Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Voor me sniper bij mijn vrienden van Ali Express maar een riser besteld. Medium high dus 1,5 cm verhogen.
Nu maar wachten tot het binnen is :).
 
Kitty Patches!

q6EPhrt.jpg
 
Genoeg binnen gekregen,
Alles met dank aan Shogun en Outdoor-extreme,

M16 dummy knife
101 inc 120Cm replica koffer
Black tactical vest voor me vrouw(Ja ja ze gaat ook skirmen)
Emerson tactial Fast helmet Zwart
Cyma CM.030 Glock 18C AEP
Linker beenholster Deluxe
Silincer adapter voor L96,
Mags L96 STYLE

Loadout video wordt dit weekend gemaakt!
 
zaterdag mijn nieuwe vest binnen gekregen :)

Combat vest van 8-Fields :) Wel een zwaar vest, maar zit super comfortabel en makkelijk aan te passen met welke pouches je maar wilt.

8Fields modular vest.jpg
 
@Strelok heeeeele toffe replica! <3
En met die pet moet je zeker ook eens gaan skirmen, dat ziet er echt badass uit xD
 
Ik heb afgelopen week m'n spullen binnengekregen voor m'n eerste versie van m'n WWII Duitse loadout. Hij is verre van periodiek correct, maar in ieder geval speelbaar ^^
Ook gelijk maar een paar Mosin pouches gekocht voor de verzameling en als ik een keer zin heb om met een Russische loadout en rifle te gaan spelen =P
 
Al een maand in huis maar net klaar met refurbishen of hoe je dat ook "sgreift".

SAM_3618 - Copy.JPG

SAM_3613 - Copy.JPG


Cybergun H&K G36c.
Tis een 3e handsje die aardig wat issues had maar nu lekker erover knalt.:cool:
Leuke back-up en uitleen buks.:)

Ik heb er 2 maar de 2e ligt nog uit elkaar.
Ik moet voor die 2e eerst onderdelen bestellen.:rolleyes:
Wanneer die klaar is gaat hij in de "ramsj".* (*uitverkoop voor diegenen die niet weten wat ik bedoel);)
 
NICE!!! Moetje nog magazijnen hebben @Vladimir heb er nog 4 liggen! volgens mij alles Midcaps!

Bedankt maar mijn vrouw haar eerste buks is ook een G36c en zij heeft meer magazijnen dan ze mee kan nemen.
Ik had er al 2 mid-caps bij en met die van mijn vrouw erbij hebben we er een stuk of 12.
Die andere G36c verkoop ik met 2 high-caps.