Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Heel gaaf! Ik ben zelf de afgelopen tijd ook bezig geweest met het tekenen en laten printen van wat onderdelen in SLS Nylon (poeder printer).

Heb je fotos? Ben wel benieuwd naar die printkwaliteit.
 
Toch interessant gezien het veel lijkt op de KAC sights die ze ook op Mk18's hebben zitten en daar zit hij andersom, plus als je foto's van de echte HK416 met die front sight zoekt zie je ook dat ze hem andersom hebben geplaatst, maar ik bemoei me er niet verder mee. Gewoon een hele coole replica daar gaat het om.
 
Heb je fotos? Ben wel benieuwd naar die printkwaliteit.
Check even mijn project topic van de AUG. Daarin staan een paar foto's van de trekker die ik heb laten printen. Van de overige parts heb ik nog geen foto's.
 
Check even mijn project topic van de AUG. Daarin staan een paar foto's van de trekker die ik heb laten printen. Van de overige parts heb ik nog geen foto's.
Die trekker ziet er wel mooi clean uit zeg :) Is dat poederprinten veel duurder dan het gewone 3D printen?
 
Laatst bewerkt:
Ook mijn NABV pas is binnen, verschillende spullen al besteld;

- Sidearm ; STTI mk23:oops:
- Leafsuit ( Yup ik speel met een sniper!):rolleyes:
- Morgen m'n main replica ophalen! Well Mb05:oops:

Verder nog wat kleine dingen zoals masker, bril en leg holster.

Updates en foto's volgen wanneer ik het spul binnen heb !
 
Dit is zn beetje nu onderweg! en upgrades wss volgende week! als de hopups er weer zijn.
En 2 weken terug mijn WE G19C binnen gehad!
85x53_product_media_366+I-X011(1).JPG
BAR-10 [JG]
85x53_product_media_M51615154(1).jpg
Scope 3-9x40 with high mount rings [ACM]
85x64_product_media_M51613083-DW(1).jpg
8x Single pouch for pistol magazines - marpat[8FIELDS]
85x53_product_media_M51617133-DW(1).jpg
Padded patrol belt with suspenders - marpat [8FIELDS]
85x64_product_media_PVC_LOGO-S-TAN(1).JPG
TG PVC Patch 1 [8FIELDS] GRATIS ALTIJD GOED:)
 
Nope. Daar had Matt het ook al over in zijn review over dezelfde balletjeswerper

Ik had idd wat meer foto's gezocht en daar kwam ik er op uit dat ze zowel beide kanten op worden gemonteerd. Er is dus in essentie geen verkeerde kant, maar het ziet er een beetje raar uit zo met een uitstekend stukje metaal naar mijn mening.
 
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf
Gister een groot deel van mijn loadout / bestelde spul binnen gekregen ;

aYiisZx.jpg


2te2xjN.jpg


verwacht nog wat enkele kleine dingen morgen en dan ben ik er ook klaar voor :D

Ik zal er ongeveer zo bij gaan lopen;

74MNlge.jpg


eventueel geef ik morgen nog kleine update maar dit is het tot nu toe ;)




Edit; foto's laden niet, even geduld aub
 
https://s29.postimg.org/9iz64g4dz/IMG_20170426_122449002.jpg

Heb gister ook wat nieuwe gear binnengekregen voor m'n russiche assault load-out. Had m'n Warrior platecarrier vervangen door een SSO Jeager vest van Red Army Airsoft. De eigenaar van de webshop had deze speciaal uit Moskou meegenomen op mijn verzoek 10/10 service! :)

Verder nog een originele AK sling voor m'n AK-74U (E&L) en een makarov holster met pompstok en lanyard. De lanyard was om te voorkomen dat ie uit het holster kwijtraakt, na veel verhalen gelezen te hebben hierover ;)

En als laatste is de WE Makarov nog onderweg en had ik hier ook al NUPROL Greengas voor gehaald, en Green Devil 0.28 voor ook weer de AK. Deze heb ik getest en feeden probleemloos.

Edit: het lukt niet om de foto te showen zoals de post hierboven xD
 
Goed bezig gast! Dat is idd een heel lekker vest, heb hem ook nog ff aangehad voordat Igor naar Rusland ging. Misschien dat ik er zelf ook ooit nog eens eentje haal.
 
Thanks :) Hij zit inderdaad erg chill, echt echte aanrader. Wat voor'n model gebruik jij nu?
 
Ik gebruik nu een Tarzan replica met wat extra pouches voor radio en pistool enzo. Er is nog een Oekraïense molle chestrig onderweg die ik voor indoor wil gebruiken en verder gebruik ik een old school chicom chestrig met een riem of een Y-harnas met AK pouch.
 
Nice klinkt goed, wat voor'n side-arm gebruik je? En klinkt goed, moet zelf nog indoor CQC bij RTT gaan proberen :p

Ik ga volgende maand ook nog de y-riem halen met een SVD pouch omdat ik dan de Dragunov van Stey overneem :)