Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

очень хорошо @Strelok (ja, is google translate.) Ga je skirmen de 27e of 28e met de camo? Dan let ik even op rond me heen.
 
очень хорошо @Strelok (ja, is google translate.) Ga je skirmen de 27e of 28e met de camo? Dan let ik even op rond me heen.

Thanks :) Ja, ik skirm op de markt iig. Alleen weet ik nog niet zeker of ik dit pak aantrek. Kan zijn dat ik m'n Dubok aantrek. Wil eerst deze loadout compleet maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
очень хорошо @Strelok (ja, is google translate.) Ga je skirmen de 27e of 28e met de camo? Dan let ik even op rond me heen.

Let sowieso op een paar Russen met grote groene helm met de metalen visor erop.
Eentje met een AKSU en een ander met waarschijnlijk een AK74-N.
Eentje klein, de ander groot. Dan sta je naast ons :p:D
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Setje VSR-93 gehaald incl. Winter liners. Wordt een loadout gebaseerd op de Tsjetsjeense oorlog. Ook jaren 90's.
Wilde oorspronkelijk m'n nieuwe TTsKo gaan fielden, maar vond het toch te zonde. VSR is makkelijker te krijgen. En bovendien ook een toffe camo :)

lz0wyfK.jpg


18596497_1430124083721603_275607366_o.jpg

Nice! Ziet er cool uit ^^
Wat voor'n gear wil je nog aan de load-out gaan toevoegen?
 
Nice! Ziet er cool uit ^^
Wat voor'n gear wil je nog aan de load-out gaan toevoegen?

Thanks!

D'r is een hoop om te variëren voor deze kit. Werden nogal wat verschillende vesten en rigs voor gebruikt. Ik vind zelf de 6B3 nog wel een tof vest voor hierop, of een RD-54. Verder uiteraard een SSH68.

En ik ga dan zeker aan de 'fakelites', ribbed mags zijn dan wel uit den boze :)
 
Thanks!

D'r is een hoop om te variëren voor deze kit. Werden nogal wat verschillende vesten en rigs voor gebruikt. Ik vind zelf de 6B3 nog wel een tof vest voor hierop, of een RD-54. Verder uiteraard een SSH68.

En ik ga dan zeker aan de 'fakelites', ribbed mags zijn dan wel uit den boze :)

Nice, had even gegoogeld wat alles was. Die RD-54 lijkt me ook wel gaaf, zocht namelijk nog een Russische rugtas. En dat setje ziet er wel praktisch uit (de RD-54) ^^

En met de 'fakelites' zijn dat de ''waffel'' magazijnen? Daar heb ik het ook niet zo op haha. Bakelite of de standaard stalen mags vindt ik het mooist/meest aesthetic :)'

https://postimg.org/image/6zp19uvy5/ (de ''waffels'' die ik bedoel)

Edit: En is de 6B3 wat tovarische @Stey gebruikt voor z'n assault load-out? Leek dr wel op vond ik :p
 
Nice, had even gegoogeld wat alles was. Die RD-54 lijkt me ook wel gaaf, zocht namelijk nog een Russische rugtas. En dat setje ziet er wel praktisch uit (de RD-54) ^^

En met de 'fakelites' zijn dat de ''waffel'' magazijnen? Daar heb ik het ook niet zo op haha. Bakelite of de standaard stalen mags vindt ik het mooist/meest aesthetic :)'

https://postimg.org/image/6zp19uvy5/ (de ''waffels'' die ik bedoel)

Edit: En is de 6B3 wat tovarische @Stey gebruikt voor z'n assault load-out? Leek dr wel op vond ik :p

Met fakelites worden fake bakelites bedoelt :) Die je standaard bij 74 modellen krijgt. Van die oranje-boven magazijnen. Je kunt ze wel erg mooi faken zodat ze wel op echt bakeliet lijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Met fakelites worden fake bakelites bedoelt :) Die je standaard bij 74 modellen krijgt. Van die oranje-boven magazijnen. Je kunt ze wel erg mooi faken zodat ze wel op echt bakeliet lijken.

Aah yush, ik weet effe niet hoe ik bij ''waffels'' kom haha. Ik zou dat eens moeten doen met m'n mags, zien ze er beter uit ^^

Heb je nog tips/tricks om dit te doen :)?
Edit:

Zo echt een hele goede tip! Ik ga het aankomende maandag even m'n mags ''bakaliten''' ^^
 
Aah yush, ik weet effe niet hoe ik bij ''waffels'' kom haha. Ik zou dat eens moeten doen met m'n mags, zien ze er beter uit ^^
Heb je nog tips/tricks om dit te doen :)?

