Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Hahaha nice troll xD
@Strelok Volgens mij heb je nog een morghul-achtige plek op je van waar mijn m4 jou ooit eens aanraakte.. Als jij er eentje langer dan tien seconden vasthoudt ben je een hoopje as :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Pietjepuk123
Ben er klaar voor morgen! Alleen jammer dat de helm nog niet binnen is.

bWbLQb7.jpg
 
Vandaag is dan ein-de-lijk m'n nieuwe chestrig binnengekomen! Aangezien hij helemaal uit Oekraïne moest komen is dat ook niet zo gek, alleen is m'n ebay-shop normaal een stuk sneller. Maar wat wil je als je in een conflictgebied woont..


Ik kreeg er nog een medic pouch bij die er niet bij stond in de originele advertentie ^^

Deze is speciaal voor @Strelok ;)


En hier met alle pouches erop. Ik moet nog even kijken of ik de mag pouches er aan laat of niet, het vest heeft zelf ook al mag inserts die prima werken. M'n radio pouch en SSO holster had ik een week geleden al gekregen.
 
Vandaag is dan ein-de-lijk m'n nieuwe chestrig binnengekomen! Aangezien hij helemaal uit Oekraïne moest komen is dat ook niet zo gek, alleen is m'n ebay-shop normaal een stuk sneller. Maar wat wil je als je in een conflictgebied woont..

Deze is speciaal voor @Strelok ;)


En hier met alle pouches erop. Ik moet nog even kijken of ik de mag pouches er aan laat of niet, het vest heeft zelf ook al mag inserts die prima werken. M'n radio pouch en SSO holster had ik een week geleden al gekregen.

Ha, grappig. Tof om eens wat splinternieuw spul te zien van ze. Veel plezier met je vest :) Mooi licht inderdaad.
 
  • Leuk
Waarderingen: ChaoSState
Vandaag was het dan zo ver.. Ik heb tegen m'n baas gezegd "He.. ik werk thuis vandaag. DOEI!" en hield m'n PostNL bezorgstatus nauwlettend in de gaten.. tussen 8:30 en 10:00 .. *riiiing* m'n intercom ging en daar was hij dan.. de postbezorger. Met m'n 8kg zware pakketje. JAAAAAAA M'n M110 van Ares was hier!!!

VeauKT6.jpg

LLqIwL7.jpg

ZvZduv8.jpg

9d34yWq.jpg
 
c6CaMQ

cxw21Q

https://ibb.co/c6CaMQ
https://ibb.co/cxw21Q
Van de week m'n WE luger binnengekregen, heerlijk om die samen met een 1911A1 te hebben als liefhebber van WO2-stuff.

Mooie Luger :) Blijven gave apparaten.

Vandaag was het dan zo ver.. Ik heb tegen m'n baas gezegd "He.. ik werk thuis vandaag. DOEI!" en hield m'n PostNL bezorgstatus nauwlettend in de gaten.. tussen 8:30 en 10:00 .. *riiiing* m'n intercom ging en daar was hij dan.. de postbezorger. Met m'n 8kg zware pakketje. JAAAAAAA M'n M110 van Ares was hier!!!

Gefeliciteerd met je replica dude :) Ik weet hoe leuk het is om ze binnen te krijgen :D
 
Gefeliciteerd met je replica dude :) Ik weet hoe leuk het is om ze binnen te krijgen :D

Dank! Ik ben ook gelijk naar Combatshop gefietst (40 minuten :p) om een scope, angled foregrip en sling te halen en ik ben echt super blij met het geheel.. Echt verliefd.. nu wil ik niet wachten tot de 27e :(

d8EfjrF.jpg
[/IMG]
d8EfjrF.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: MYSTIX
Ff wachten op mijn NABV pas(komt hopelijk zaterdag binnen). Ik zat te denken aan de Specna Arms SA-A04 met deze pouches.
Ziet er goed uit! Met een specna arms kan je bijna niet mis gaan, en dat type pouches is ook nice. Kan je vlug je magazijnhouders trekken