Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Toffe replica! 1 foto doet het maar jammer genoeg, maar laat wel zien dat het een heule mooie is! ;)
 
Een aantal dingen gekocht/besteld/nog te bestellen deze week. Mede dankzij de geweldige hulp van @Rebelattack !!

Van plan voor mn Specna Arms SA-B03 wat basic onderhoud te doen en toen toch maar besloten ook te gaan upgraden.

De volgende dingen zijn dus gekocht of besteld:
- 16 TPA SHS/RA motor
- SHS Mp5K nozzle
- SHS/RA Cylinderhead m4 (pad)
- SHS/RA/ZCI Tipped of 4/5 Cylinder
- Prometheus Flat Hop Tensioner (soft and hard)
- Prometheus Black Bucking (straight extra soft type)
- Prometheus precision barrel 363mm length, 6.03mm diameter.
- m100 en m95 spring
- G&G shim setje
- wat standaard spulletjes als tape, teflonvet enz...

Voor nu weer even genoeg geld uitgegeven!!
 
Alles bij elkaar een mooi avondje werk... de meeste tijd zal in het shimmen gaan zitten, de rest is oud eruit en nieuw erin :)

Succes in ieder geval!

Groet,
Peter
 
  • Leuk
Waarderingen: Crumble
Nog een kleine aanvulling misschien, maar haal ff een setje kraanrubbers bij de bouwmarkt, dan kan je direct je AOE corrigeren, als je toch bezig bent :) Is ook niet de moeilijkste upgrade, maar het zorgt wel weer voor wat minder stres op de rest van de onderdelen en dus een langere levensduur...

Groet,
Peter
 
  • Leuk
Waarderingen: Crumble
Nog een kleine aanvulling misschien, maar haal ff een setje kraanrubbers bij de bouwmarkt, dan kan je direct je AOE corrigeren, als je toch bezig bent :) Is ook niet de moeilijkste upgrade, maar het zorgt wel weer voor wat minder stres op de rest van de onderdelen en dus een langere levensduur...

Groet,
Peter

Thanks, die stond al op het lijstje... Valt onder enz samen met de tape, vet enzo :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn
Goed bezig!

Mochten ze dat niet kunnen waarderen ben je van harte welkom bij mij om ff te dremelen (woon in Tiel) of gewoon met het handje :p zo heb ik het moeten doen aangezien mijn dremel de geest heeft gegeven :(

Groet,
Peter
 
  • Leuk
Waarderingen: Crumble
Goed bezig!

Mochten ze dat niet kunnen waarderen ben je van harte welkom bij mij om ff te dremelen (woon in Tiel) of gewoon met het handje :p zo heb ik het moeten doen aangezien mijn dremel de geest heeft gegeven :(

Groet,
Peter

Heb er zelf wel een maar ga het samen met Crumble upgraden in het NAC en het is een plastic piston dus met een vijltje zal het ook gaan :). Shimmen zal het langste duren, maar het is mij eerder ook al gelukt met iemand om in een dag zijn replica te upgraden dus gaat goed komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crumble
Tm schiet nooit te hard die zijn gemaakt op de japanse wetten van 280fps op0.2gr bbs;) en al helemaal met greengas
 
Vandaag besteld bij Gunfire
* Hydration Cover with Insert (2 ltr).
* Armoured Claw shooting gloves (halve vingers)

De hydration cover is voorzien van Molle dus die kan ook later op een vest bevestigd worden wel zo makkelijk :).
 
lbvty3qku0ycc.jpg


Nieuwe 3x flip to side scope binnen gekregen :) aliexpress for the win nu nog wachten op de reddot die op de zelfde hoogte komt maar begint er al goed uit te zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nootfarmer en Jan