Oud filmpje, maar resultaat is erg goed.


Nu, je kan natuurlijk ook echte mags ombouwen naar replica's, maar magazijnen zijn in NL nog altijd verboden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Oud filmpje, maar resultaat is erg goed.


Nu, je kan natuurlijk ook echte mags ombouwen naar replica's, maar magazijnen zijn in NL nog altijd verboden.

Had m' ook net gevonden :p En inderdaad, tot dan maar met beits even schilderen ^^
 
@Strelok Heelll yeah! Misschien dat ik mn fake Butan ook maar eens omwissel voor vsr. Ga je hier ook een VDV loadout van maken met die RD-54?
Is zo'n 6b3 niet ontzettend warm en zwaar? De 6b5 die je van mij hebt was al niet te sjouwen o.o;
 
@Strelok Heelll yeah! Misschien dat ik mn fake Butan ook maar eens omwissel voor vsr. Ga je hier ook een VDV loadout van maken met die RD-54?
Is zo'n 6b3 niet ontzettend warm en zwaar? De 6b5 die je van mij hebt was al niet te sjouwen o.o;

6B3 is een stuk korter als de 6B5, hij komt een stukje hoger. Moet maar eens zien of dat iets is, weet het nog niet zeker. Gewone sovjet koppel met webbing lijkt me ook leuk :)
 
Dat is zeker een aanrader. In de zomer valt iedereen in z'n plate carrier dood van de hitte (als ze niet zo slim zijn om een chestrig of battlebelt te halen :p) en jij rent gewoon vrolijk verder. Volgende keer op balls ga ik old skool vdv'ish.
 
Thanks!

D'r is een hoop om te variëren voor deze kit. Werden nogal wat verschillende vesten en rigs voor gebruikt. Ik vind zelf de 6B3 nog wel een tof vest voor hierop, of een RD-54. Verder uiteraard een SSH68.

En ik ga dan zeker aan de 'fakelites', ribbed mags zijn dan wel uit den boze :)

2e Checheense Oorlog loadout in de maak zie ik dus? :p
 
2e Checheense Oorlog loadout in de maak zie ik dus? :p

Yes, zoals ik al zei wilde ik m'n nieuwe TTsKo gaan dragen maar kon het niet over m'n verzamelaarshart krijgen, dus die blijft lekker binnen.

Wellicht dat er nog wel een kitje bijkomt in de nabije toekomst. Heb nu ook al wel genoeg keus, ''maar is altijd leuk''. Zei ie, terwijl alle kasten uit elkaar knallen met gear.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Yes, zoals ik al zei wilde ik m'n nieuwe TTsKo gaan dragen maar kon het niet over m'n verzamelaarshart krijgen, dus die blijft lekker binnen.

Wellicht dat er nog wel een kitje bijkomt in de nabije toekomst. Heb nu ook al wel genoeg keus, ''maar is altijd leuk''. Zei ie, terwijl alle kasten uit elkaar knallen met gear.

Beslan? :D
 
Wat voorn kit zou je dan samenstellen voor een JNA load-out? Het leek mij ook wel een cool idee voor een set-up, een beetje russian rebel/militia look
 
Dat is zeker een aanrader. In de zomer valt iedereen in z'n plate carrier dood van de hitte (als ze niet zo slim zijn om een chestrig of battlebelt te halen :p) en jij rent gewoon vrolijk verder. Volgende keer op balls ga ik old skool vdv'ish.

Mooi dat merkte ik met m'n Warrior Platecarrier, m'n chestrig is een flinke verbetering haha. En anders al een riem met AK pouches :p
 
Wat voorn kit zou je dan samenstellen voor een JNA load-out? Het leek mij ook wel een cool idee voor een set-up, een beetje russian rebel/militia look

Late variant gebruikt in Vukovar. Heb het meeste spul al, maar wil het niet fielden tenzij ik het dubbel heb. Maar om je een impressie te geven.

- M55 of M77 uniform
- M59 of JNA schuit
- Setje Yugo webbing incl M92 of
- M70 pouches
- JNA parka

jna.jpg


Voor degene die zich afvragen wat die camera kraan op de achtergrond doet, dit was op de set van Broj 55, een Kroatische oorlogsfilm.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Imakittymeow