Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Ik heb momenteel alleen maar Hi-caps... m,eer vanwege de cheaters die ik tegen kom tijdens het spelen/filmen... want dan gaat hij ook even op Full-auto... normaal alleen Semi
 
Ik heb momenteel alleen maar Hi-caps... m,eer vanwege de cheaters die ik tegen kom tijdens het spelen/filmen... want dan gaat hij ook even op Full-auto... normaal alleen Semi

De Hi-cap die meegeleverd werd met de replica neem ik wel het veld mee in. Maar dat is meer voor als ik een keer dekking of iets dergelijks moet geven. Dan kan ik bijv. even van mag switchen en dan full auto cover geven.

Maar ik kan de frustraties heel goed begrijpen.
 
Mijn nieuwe acog 4x32 +red dot op mijn 2de Tippmann , vandaag even wezen inschieten op de schietbaan in de Kwakel .

ndqiqujlkpkg6.jpg
 
Vandaag bij Combat shop , nieuwe locatie in IJsselstein nog maar even een HPA Bottle Pouch gekocht en een Sniper Mesh Masker , dit zit een stuk comfortabeler dan mijn oude standaard mesh masker .

w3kgjabogklbp.jpg



4saqyjcfrqgc9.jpg
 
Dit is wat ik aan heb.

IMG-20170728-WA0000.jpg


KL broek: had ik al.
KL pet: gekocht bij mc4u
Shirt nederlandse commando's: gekocht bij mc4u
Schoenen/kisten: Magnum
Masker: Aliexpress
Bril: Daisy tactical nog iets
Vest: Voodoo Tactical Heavy Armor
Handschoenen: Unit 13

Mocht je mij herkennen morgen bij Bunker Hill, gewoon aanspreken :D
 
Nog een klein dingetje over dat snipermasker , je hebt inderdaad minder last aan de zijkant met aanleggen al vind ik kijken door mijn acog in combinatie met dit masker nog steeds niet ideaal .
 
Nog een klein dingetje over dat snipermasker , je hebt inderdaad minder last aan de zijkant met aanleggen al vind ik kijken door mijn acog in combinatie met dit masker nog steeds niet ideaal .

Ik gebruik zelf ongeveer dit masker, alleen die van mij loopt vanaf het onderste gedeelte van het mesh met stof al naar achteren.

Ik heb zelf het mesh gedeelte een beetje verbogen en me reddot staat op een riser. Weet niet of dat laatste een optie is voor je?
 
De airsport zelf is natuurlijk leuk genoeg maar het wekelijks binnen krijgen van pakketjes met nieuwe gear en gadgets is toch ook wel erg leuk!

Deze week van Hobbyking twee 11.1V 2.0Ah lipo's, een rubber mat voor het knutselen en een lipo meter voor in het veld. Voltage per cel, discharge en balancing. De 11.1V lipo werkt echt goed in m'n replica en past gelukkig ook in de stock. Een enorm verschil, zeker op auto. Niet normaal hoe snel dat ding nu is.

IMG_2783.JPG

Gisteren bij Unit 13 geweest en daar een dubbele Condor magpouch, keymod grip en mag well grip opgehaald. Helaas moet de mag well grip nog aangepast worden want die past niet helemaal. Gelukkig hadden ze daar al voor gewaarschuwd.

Vandaag bij richtkijker.nl een red dot en een magnifier besteld. Hoop ik morgen binnen te krijgen.

En dan nog voor zondag twee mid cap mags erbij en dan ben ik zondag bij RSL in Assendelft te vinden!
 
Afgelopen tijd heb ik ook weer het één en ander gekregen, dus hier een lijstje :D

M'n vrouw heeft een heuse airsoft kast voor ons samen gemaakt. Mét een optie voor wat meer showoff ^^ (hij heeft nu deuren met slot erop, dit was een foto toen hij nog niet helemaal af was)
yRrHuyN.jpg


Verder heb ik nog een originele WWII Duitse gasmaskerbus met masker van een WWII-airsoft maat gekocht voor m'n WWII loadout
CMFZJ6Q.jpg



En laatst zat ik ff wat rond te neuzen op de site van Red Army Airsoft en kwam deze originele ZSH helm tegen :O Niet dat hij nou super zeldzaam is ofzo, maar toch een favoriet stukje gear van me en erg leuk om in origineel te hebben ^^
GGKTk

lALyZwr.jpg

28REB

En vandaag kwamen m'n SSO pouches binnen voor op m'n chestrig, dus nu is die ook zo goed als origineel :D
rwzrebQ.jpg
 
Laatst bewerkt: