Ik heb stiekem de Krytac KRISS Vector gekocht! Nu is het langzaam wachten, anderhalve maand ofzo voordat hij hier is.
Hier moet jij heeeeeel snel een review van gaan maken... En dit forum spammen met foto'sIk heb stiekem de Krytac KRISS Vector gekocht! Nu is het langzaam wachten, anderhalve maand ofzo voordat hij hier is.
Hier moet jij heeeeeel snel een review van gaan maken... En dit forum spammen met foto's
en misschien wil je nog even nadenken over de positie van je dumppouch. Je staat op de foto als rechtshandig.. dan zou je logischerwijs herladen met links en dus ook met links een leeg magazijn in je pouch willen dumpen..die nu aan de rechterkant van je lichaam zit.
Ziet er heel tof uit! Hoe ervaar je het werken met de pouches? Ik heb pistol pouches wel eens aan mn normale (niet battle belt) gehangen maar dan klappen ze mee naar boven omdat ze maar om een hele smalle riem heen hangen.
De battle belts die ik ken zijn wat hoger zodat er geen speling meer is in je mag pouch. Die van jou lijkt wat smaller waardoor je mogelijk toch een mee bewegende pouch hebt wanneer je hem opent? Valt wellicht mee omdat jouw battlebelt hoger is dan een normale riem