Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Bij bestellingen uit China heb ik nog nooit invoeringskosten hoeven te betalen. En bestellingen gingen van airsoft spullen tot aan elektronica met waarde van ong. 100 euro. Daar hoef je eigenlijk niet bang voor te zijn.
 
Je moet mazzel hebben. Heb een keer flink moeten lappen voor wat hoesjes voor mijn xbox controler en een aantal accus.
 
Je moet mazzel hebben. Heb een keer flink moeten lappen voor wat hoesjes voor mijn xbox controler en een aantal accus.

Huh? Dacht ook onder de 100 euro geen imvoerkosten toch. Ik heb al 100de dingen besteld uit china in de afgelopen 10 jaar en nog nooit bij moeten lappen. Heb ik dan echt zoveel mazzel?
 
Nieuwe headset en PTT. Nadat mijn Z-Tactical PTT het weer heeft begeven (was al een tijdje 50/50 maar werkte nog wel), de derde in lijn, ben ik helemaal klaar met dit merk. Overgestapt naar Midland. Kijken hoe lang deze het volhoudt.

Eerste indruk is dat het wel net een ander gevoel heeft. Qua budget min of meer hetzelfde als de Z-Tactical set, maar dit voelt net een stukje lekkerder aan.
 

Bijlagen

  • IMG_0854.JPG
    IMG_0854.JPG
    160,8 KB · Weergaven: 232
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek en Crumble
Valmijaan, je hebt die magnifier voor een echt mooi prijsje gekocht! Als ik de prijzen op sommige webshops zie, tussen de 50 en de 100 euro... Plus bij aliexpress lopen de prijzen ook behoorlijk uiteen hahaha.
 
Bestelbedrag
Tot €22,- worden er geen invoerrechten en BTW gerekend, vanaf €22,- tot €150,- vrij van invoerrechten maar met BTW. Vanaf € 150,- moet u altijd invoerrechten en BTW betalen. In de meeste gevallen rekenen de postbezorgdiensten geen inklaringskosten als het bestelbedrag van de te importeren goederen onder de €22,- blijft.

Even snel van internet geplukt.

Ik had twv 85 euro producten besteld. Komen er inklaringskosten bij en dan nog eens de BTW overheen. Zat ik ineens rond de 140 euro en nog wat extra transport en verwerkingskosten van postnl die erbij kwamen zorgen voor een bedrag van dik 160 euro totaal.

Er staan legio voorbeelden online, vandaar dat ik er voor zorg dat het factuurbedrag onder de 22 euro blijft. (Laat ze altijd een factuur in het pakket stoppen zodat er niet iemand hoeft te gaan schatten bij de douane, want die schatten toch alles veel te hoog in)

en back on topic:
Ik heb een facemask van Ali besteld
Portos van Wish zijn net binnen (Boafeng ..888) met throatmics.
2 holsters voor mijn M9's mogen ontvangen van Ali.
En een holster voor mijn mk23 besteld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Legendary
Bestelbedrag
Tot €22,- worden er geen invoerrechten en BTW gerekend, vanaf €22,- tot €150,- vrij van invoerrechten maar met BTW. Vanaf € 150,- moet u altijd invoerrechten en BTW betalen. In de meeste gevallen rekenen de postbezorgdiensten geen inklaringskosten als het bestelbedrag van de te importeren goederen onder de €22,- blijft.

Even snel van internet geplukt.

Ik had twv 85 euro producten besteld. Komen er inklaringskosten bij en dan nog eens de BTW overheen. Zat ik ineens rond de 140 euro en nog wat extra transport en verwerkingskosten van postnl die erbij kwamen zorgen voor een bedrag van dik 160 euro totaal.

Er staan legio voorbeelden online, vandaar dat ik er voor zorg dat het factuurbedrag onder de 22 euro blijft. (Laat ze altijd een factuur in het pakket stoppen zodat er niet iemand hoeft te gaan schatten bij de douane, want die schatten toch alles veel te hoog in)


Dan klopt jouw bedrag ook niet @Boudewijn.
Als jij voor €85,- besteld had, had er alleen maar 21% BTW bij gekomen. En eventueel shipingkosten.
€85,- + €17,85(BTW) = € 102,-

Met andere woorden jij hebt je ook flink een oor laten aannaaien als je tot €160,- moest dokken.
 
Dan klopt jouw bedrag ook niet @Boudewijn.
Als jij voor €85,- besteld had, had er alleen maar 21% BTW bij gekomen. En eventueel shipingkosten.
€85,- + €17,85(BTW) = € 102,-

Met andere woorden jij hebt je ook flink een oor laten aannaaien als je tot €160,- moest dokken.

het was de producten, toen kwam de inklaring erbij rond de 30 euro, daar nog eens de btw overheen en toen kwam er nog een dikke extra rekening van postnl.

Heb wel alles betaald en toen een claim bij de leverancier neergelegd want die zouden regelen dat het niet gebeurde. Toen de producten gratis gekregen. (Was een jaar of 5 geleden via mini in the box)

Maar het was wel een wijze les die ik toen heb geleerd.
 
het was de producten, toen kwam de inklaring erbij rond de 30 euro, daar nog eens de btw overheen en toen kwam er nog een dikke extra rekening van postnl.

