очень хорошо @Strelok (ja, is google translate.) Ga je skirmen de 27e of 28e met de camo? Dan let ik even op rond me heen.
очень хорошо @Strelok (ja, is google translate.) Ga je skirmen de 27e of 28e met de camo? Dan let ik even op rond me heen.
Setje VSR-93 gehaald incl. Winter liners. Wordt een loadout gebaseerd op de Tsjetsjeense oorlog. Ook jaren 90's.
Wilde oorspronkelijk m'n nieuwe TTsKo gaan fielden, maar vond het toch te zonde. VSR is makkelijker te krijgen. En bovendien ook een toffe camo
Nice! Ziet er cool uit ^^
Wat voor'n gear wil je nog aan de load-out gaan toevoegen?
Thanks!
D'r is een hoop om te variëren voor deze kit. Werden nogal wat verschillende vesten en rigs voor gebruikt. Ik vind zelf de 6B3 nog wel een tof vest voor hierop, of een RD-54. Verder uiteraard een SSH68.
En ik ga dan zeker aan de 'fakelites', ribbed mags zijn dan wel uit den boze
Nice, had even gegoogeld wat alles was. Die RD-54 lijkt me ook wel gaaf, zocht namelijk nog een Russische rugtas. En dat setje ziet er wel praktisch uit (de RD-54) ^^
En met de 'fakelites' zijn dat de ''waffel'' magazijnen? Daar heb ik het ook niet zo op haha. Bakelite of de standaard stalen mags vindt ik het mooist/meest aesthetic '
https://postimg.org/image/6zp19uvy5/ (de ''waffels'' die ik bedoel)
Edit: En is de 6B3 wat tovarische @Stey gebruikt voor z'n assault load-out? Leek dr wel op vond ik
Met fakelites worden fake bakelites bedoelt Die je standaard bij 74 modellen krijgt. Van die oranje-boven magazijnen. Je kunt ze wel erg mooi faken zodat ze wel op echt bakeliet lijken.
Aah yush, ik weet effe niet hoe ik bij ''waffels'' kom haha. Ik zou dat eens moeten doen met m'n mags, zien ze er beter uit ^^
Heb je nog tips/tricks om dit te doen ?
Oud filmpje, maar resultaat is erg goed.
Nu, je kan natuurlijk ook echte mags ombouwen naar replica's, maar magazijnen zijn in NL nog altijd verboden.
@Strelok Heelll yeah! Misschien dat ik mn fake Butan ook maar eens omwissel voor vsr. Ga je hier ook een VDV loadout van maken met die RD-54?
Is zo'n 6b3 niet ontzettend warm en zwaar? De 6b5 die je van mij hebt was al niet te sjouwen o.o;
Thanks!
D'r is een hoop om te variëren voor deze kit. Werden nogal wat verschillende vesten en rigs voor gebruikt. Ik vind zelf de 6B3 nog wel een tof vest voor hierop, of een RD-54. Verder uiteraard een SSH68.
En ik ga dan zeker aan de 'fakelites', ribbed mags zijn dan wel uit den boze
2e Checheense Oorlog loadout in de maak zie ik dus?
Yes, zoals ik al zei wilde ik m'n nieuwe TTsKo gaan dragen maar kon het niet over m'n verzamelaarshart krijgen, dus die blijft lekker binnen.
Wellicht dat er nog wel een kitje bijkomt in de nabije toekomst. Heb nu ook al wel genoeg keus, ''maar is altijd leuk''. Zei ie, terwijl alle kasten uit elkaar knallen met gear.
Beslan?
Dat is zeker een aanrader. In de zomer valt iedereen in z'n plate carrier dood van de hitte (als ze niet zo slim zijn om een chestrig of battlebelt te halen ) en jij rent gewoon vrolijk verder. Volgende keer op balls ga ik old skool vdv'ish.
Wat voorn kit zou je dan samenstellen voor een JNA load-out? Het leek mij ook wel een cool idee voor een set-up, een beetje russian rebel/militia look