zitten, voor wanneer je hem bijv. opzij hebt zitten?

Lijkt me knap vervelend als je hebt aan de kant flipt en ze schieten het glas kapot.
 
@Valmijaan, heb je iets van een scope protector op de Magnifier zitten, voor wanneer je hem bijv. opzij hebt zitten?

Lijkt me knap vervelend als je hebt aan de kant flipt en ze schieten het glas kapot.

Nope, ook niet voor de reddot.
Is voor nu een risico dat ik wil nemen en denk met cqb klik ik de magnifer er toch af.
 
Jahhhh ik mag me ook weer melden. Me nieuwe handschoenen en Camelback zijn binnen ;).
Eindelijk van de vervelende flesjes af in me dumppouch :p.

Verder vandaag besteld:
Harnas van Nuprol voor op mijn battlebelt.
Invader Gear radio pouch.
Set Flecktarn gekocht bij Unit 13.

Verder nog aan het neuzen voor een nieuwe set kleding.
20170627_232335.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Crumble en Jan
Mooie lege aluminium koffer op de kop getikt bij de kringloop winkel. Het idee is om hier mijn primaire werk/sleutel station van de maken voor zowel thuis als op locatie. Zodat ik alles altijd netjes opgeborgen bij elkaar en mobiel heb.
Zodra ik ermee aan de gang ga zal ik er wel een project topic over opstarten.
 
Heb zelf een mooie flight-case op de kop kunnen tikken op Marktplaats. Ik zocht namelijk nog een stevige en discrete manier om mijn SVD mee te kunnen nemen. Hij past precies, en is heeft aan een deel nog foam. Maar dit wordt binnenkort ook vervangen en de onderkant wordt ook gefoamed. Hier komen ook nog foto's van met het eindresultaat op een ander topic ^^ (Moet namelijk ook nog een slot monteren zodat, deze ook daadwerkelijk voor transport kan worden gebruikt natuurlijk ;) )







 
Had een goedkope mich2000 replica helm en een mutliglam cover (emerson) gekocht op aliexpress een tijdje geleden toen er 25% korting was en vandaag is de cover binnen gekomen. De helm zelf is OD groen, zodat ik deze straks bij een KCT loadout kan gebruiken, want blijkbaar combineren die hun DPM met een tan vest en OD helm XD. Multiglam had ik al een broek en shirt van, welke ik vooral gebruik voor CQB games en dan is een helm wel fijn. Het tan vest dat ik voor de KCT ga kopen kan ik dan ook voor me multiglam loadout gebruiken en dan is de multiglam ook weer wat completer.

1rEI6Zsl.jpg


PS: Zijn er nog mensen die en goede aanrader hebben voor Multicam broeken? De huidige werkt prima, maar heeft schuim op de knieën zitten wat niet verwijderbaar is en dat is soms niet heel fijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Hertenvacht
Zijn er nog mensen die en goede aanrader hebben voor Multicam broeken? De huidige werkt prima, maar heeft schuim op de knieën zitten wat niet verwijderbaar is en dat is soms niet heel fijn.

Ik had eerst multicam broek gewoon bij de dump gekocht voor 25 euro. Was prima maar ik miste toch knie beschermers, dus kniebeschermers gekocht, maar vond ze niet lekker zitten, verschoven steeds. Ik heb dus de Emerson g3 tactical pants gekocht met ingebouwde kniepads die je gewoon kan vervangen en in hoogte verstelbaar is. Heb vorige week mee geskirmed, moet zeggen jammer dat ik die niet meteen heb gehaald :eek:

Je kan ook de Crye Tactical pants MC halen maar die zijn +200 euro (zonder kneepads).
 
Ik had eerst multicam broek gewoon bij de dump gekocht voor 25 euro. Was prima maar ik miste toch knie beschermers, dus kniebeschermers gekocht, maar vond ze niet lekker zitten, verschoven steeds. Ik heb dus de Emerson g3 tactical pants gekocht met ingebouwde kniepads die je gewoon kan vervangen en in hoogte verstelbaar is. Heb vorige week mee geskirmed, moet zeggen jammer dat ik die niet meteen heb gehaald :eek:

Je kan ook de Crye Tactical pants MC halen maar die zijn +200 euro (zonder kneepads).

Thanks, ja heb ook nog nooit external kniebeschermers geprobeerd maar veelal hoor je wel dat ze snel afzakken of niet goed zitten. Zijn die ook volledig weg te halen of alleen te verstellen. Ja Crye had ik ook wel al verwacht XD, crye once buy once :p, maar idd 200+ voor alleen een broek vind ik een beetje ver gaan voor iets wat ik toch niet elke skirm draag.
 
Crye broek 200+?
Mag ik daar een adres van?:p

Tegenwoordig zijn ze 300+ (maar elke euro waard, dat wel)
 
Crye broek 200+?
Mag ik daar een adres van?:p

Tegenwoordig zijn ze 300+ (maar elke euro waard, dat wel)

maar 200+ is deels toch ook 300+ :p. Ja ik weet dat ze het meer dan waard zijn, er is niet voor niets Crye once, buy once, echter ik heb al een main set camo dus beetje duur om dan 300 euro voor een broek uit te geven XD.
 
Ja heb eindelijk alles binnen (dacht ik).

Kledingset bij Unit 13 is fijn (eindelijk me battleshirt) en passende broek :)
Bij TAG shop me Nuprol vest en ik dacht ook me radio pouch. Helaas sturen ze een battlebelt mee ipv me radiopouch :(.

Maar goed dat breien we wel recht :). 20170701_132211.jpg 20170701_133939.jpg
 
Condor vest is inderdaad een mooie!! Mooie aankopen weer van iedereen. Ik moet het even rustig aan doen :p alle upgrades en kleine dingen kosten inmiddels al meer dan mn replica :p

Dat valt bij mij gelukkig nog mee :). Voordeel van 2de hand ge-upgrade replica kopen :). Maar al het spul er omheen kost een klein vermogen inmiddels :).
Maar goed, contact gehad met TAG shop en ze komen de belt terug halen en zullen de radiopouch opsturen of meebrengen. Dus al met al een goede service :).
Ondertussen gebruik ik wel oude Magpouch voor me porto. Net ff geprobeerd en dat past ook :). Niet ideaal maar goed genoeg voor morgen in Gasselte.