Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Lonex a1 supreme
Gate titan mosfet set(rear wired)
Shs 12:1 gears
Halfmetal glasvezel reinforced nylon piston
11.1 1.2a 25c lipo
Sector delay chip
Setje shims

Voor mn crb
 
Laatst bewerkt:
@rebel attack vind het allemaal best gozer zolang ik op deze lijst maar een lichte stevige piston met met wat metalen tandjes heb voor mijn rof machine anders ga ik de boel strippen wat een vriend van me heb gedaan
 
@rebel attack vind het allemaal best gozer zolang ik op deze lijst maar een lichte stevige piston met met wat metalen tandjes heb voor mijn rof machine anders ga ik de boel strippen wat een vriend van me heb gedaan

Hahaha ja sorry het moest even, maar mooi lijstje, 12:1 raast wel lekker door, 40 RPS moet theoretisch haal baar zijn op een Lonex motor. Ik neem aan dat je legacy's guide for building high speed AEG al hebt, daar staan wat tabellen in met theoretische RPS, wat kan helpen met het vinden van problemen als die er zijn.
 
Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
-Nootfarmer

Holy shit dude! Ziek er erg ziek uit.. staat ook super cool. Ik zal naar je uit kijken bij de volgende skirms.

Je haalt me bijna over om ook met een russische loadout te starten..

Wat Water zegt... het haalt mij ook bijna over. Maar eerst m'n eigen loadout volledig maken :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Nootfarmer
@Rebelattack
Jeps ik ken hem als ik naar mn eigen berekening kijk dan zit ik met deans minimaal in theorie op 40bb s per seconde op 350 fps;) mijn gok zelf is 45-50 als ik thuis ben pm ik je effe mn berekening met redenering
Heb trouwens ook dezelfde motor als extra backup voor een zacht prijsje

Maar hier gaat trouwens meer als 15uur werk in zitten omdit echt perfect te krijgen:) een heel erg droog ding wat ik heb meegemaakt is een belgische rps upgrade(stok ares ding met de a1 supreme op 11.1 lipo) de spurgear brak letterlijk af best wel suf he

(ik kan lachen om je reactie hoor met betrekking tot die piston) :p
 
Nieuwe Tasmanian Tiger rugzak, ook geschilt of mn replica's te vervoeren
 

Bijlagen

  • 14965877740611358304919.jpg
    14965877740611358304919.jpg
    813,7 KB · Weergaven: 203
vandaag nieuwe helm en schoenen gekocht en afgelopen dagen een helm overtrek met shrim voor erover om met dit alles mijn britse loadout compleet te hebben. dus bijna de Britse leger Badge
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir
@Nootfarmer holy shit! Biiiijjjjnaaaa (toch die houten AK) alsof ik naar een squad screenshot aan het kijken ben! Wat een toffe loadout. Zoals waterisnat ook al zegt, het wordt zo wel tempting om ook een Russofter te worden ;)
 
@Jan gewoon doen:cool:

On topic, niet gekocht wel binnen gekregen NABV Pas :D nu de vraag welke AK...
En afgelopen donderdag bij @Igor langs geweest en de eerste dingen besteld. hopelijk komt dat binnen voor 24 juni (bunker Hill)