Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Hier moet jij heeeeeel snel een review van gaan maken... En dit forum spammen met foto's

Ik ga m'n best ervoor doen! Ik hoop hem voor Bunker Hill in juli binnen te hebben. Mocht hij veel eerder komen ga ik natuurlijk eerder reviewen... al weet ik nog niet zo heeel goed wat ik moet reviewen, aangezien ik nog steeds nieuwe dingen leer over airsoft qua techniek.
En over die foto's hoef je je geen zorgen te maken :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Crumble
gisteren weer wat binnengekregen zodat ik nu in ieder geval alles in dezelfde camo heb.
binnen gekregen:
-rubber knife
-3 double stack 5,56 pouches
-atacs fg bdu van specna arms
-boonie
-riem
-sling
tot nu toe mijn loadout: plus natuurlijk een bril, meshmask en bergschoenen.
loadout.jpg
 
Eindelijk was al gemeld als zijnde aangekocht. Maar hij kan mee naar de volgende skirm zo dat tactisch spelen voor mij een stukje makkelijker wordt en ik als sniper nog meer de rol van ondersteuner kan gaan doen. Erg happy mee en nog eens verdomd snel binnen (14 dgn) met de vrienden van Aliexpress.
20170609_205645.jpg
 
Vsp2o57.jpg


Het was tijd voor een nieuwe AEG. Vandaag aangeschaft:

- Krytac Trident Mk2 CBR
- SP90 spring
- Mid-cap hexmags
- Magpul rail sling mount
- Red/Green dot

De replica FPS't 400 out-of-the-box, dus dat wordt eerst even downgraden. Voor de rest zit de red-dot nu te laag, dus bij Ali nog een picatinny mount riser kopen. Schiet overigens echt als een monster, kan niet wachten tot ik hem op het veld kan gebruiken.
 
Ik heb vandaag dus EIN-DE-LIJK m'n Ronin Tactics Warriors Belt binnen gekregen nadat het een week lang bij de douane lag. Kostte me veel geld maar man man wat ben ik er tevreden over.. Nu al!
Dat ding is zo stug als wat, Molle is zo stevig als een malle (heb een kwartier gedaan om m'n mag pouch er door heen te weven) en hij beweegt helemaal met m'n lichaam mee, geen beweging in te krijgen... top ding! Het is een dubbel systeem; je hebt een velcro inner belt, die je door je broek heen rijgt en mega stug is en daaroverheen leg je de outer belt, waar de molle op zit. Dat systeem werkt gewoon perfect. Hieronder wat foto's van de riem en m'n complete outfit, ik ga over een maandje of twee/drie overstappen naar een Woodland Tropic gear dus niet ALLES past bij elkaar nu... straks hoop ik alles wat meer in afstemming te krijgen, gelukkig was de belt de juiste kleur.

GhyKTg5.jpg

juGBq32.jpg

KIJK DAN HOE STUG!

pTow3ub.jpg

7BgUsK4.jpg

lIMJ4Em.jpg



LOADOUT voor de komende maanden:
5xRYqS9.jpg

hCg1nKd.jpg
 
en misschien wil je nog even nadenken over de positie van je dumppouch. Je staat op de foto als rechtshandig.. dan zou je logischerwijs herladen met links en dus ook met links een leeg magazijn in je pouch willen dumpen..die nu aan de rechterkant van je lichaam zit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Blade
Ziet er heel tof uit! Hoe ervaar je het werken met de pouches? Ik heb pistol pouches wel eens aan mn normale (niet battle belt) gehangen maar dan klappen ze mee naar boven omdat ze maar om een hele smalle riem heen hangen.

De battle belts die ik ken zijn wat hoger zodat er geen speling meer is in je mag pouch. Die van jou lijkt wat smaller waardoor je mogelijk toch een mee bewegende pouch hebt wanneer je hem opent? Valt wellicht mee omdat jouw battlebelt hoger is dan een normale riem :)
 
en misschien wil je nog even nadenken over de positie van je dumppouch. Je staat op de foto als rechtshandig.. dan zou je logischerwijs herladen met links en dus ook met links een leeg magazijn in je pouch willen dumpen..die nu aan de rechterkant van je lichaam zit.

Goed punt.. ik heb nog niet gespeeld met de belt dus ik ga het ondervinden. Thanks voor de tip.

Ziet er heel tof uit! Hoe ervaar je het werken met de pouches? Ik heb pistol pouches wel eens aan mn normale (niet battle belt) gehangen maar dan klappen ze mee naar boven omdat ze maar om een hele smalle riem heen hangen.

De battle belts die ik ken zijn wat hoger zodat er geen speling meer is in je mag pouch. Die van jou lijkt wat smaller waardoor je mogelijk toch een mee bewegende pouch hebt wanneer je hem opent? Valt wellicht mee omdat jouw battlebelt hoger is dan een normale riem :)

Tot nu toe, geen speling.. althans niet veel. De belt zelf is super stug en heb het Molle er doorheen gewoven. Ik zal vanavond thuis laten zien hoe ik dat heb gedaan. Maar zoals ik hierboven al zei, ik heb er nog niet mee gespeeld. Maar aangezien de US ARMY ook met deze riemen werkt zal het wel goed zijn lijkt me.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
@Tactical Bear doe je belt om en probeer een snelle reload. Daar hoef je niet voor naar een veld toe om het te proberen. Dat scheelt dan weer een hoop gehannes op een evenement..
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Gisteren een VFC HK416 en Element Aimpoint Comp M4 gekocht op eHobbyAsia, $102,- aan shipping:eek:, maar ben totaal alsnog goedkoper uit dan in Nederland.

Daarna nog een Dummy PEQ-II en de volgende barrel extension om hem om te toveren tot HK416N en dan verder aan de loadout voor mijn Noorse (Forsvaret) kit. :D

Barrel extension:
https://www.haoptwart.com/product-p...n-look-set-6-barrel-extension-and-bayonet-lug

el-ao3032-m4-bk_2_mark.jpg

umarex-gbb-hk416_a1_mark.jpg



Hij gaat er vervolgens zo uit zien (plus nog een PEQ-II er op):
43fe640b5e490c35fcbe5a391cc96c96.jpg