Heel gaaf! Ik ben zelf de afgelopen tijd ook bezig geweest met het tekenen en laten printen van wat onderdelen in SLS Nylon (poeder printer).
Heb je fotos? Ben wel benieuwd naar die printkwaliteit.
Heel gaaf! Ik ben zelf de afgelopen tijd ook bezig geweest met het tekenen en laten printen van wat onderdelen in SLS Nylon (poeder printer).
Die geissele rails op 416's zijn toch wel heel cool. Wil trouwens niet rot doen maar zit je front sight niet verkeerd om?!
Die geissele rails op 416's zijn toch wel heel cool. Wil trouwens niet rot doen maar zit je front sight niet verkeerd om?!
Check even mijn project topic van de AUG. Daarin staan een paar foto's van de trekker die ik heb laten printen. Van de overige parts heb ik nog geen foto's.Heb je fotos? Ben wel benieuwd naar die printkwaliteit.
Die trekker ziet er wel mooi clean uit zeg Is dat poederprinten veel duurder dan het gewone 3D printen?Check even mijn project topic van de AUG. Daarin staan een paar foto's van de trekker die ik heb laten printen. Van de overige parts heb ik nog geen foto's.
Nope. Daar had Matt het ook al over in zijn review over dezelfde balletjeswerperDie geissele rails op 416's zijn toch wel heel cool. Wil trouwens niet rot doen maar zit je front sight niet verkeerd om?!
Nope. Daar had Matt het ook al over in zijn review over dezelfde balletjeswerper