Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Dat is zeker een aanrader. In de zomer valt iedereen in z'n plate carrier dood van de hitte (als ze niet zo slim zijn om een chestrig of battlebelt te halen :p) en jij rent gewoon vrolijk verder. Volgende keer op balls ga ik old skool vdv'ish.

Mooi dat merkte ik met m'n Warrior Platecarrier, m'n chestrig is een flinke verbetering haha. En anders al een riem met AK pouches :p

mmmmzzzz een van de redenen dat ik voor een plate carrier heb gekozen is de camelbag op de rug. Hoe doen jullie het dan met water in de zomer maanden? Terug naar de spawn om wat te drinken? Losse camelbag op de rug en de rest van de pouches etc op een riem / battle belt?
 
mmmmzzzz een van de redenen dat ik voor een plate carrier heb gekozen is de camelbag op de rug. Hoe doen jullie het dan met water in de zomer maanden? Terug naar de spawn om wat te drinken? Losse camelbag op de rug en de rest van de pouches etc op een riem / battle belt?

Ik heb gewoon een Russische Sidor met flesjes drinken, en anders zijn er altijd nog flasks.
 
Indeed ik ga zelf ook flasks halen, zal ook even kijken naar de Sidor.

En thanks @Strelok voor de info. Dan weet ik hoe ik de load-out kan gaan samenstellen het JNA schuitje leek me ook erg cool!

Droeg vroeger wel eens de soviet schuitjes, en die bevielen erg goed
 
  • Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Das een goede tip ja, ik kreeg ze nooit uit de meegeleverde pouch :p

En inderdaad vindt ze ook erg nice! Dat vraag ik me ook wel af ^^
 
Ff heel erg offtopic: waar kan ik die film zien? Ben wel erg geïnteresseerd namelijk ^^
/ontopic
 
Ff heel erg offtopic: waar kan ik die film zien? Ben wel erg geïnteresseerd namelijk ^^
/ontopic

Je kan hem op youtube helemaal zien, de film heet Broj 55 ( Nummer 55) maar de kwaliteit is vrij bagger. Hij is ook niet ondertiteld, wat voor mij niet zo'n issue is maar in principe zegt het beeld genoeg.
Het is geen softie-film, wil ik iedereen bij deze ff melden.

Ik wil hem desnoods met de B&A markt wel ff meenemen voor je :) Heb een betere kwaliteit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en ChaoSState
Had je daar toevallig nog een kopie-tje van ^^? Ik vindt dat soort films zelf erg interessant, en het is een onderwerp waar ik nog niet zo veel over weet. Ben erg benieuwd ernaar.
 
Had je daar toevallig nog een kopie-tje van ^^? Ik vindt dat soort films zelf erg interessant, en het is een onderwerp waar ik nog niet zo veel over weet. Ben erg benieuwd ernaar.

Als de kwaliteit je weinig uitmaakt :

Sorry voor het highjacken van dit topic, ik ga er nu niet meer op in! :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Nou, om dit topic nog enigszins op rails te krijgen, hierbij mijn toevoeging ;)

Ik zocht nog een mooi sidearm voor bij mijn DMR. Ik zocht een klein pistool, het liefst met full auto mogelijkheden.
Dat werd een cybergun M&P9c. Daar heb ik afgelopen week een paar magazijnen en een holster bij gekocht.

20170518_173429.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Hertenvacht en Camilo