Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Heb gister een deel van m'n nieuwe russische sniper load-out binnengekregen. Had deze kit besteld gezien ik nu sinds zondag m'n prachtige Dragunov SVD had gehaald ^^

Deze is nog even in reparatie, i.v.m een schroef in de dust cover die niet los wil komen. En de kolf moet vast gezet worden. Maar dit wordt gefixt zodra m'n linkse tap sleutel binnen is :)

De kit bestaat uit:

- SVD magazine pouch (van ebay) Was er al een een week, dit was veel sneller dan verwacht :)
- Y riem (militaria4you)
- Russische veldfles (militaria4you)









image upload no limit
 
Heb gister een deel van m'n nieuwe russische sniper load-out binnengekregen. Had deze kit besteld gezien ik nu sinds zondag m'n prachtige Dragunov SVD had gehaald ^^

Deze is nog even in reparatie, i.v.m een schroef in de dust cover die niet los wil komen. En de kolf moet vast gezet worden. Maar dit wordt gefixt zodra m'n linkse tap sleutel binnen is :)

De kit bestaat uit:

- SVD magazine pouch (van ebay) Was er al een een week, dit was veel sneller dan verwacht :)
- Y riem (militaria4you)
- Russische veldfles (militaria4you)

Nais! Mooi setje, sovjet stijl is altijd mooi.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
@Camilo zoek op Ebay eens naar insidethewho. Die heeft altijd een hoop maten en de laatste tijd zie je nieuwe sets Dubok voor 25 euro bij hem op z'n pagina.
Ik heb er al heel wat gekocht en altijd goede service. Levertijd varieert wel tussen de week en drie weken.
Verder: hele mooie spulletjes :) Ik ga ook snel weer eens old school skirmen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
@Camilo zoek op Ebay eens naar insidethewho. Die heeft altijd een hoop maten en de laatste tijd zie je nieuwe sets Dubok voor 25 euro bij hem op z'n pagina.
Ik heb er al heel wat gekocht en altijd goede service. Levertijd varieert wel tussen de week en drie weken.
Verder: hele mooie spulletjes :) Ik ga ook snel weer eens old school skirmen.

Nice! Die had ik ook gezien idd, goed om te weten thanks ^^ En das geen probleem, het is het wachten waard.
Inderdaad heb even rondgekeken, erg mooie spulletjes. En had je al een idee voor een old-school load-out @ChaoSState ?

Ik moet nog:

- TTSKO Dubok camo

- Bayonet SHN AK 6x5 Replica

- Een portofoon (weet nog niet welk merk, maar een die ook compatible is met de rest van de russen :p.) Had zelf de Toppcomm Twinwalker 9500 gezien die er goed uitzag.

Dan is m'n sniper load-out compleet :)
 
Vandaag bij de Lidl deze zaklamp in de 90-graden variant gekocht. Komt best aardig licht vanaf en kost 2.99 :D
3c6ce4abe17ae0ad629938f1abf10415.jpeg


https://www.lidl-shop.nl/LIVARNO-LUX-LED-zaklamp/p100218190

Net even naar de Lidl geraced en de zwarte 90graden gekocht :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek en Camilo
Nice! Heb d'r hier een op 5 minuten fietsen zitten :p

En werkt ie goed ^^?
 
Een 90° zaklamp is ideaal om aan je vest te hangen. Om op die manier
toch licht te hebben als je je handen vol hebt. En dan met name tijdens milsim / polsim.
Tijdens arcade games zoals bv TDM, CTF, S&D heb je niet echt een lamp nodig.

Zelf bezit ik eentje van defensie met diverse voorzet glaasjes met name rood is relaxt om niet meteen een hoogte zon te creëren als je licht nodig hebt om een kaart te lezen.
 
Mooi pakketje uit Rusland binnengekregen.. Ging verrassend snel! Een week heeft het maar geduurd!
Ik wilde al een hele tijd een moderne Russische loadout/Crimea en dit is het resultaat.. Ik heb het bij een houten AK-74 gelaten omdat ik dat persoonlijk mooier vind dan de moderne versie, maar wie weet komt er in de toekomst nog een 74-M:D Excuus voor de grote afbeeldingen

(Let niet op mijn erg mooie sokken.. Schoenen wilde ik liever passen in een winkel, iemand suggesties?)
WhatsApp_Image_2017-06-02_at_19.44.37_(1).jpg


Van boven naar beneden..
-6B26 Replica + Digital Flora cover/Flora cover
-Hawk Goggles (Splav)
-Balaclava Black (SSO)
-UMBTS backpack (Techincom)
-6SH117 UMBTS + pouches (Techincom)
-6b23-1 Replica Flora (Beetje afwisselen met camo vond ik wel mooi)
-Suit Steppe M6 Digital Flora (ANA Tactical)
-AK74 Gen2 (E&L)
- Sling RT-3 (SSO/SPOSN)
-Rage Gloves Full lenght (Splav)
-Kneepads Dot (Splav)

Voor de rest nog wat kleine dingen zoals patches, drinkzak, digital flora balaclava.

Whats_App_Image_2017-06-02_at_19.44.35.jpg


Whats_App_Image_2017-06-02_at_19.45.00.jpg

Whats_App_Image_2017-06-02_at_19.44.31.jpg

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
-Nootfarmer
 
Welkom bij de club! mooi kitje. 74N wordt nog veel gebruikt hoor, in principe kan dat prima. Ook ik ben persoonlijk geen fan van de modernere ak's. Ik draag zelf gewoon Nederlandse kisten onder mijn uniform, dat is eigenlijk het enigste waar ik niet echt op de impressie let.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Nootfarmer
@Nootfarmer ziet er top uit, maar uhm, niet om het een of ander, maar waar haal je die tactische sokken weg? Ze doen me een beetje denken aan die Ninja sokken uit de jaren 80 tv-serie The Master :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Blade en Nootfarmer
Heel naais tovarische! @Nootfarmer Mooi om te zien zo'n moderne kit. Al ben ik zelf van de old-school kit haha :p
En ik kan me vinden in wat @Strelok zegt. Ik vindt de ''oude'' stijl AK het mooist ^^
 
  • Leuk
Waarderingen: Nootfarmer