Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Ik voel enige waardering, dat is altijd goed. :)
Plus, 416 en 417 zijn ook absoluut ook prima. Alleen niet helemaal mijn stijl, maar dat heb jij zo te horen met AK's. Staan we weer gelijk. ;)

Ik kan absoluut genieten van een mooie replica. En of dat nu een AK een M4/M16 is maakt me niet zo heel veel uit. Het moet je aanspreken.

Heb nu een Glock 17 en JG Bar-10. Maar zie daar in de nabije toekomst echt nog wel wat bijkomen. Hoog op de verlanglijst staat een 416 maar dat zal dan wel een TM worden :p
Een 417 vind ik echt waanzinnig om te zien, maar vrees dat dat hem toch ook niet wordt, al vanwege de magazijnen en de pouches voor die magazijnen, dat is echt een crime om die te vinden.
Verder staat de SSG-24 nog hoog op de lijst. Maar meer omdat ik die "out of the box" wil vergelijken met een top ge-upgrade VSR platform. En verder staat er op mijn huidige replica nog wel iets in de planning met mancraft :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Kroeskoppie
Ik vind alles vet qua replica, heb al een AK, M4 en komt deze zomer nog wel een M4 en HK416 bij en misschien nog een G3, maar zo zijn er nog talloze modellen van geweren die ik ook graag zou hebben. Wat mij echter vaak tegen houd is of de internals een beetje fatsoenlijk up te graden zijn. Is het een beetje aftermarket upgrades compatible of is het een hoop proprietary dingen die niet te upgraden zijn. Oftewel het kan extern nog zo mooi zijn als het intern niet te upgraden is zal ik hem waarschijnlijk toch laten liggen. Plus mijn andere ding is dat ik bij elke replica ook graag een lichtelijk correcte loadout zou willen, oftewel een correct camo patroon en vest/carrier is voor mij meestal wel een must :p.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crumble en Wijnand
Ik vind alles vet qua replica, heb al een AK, M4 en komt deze zomer nog wel een M4 en HK416 bij en misschien nog een G3, maar zo zijn er nog talloze modellen van geweren die ik ook graag zou hebben. Wat mij echter vaak tegen houd is of de internals een beetje fatsoenlijk up te graden zijn. Is het een beetje aftermarket upgrades compatible of is het een hoop proprietary dingen die niet te upgraden zijn. Oftewel het kan extern nog zo mooi zijn als het intern niet te upgraden is zal ik hem waarschijnlijk toch laten liggen. Plus mijn andere ding is dat ik bij elke replica ook graag een lichtelijk correcte loadout zou willen, oftewel een correct camo patroon en vest/carrier is voor mij meestal wel een must :p.

Lol dat laatste vergt vooral een flink gevulde buidel :) en nee geen pouch :p
 
Ik zou graag in de toekomst nog een scar-L model willen. Maar wat Rebel zegt... Moeten hiervoor wel (redelijk) makkelijk upgrades voor te vinden zijn.

Eerst maar eens mn m4 volledig upgraden en van genieten.
 
Ik zou graag in de toekomst nog een scar-L model willen. Maar wat Rebel zegt... Moeten hiervoor wel (redelijk) makkelijk upgrades voor te vinden zijn.

Eerst maar eens mn m4 volledig upgraden en van genieten.

Scar is volledige V2 qua GB, alleen de hop up is anders, maar de DBOYS hebben wel een aftermarket hop up :p.
 
8kpt7ajuiwtwx.jpg


Was vandaag even langs bij airsoft 2 go in emerich en kon het niet laten om de silencer te laten liggen.
Moet zeggen ben er super blij mee :):)
 
Hoe is Airsoft 2 Go in Emmerich @Valmijaan ?
Is namelijk maar een half uurtje van me vandaan :p

Heb niet veel om het mee te vergelijken maar ik vond het een leuke winkel.
Alles replica's liggen voor het rapen dus mooi om alles beetje vast te houden.
Personeel was ook zeer vriendelijk en hulpvol.
 
Nu poste ik pas geleden al dat ik mijn Magnum TAN kisten binnen had.
Afgelopen week is het laatste van mijn project BAF AFG binnen gekomen.

- Ik heb de PRR/GPS tas met molle binnen gehad (past mijn baofeng UV-82HP mooi in).
- Ik heb mijn Helm binnen gehad
- Ik heb mijn MTP helm cover gehad
- Ik heb het net voor mijn Scrim binnen gehad zodat ik alleen nog maar deze hoef te vullen.

Ook heb ik een nieuwe 3D geprinte bajonet gehad omdat de vorige niet volgens afspraak was geprint en ook gebroken was.

2ic8kyq.jpg


sm56v4.jpg

2uyniq1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Cool Toothpick! Ben benieuwd naar het complete plaatje!
 
Ik heb ook weer twee nieuwe replica's gekocht waarmee mijn collectie zo ongeveer compleet is.
Mijn Cyma AKS74U heb ik vervangen door deze LCT AKMSU vanwege de mooiere externals, super vette foregrip en de betere stock.
Hiermee heb ik gisteren al bij Bunker Hill gespeeld en hij speelt echt super met als enige upgrade een flat hop.
DSC_0698_zps5plsry76.jpg


En voor mijn WWII loadout heb ik de ICS M1 Garand gekocht. Deze zal worden gebruikt als Beutewaffe bij m'n Duitse loadout ^^


@Toothpick Mooie spullen man! Heb je nu alles zo ongeveer origineel van het Engelse leger?
 
Ik heb ook weer twee nieuwe replica's gekocht waarmee mijn collectie zo ongeveer compleet is.
Mijn Cyma AKS74U heb ik vervangen door deze LCT AKMSU vanwege de mooiere externals, super vette foregrip en de betere stock.
Hiermee heb ik gisteren al bij Bunker Hill gespeeld en hij speelt echt super met als enige upgrade een flat hop.

Haha, vet gast, ook een echte unicorn. Die zullen niet veel mensen snel herkennen :p Lekker uniek!
 
  • Leuk
Waarderingen: ChaoSState
Echt "nieuw" is het gelukkig allemaal niet meer, maar ik heb het hier nog niet eerder gepost... :)

Eigenlijk betreft het mijn complete actuele loadout:

Invader Gear ATACS-FG Shirt en Broek
Invader Gear OD plate carrier met bijbehorende pouches
FMA ATACS-FG fast helm
Bowman III headset aan de helm gemonteerd
Baofeng UV-5RA porto
U94 PTT
Mesh facemask OD aan de helm gemonteerd
WileyX Saber advanced yellow bril
Magnum Elite Spider 8.0 Desert Tan Schoenen
Bungy sling OD
Clawgear handschoenen met halve vingers
Cytac Glock holster aan de plate carrier bevestigd
Dump Pouch OD
Main replica Specna Arms SA-A20 volledig geüpgraded
Side arm Cyma CM127 AEP Glock
6 x Ares 140 rounds mags
10 x G&G 120 rounds mags (2 als backup in de utility pouch op m'n rug en de rest voor intro's met m'n backup replica)

Dan ook maar een plaatje bij het praatje van afgelopen weekend.

EIbLOGi.jpg


Links ben ik, recht m'n maatje.

Daarnaast heb ik op het shirt en de broek na nog een volledige outfit voor een intro bij elkaar gespaard aan spullen die ik eerder had, maar uiteindelijk toch vervangen voor wat anders/beters...

Groet,
Peter
 
Nieuwe drinkblaas gekocht. Kwam er op de Extreme Euro Open wedstrijd in Tsjechië achter dat degene die ik had meegenomen lek was. Kon hem nog wel gebruiken (ondersteboven in foudraal plaatsen, maar dat drinkt verre van handig), maar was tijd om hem te vervangen. Nu dus maar een originele mil spec Camelbak Antidote 3L long gekocht bij Amazon DE. Zou een stuk steviger moeten zijn. En bij @Boudewijn nieuwe two-point sling voor mij APE besteld.
 
Echt "nieuw" is het gelukkig allemaal niet meer, maar ik heb het hier nog niet eerder gepost... :)

Eigenlijk betreft het mijn complete actuele loadout:

Invader Gear ATACS-FG Shirt en Broek
Invader Gear OD plate carrier met bijbehorende pouches
FMA ATACS-FG fast helm
Bowman III headset aan de helm gemonteerd
Baofeng UV-5RA porto
U94 PTT
Mesh facemask OD aan de helm gemonteerd
WileyX Saber advanced yellow bril
Magnum Elite Spider 8.0 Desert Tan Schoenen
Bungy sling OD
Clawgear handschoenen met halve vingers
Cytac Glock holster aan de plate carrier bevestigd
Dump Pouch OD
Main replica Specna Arms SA-A20 volledig geüpgraded
Side arm Cyma CM127 AEP Glock
6 x Ares 140 rounds mags
10 x G&G 120 rounds mags (2 als backup in de utility pouch op m'n rug en de rest voor intro's met m'n backup replica)

Dan ook maar een plaatje bij het praatje van afgelopen weekend.

EIbLOGi.jpg


Links ben ik, recht m'n maatje.

Daarnaast heb ik op het shirt en de broek na nog een volledige outfit voor een intro bij elkaar gespaard aan spullen die ik eerder had, maar uiteindelijk toch vervangen voor wat anders/beters...

Groet,
Peter

Damn tijdens de SL briefing gewoon met je staan ouwehoeren over van alles en nog wat en herken je nu pas. Shit man :)
Wel gave outfit overigens :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn
Damn tijdens de SL briefing gewoon met je staan ouwehoeren over van alles en nog wat en herken je nu pas. Shit man :)
Wel gave outfit overigens :)

Thanx!

Klopt :) en daarna hebben we nog ff samen gespeeld bij de A bunkers tijdens de aanval op de jeep spawn.