Heb wel alles betaald en toen een claim bij de leverancier neergelegd want die zouden regelen dat het niet gebeurde. Toen de producten gratis gekregen. (Was een jaar of 5 geleden via mini in the box)

Maar het was wel een wijze les die ik toen heb geleerd.


Beetje moeilijk terugkijken van 5 jaar terug. Post NL is er duidelijk over tegenwoordig is het €17,50 of €13.- tot de waarde van €150,-
Dat is ook de reden waarom vele de factuur digitaal sturen en een waarde aantekening op het pakket zetten en die houden die gasten in China (niet geheel gek daar) vaak onder €22,-.
Immers als je je klant helpt is die eerder geneigd terug te komen en opnieuw bij je te bestellen.
 
Ik heb ook weer eens iets nieuws qua replica binnen gekregen. Had een TM G17 besteld bij airsoftguns.cz, 140 incl. alles vond ik geen verkeerde deal en daarbij kwamen er tot mijn verbazing nog eens extra mag followers en night sights bij.
YFyvOX0m.jpg


Daarbij alvast opgeleukt met mijn X300 Replica

zLYuMuRm.jpg


Denk in de toekomst aan een maple leaf of zci barrel en maple leaf bucking en nub.
 
37c18d8e0157fc35bd30e8701cbb5de88124fbcc.jpg
^Even de afbeelding in een spoiler, aangezien deze wat groot is.

Via Taiwangun mijzelf blij gemaakt met een Cyma CM.077A. Voor mij nu mijn 2de AEG. Ikzelf had eigenlijk niets met AK's, maar deze look vond ik ronduit geweldig! Heb dezelfde reddot erop gezet als in de afbeelding. Met wat midcaps en ander klein spul erg tevreden over de prijs. Geheel komt als zeer degelijk over, ondanks de lagere prijs. Nog niet echt kunnen uittesten, dat doe ik 2 juli. Ben heel benieuwd naar de range. :)
 
@Kroeskoppie, sluit me aan bij @Jan. Ben zelf geen AK fan. Vind ze ronduit spuglelijk. En ja nu heb ik gelijk al die russofters in me nek hangen, maar dat is mijn smaak.
Geef maar een mooie 416 of zo'n hele mooie 417 :).

Maar eerlijk is eerlijk deze is wel badass. Maar bij mij zal hij waarschijnlijk nooit in mijn arsenaal verschijnen :)
 
AK's, love it or hate it idd. Zelf ben ik fan van alles wat anders is als een standaard M4.
Misschien dat er volgend jaar ook wel een AK bij mij in de kast hangt.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de old-school versies met hout mooier vindt.

Ik ben nu aan azen op midcaps voor mijn SR-25. Sinds afgelopen week staan ze als 'coming soon' bij TaiwanGun. Sindsdien moet ik elke dag wel even checken;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Kroeskoppie
@Wijnand mwah, zou me geen zorgen maken, ik wed dat je alle 10 russofters in Nederland wel aankan :).

@Maffo als die tegelijk morgen allemaal op Bunker Hill mijn positie bestormen heb ik denk ik toch een probleem met mijn Bar-10 en Glock 17. Maar goed een paar kunnen er dan zeker terug naar de spawn :p.
Oh wacht ik heb me stiefzoon bij me, huurkid of niet die neemt er ook nog wel een paar mee als defensiepersoneel :p
 
Epic @Kroeskoppie ! Ooit komt er bij mij ook nog wel een AK vermoed ik ja.
Haha. Ik ben benieuwd, @Jan. :)
@Kroeskoppie, sluit me aan bij @Jan. Ben zelf geen AK fan. Vind ze ronduit spuglelijk. En ja nu heb ik gelijk al die russofters in me nek hangen, maar dat is mijn smaak.
Geef maar een mooie 416 of zo'n hele mooie 417 :).

Maar eerlijk is eerlijk deze is wel badass. Maar bij mij zal hij waarschijnlijk nooit in mijn arsenaal verschijnen :)
Ik voel enige waardering, dat is altijd goed. :)
Plus, 416 en 417 zijn ook absoluut ook prima. Alleen niet helemaal mijn stijl, maar dat heb jij zo te horen met AK's. Staan we weer gelijk. ;)

AK's, love it or hate it idd. Zelf ben ik fan van alles wat anders is als een standaard M4.
Misschien dat er volgend jaar ook wel een AK bij mij in de kast hangt.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de old-school versies met hout mooier vindt.

Ik ben nu aan azen op midcaps voor mijn SR-25. Sinds afgelopen week staan ze als 'coming soon' bij TaiwanGun. Sindsdien moet ik elke dag wel even checken;)
Opzich zijn de old skool AK's zekers mooi, alleen zie jij bij goedkopere modelen vaak zo'n neppe houtstructuur. Als er iets is wat ik niet mooi vindt, dan is het dat neppe hout. In de prijsklasse van mijn AK ontkom je niet aan het fake hout, helaas. Daar heb ik hem in dit geval liever gewoon helemaal zwart. ;)

Qua M4 ben ik het met je eens. Bewust voor deze AK gekozen dat het eens wat anders is. Houdt het leuk.

Dat Taiwangun checken ken ik maar al te goed, dat heb ik gehad met de shotgun shells van Cyma. Die dingen zijn vaak lastig te krijgen. Ik heb de website ook continu in de gaten gehouden toen die dingen op 'coming soon' stonden. :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijnand