Thanx!
Klopten daarna hebben we nog ff samen gespeeld bij de A bunkers tijdens de aanval op de jeep spawn.
Yep in de grote briefing bunker

Thanx!
Klopten daarna hebben we nog ff samen gespeeld bij de A bunkers tijdens de aanval op de jeep spawn.
@Valmijaan, heb je iets van een scope protector op de Magnifier zitten, voor wanneer je hem bijv. opzij hebt zitten?
Lijkt me knap vervelend als je hebt aan de kant flipt en ze schieten het glas kapot.
Zijn er nog mensen die en goede aanrader hebben voor Multicam broeken? De huidige werkt prima, maar heeft schuim op de knieën zitten wat niet verwijderbaar is en dat is soms niet heel fijn.
Ik had eerst multicam broek gewoon bij de dump gekocht voor 25 euro. Was prima maar ik miste toch knie beschermers, dus kniebeschermers gekocht, maar vond ze niet lekker zitten, verschoven steeds. Ik heb dus de Emerson g3 tactical pants gekocht met ingebouwde kniepads die je gewoon kan vervangen en in hoogte verstelbaar is. Heb vorige week mee geskirmed, moet zeggen jammer dat ik die niet meteen heb gehaald
Je kan ook de Crye Tactical pants MC halen maar die zijn +200 euro (zonder kneepads).
Crye broek 200+?
Mag ik daar een adres van?
Tegenwoordig zijn ze 300+ (maar elke euro waard, dat wel)
Condor vest is inderdaad een mooie!! Mooie aankopen weer van iedereen. Ik moet het even rustig aan doenalle upgrades en kleine dingen kosten inmiddels al meer dan mn replica
![]()