linkje?
https://m.nl.aliexpress.com/s/item/...7b172e37-24a0-4a0b-9f53-28921c578db6#autostay
Is niet helemaal de zelfde maar wel zelfde functie.
Laatst bewerkt:
linkje?
Je moet mazzel hebben. Heb een keer flink moeten lappen voor wat hoesjes voor mijn xbox controler en een aantal accus.
Bestelbedrag
Tot €22,- worden er geen invoerrechten en BTW gerekend, vanaf €22,- tot €150,- vrij van invoerrechten maar met BTW. Vanaf € 150,- moet u altijd invoerrechten en BTW betalen. In de meeste gevallen rekenen de postbezorgdiensten geen inklaringskosten als het bestelbedrag van de te importeren goederen onder de €22,- blijft.
Even snel van internet geplukt.
Ik had twv 85 euro producten besteld. Komen er inklaringskosten bij en dan nog eens de BTW overheen. Zat ik ineens rond de 140 euro en nog wat extra transport en verwerkingskosten van postnl die erbij kwamen zorgen voor een bedrag van dik 160 euro totaal.
Er staan legio voorbeelden online, vandaar dat ik er voor zorg dat het factuurbedrag onder de 22 euro blijft. (Laat ze altijd een factuur in het pakket stoppen zodat er niet iemand hoeft te gaan schatten bij de douane, want die schatten toch alles veel te hoog in)
Dan klopt jouw bedrag ook niet @Boudewijn.
Als jij voor €85,- besteld had, had er alleen maar 21% BTW bij gekomen. En eventueel shipingkosten.
€85,- + €17,85(BTW) = € 102,-
Met andere woorden jij hebt je ook flink een oor laten aannaaien als je tot €160,- moest dokken.
het was de producten, toen kwam de inklaring erbij rond de 30 euro, daar nog eens de btw overheen en toen kwam er nog een dikke extra rekening van postnl.
Heb wel alles betaald en toen een claim bij de leverancier neergelegd want die zouden regelen dat het niet gebeurde. Toen de producten gratis gekregen. (Was een jaar of 5 geleden via mini in the box)
Maar het was wel een wijze les die ik toen heb geleerd.
@Wijnand mwah, zou me geen zorgen maken, ik wed dat je alle 10 russofters in Nederland wel aankan .
Haha. Ik ben benieuwd, @Jan.Epic @Kroeskoppie ! Ooit komt er bij mij ook nog wel een AK vermoed ik ja.
Ik voel enige waardering, dat is altijd goed.@Kroeskoppie, sluit me aan bij @Jan. Ben zelf geen AK fan. Vind ze ronduit spuglelijk. En ja nu heb ik gelijk al die russofters in me nek hangen, maar dat is mijn smaak.
Geef maar een mooie 416 of zo'n hele mooie 417 .
Maar eerlijk is eerlijk deze is wel badass. Maar bij mij zal hij waarschijnlijk nooit in mijn arsenaal verschijnen
Opzich zijn de old skool AK's zekers mooi, alleen zie jij bij goedkopere modelen vaak zo'n neppe houtstructuur. Als er iets is wat ik niet mooi vindt, dan is het dat neppe hout. In de prijsklasse van mijn AK ontkom je niet aan het fake hout, helaas. Daar heb ik hem in dit geval liever gewoon helemaal zwart.AK's, love it or hate it idd. Zelf ben ik fan van alles wat anders is als een standaard M4.
Misschien dat er volgend jaar ook wel een AK bij mij in de kast hangt.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de old-school versies met hout mooier vindt.
Ik ben nu aan azen op midcaps voor mijn SR-25. Sinds afgelopen week staan ze als 'coming soon' bij TaiwanGun. Sindsdien moet ik elke dag wel even checken